נמשכת העלייה במכירות רשתות השיווק

בחודשים פברואר-אפריל 2006 נרשמה עלייה, במחירים קבועים, בשיעור של 12.2% בחישוב שנתי. במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה עלייה של 6.5% במחירים קבועים
דרור איטח |

נמשכת העלייה במכירות רשתות השיווק. על פי נתונים שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה, כי בשלושת החודשים פברואר-אפריל 2006 נרשמה עלייה, במחירים קבועים, של 12.2% בחישוב שנתי, בסך כל המכירות של רשתות השיווק. זאת, בהמשך לעלייה של 8.8% בשלושת החודשים נובמבר 2005-ינואר 2006.

במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה על פי נתוני המגמה עלייה, במחירים קבועים, של 6.5% בחישוב שנתי בשלושת החודשים פברואר-אפריל 2006, בהמשך לעלייה של 2.6% בשלושת החודשים נובמבר 2005-ינואר 2006.

הנתונים הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית. נתונים אלה מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם אינדיקטור נוסף.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה