אינטרנט זהב רכשה גם את החצי השני של "נרשמים"
אינטרנט זהב (Nasdaq NMS: IGLD) הודיעה היום, כי חברת הבת סמייל.מדיה (לשעבר GoldMind), רכשה את יתרת 50% של מניות חברת נרשמים ללימודים - בעלת אתר האינטרנט נרשמים. נציין, כי במארס 2005 רכשה סמייל.מדיה 50% ממניות נרשמים וכעת, לאחר הרכישה הנוספת, היא הבעלים היחיד של פורטל האקדמאים נרשמים.
החל מהרבעון השני של שנת 2006, יאוחדו התוצאות הכספיות של נרשמים באופן מלא בדוחותיה של אינטרנט זהב.
מנכ"ל נרשמים, קובי שדה, ימשיך בתפקידו הנוכחי ולאחריותו יועברו פורטלים נוספים בסמייל.מדיה, הפועלים על פי מודל ה-Lead-generation, הכוללים את הפורטל TheMoney.co.il הנמצא בשליטת (51%) החברה ופורטלים נוספים אשר בכוונת סמייל.מדיה לפתח.
במהלך שנים עשר החודשים האחרונים, צמחו הכנסות פורטל נרשמים בכ-60%. הצמיחה בהכנסות משקפת את הצלחתם של צעדי השיווק האינטנסיבי ומאמצי המכירות הצולבות של סמייל.מדיה ואת הגידול בתקציבי הפרסום באינטרנט של מוסדות לימוד ישראלים. אינטרנט זהב צופה, כי הכנסות נרשמים בשנת 2006 ימשיכו לצמוח משמעותית ויגיעו לכ-5 מיליון שקל בשנה, עם שיעור רווח תפעולי של כ-20%.
נרשמים הוא פורטל אקדמאים המשמש כ-170,000 סטודנטים ישראלים. בהיותו אתר המכיל את כל המידע הנדרש בנוגע לתוכניות לימוד, תנאי קבלה וכו' של מוסדות לימוד אקדמאים ישראליים, מודל ההכנסות של נרשמים משלב עמלות lead-generation (משולמות על ידי המוסד האקדמאי פר סטודנט פוטנציאלי) והכנסות מפרסום. במהלך החודשים הקרובים, תורחב פעילות פורטל נרשמים באמצעות השקת אתר חדש, אשר פותח בשיתוף פעולה עם הנספח הכלכלי של שגרירות ארה"ב בישראל. האתר יציע מידע אודות מוסדות לימוד בארה"ב, עבור כ-10,000 סטודנטים ישראלים בשנה הלומדים בארה"ב. "הצמיחה ב-60% בהכנסות פורטל נרשמים בשנה החולפת, עלתה על ציפיותינו. אנו בטוחים כי מגמת הצמיחה החזקה והרווחיות תימשך גם בשנים הבאות", מסר דורון תורג'מן, משנה למנכ"ל אינטרנט זהב ומנהל העסקים הראשי בסמייל.מדיה. לדבריו, "לאור הזמן הרב שסטודנטים מקדישים לגלישה ברשת, מוסדות אקדמאים מפנים נתח הולך וגדל מתקציב הפרסום שלהם לאינטרנט ורואים במודל הlead-generation כמשתלם במיוחד. על בסיס זה אנו צופים צמיחה עתידית משמעותית לנרשמים ומאמינים, כי הפורטל יהפוך למנוע חשוב להצלחתה המתמשכת של סמייל.מדיה".