מנגו DSP גייסה 1.5 מיליון דולר בסבב
מנגו DSP מירושלים, המפתחת ומשווקת את פתרונות DSP לתחום ההומלנד סקיוריטי והוידיאו הדיגיטלי, השלימה גיוס של כמיליון וחצי דולר, במסגרתו השקיעו בחברה שני משקיעים מוסדיים: כלל פיננסיים וקופות הגמל של בנק מרכנתיל דיסקונט. עוד מוסרת החברה, כי היא במו"מ מתקדם לקראת חתימת הסכם עם אחת החברות הגדולות בארה"ב.
את סבב הגיוס האחרון הוביל בית ההשקעות סייבל, שבשליטת שחר סיידון, אחד מבעלי המניות הקיימים במנגו, במטרה לשלב משקיעים מוסדיים במנגו DSP כחלק מתהליך הצמיחה של החברה.
מנגו DSP ביצעה אשתקד שינוי אסטרטגי, ופנתה לתחום מתן פתרונות מלאים מתקדמים לשני השווקים הצומחים הללו. במקביל המשיכה החברה לתמוך בלקוחות OEM ובלקוחות נוספים. החברה מוסרת, כי שוק הוידיאו הדיגיטלי מוערך על-ידי אנליסטים בשנת 2006 בכ-5 מיליארד דולר, שוק ההומלנד סקיוריטי נמצא אף הוא בצמיחה בולטת ומוערך ב-6 מיליארד דולרים.
מנכ"ל מנגו DSP, ברוך פלד, "מאז ההחלטה לפעול בשווקי הוידיאו, מנגו רשמה הישגים רבים כולל התקשרויות עם החברות המובילות העולם. המגמה בהכרת פתרונות מנגו כטובים בשוק הינה בעליה. מנגו נמצאת במגעים מתקדמים לקראת הסכמי מכירה לחברות FORTUNE 100 נוספות בארה"ב".
את שנת 2005 סיימה מנגו DSP במכירות של כ-14 מיליון דולר, כאשר בשנת 2006 צפוי גידול של עשרות אחוזים. מנגו החלה לשווק את מוצריה הראשונים באופן מסחרי בשנת 2001, כאשר בשנה זו הסתכמו המכירות בכ-4 מיליון דולר. מאז, למרות שנות המשבר של ענף ההיי טק, היא נמצאת בצמיחה מתמדת.
מנגו מינתה באחרונה את חי תורן, לסמנכ"ל הכספים של החברה. תורן כיהן כסמנכ"ל הכספים של נובה מכשירי מדידה (נאסד"ק: NVMI), והחליף את אילן הדר, שסיים את תפקידו לאחר שמונה שנים בחברה.
סמנכ"ל הכספים הנכנס, חי תורן: "שוק האבטחה (הומלנד סקיוריטי) ושוק הוידיאו הדיגיטלי צומחים בשעורים גבוהים. ההחלטה האסטרטגית של מנגו להיכנס לתחומים אלו מהווה פוטנציאל עסקי מבטיח מאחר ושווקים אלו מבוססים על טכנולוגיות וידאו בהם למנגו DSP יתרונות משמעותיים ומובילות טכנולוגית שהוכחה בשנים קודמות בפתרונות ללקוחות". החברה מעסיקה כיום 60 עובדים במטה החברה בירושלים ובמשרדיה בארה"ב ובסינגפור. בין המשקיעים בה: דנבאר טכנולוגיות, אינספריישן אינסטרומנטס, D.O.H. Investments ומשקיעים פרטיים.
מנגו DSP הוקמה בשנת 1996 על-ידי ברוך פלד, המכהן כמנכ"ל החברה ומייק ברלין. בתחילת דרכה התמקדה החברה בפתרונות DSP לשוק ההדמיה הרפואית ובהסכמי OEM. בשנת 2004 זיהתה החברה את הצורך בפתרונות הדור הבא בתחום ה-DSP לתחום ההומלנד סקיוריטי והוידיאו הדיגיטלי ובמתן פתרונות מלאים והחלה להיערך מחדש. מאז, מנגו DSP חתמה על שורה של הסכמים לשיתוף פעולה עם מספר חברות בולטות בשווקים אלו.