מבזקי שיווק: כמה אפשר לחסוך מבדיקת חשבון הטלפון?

וגם...זמירה ינקוביץ מקימה חברה לקידום מכירות. מבושלת מגלה כמה נוציא בארוחת הפסח. הבינלאומי הקים אתר IR. לוקאל מפיקה ריאליטי ברשת. SMART תשווק תוכנות CA. אדקיט תייצג חברת מחקר. קוקה-קולה בשת"פ עם לי-קופר ופלאפון בשת"פ עם דאי טלקום
שרות Bizportal |

* חברת אינטגרל, העוסקת בניהול ובקרת עלויות תקשורת בארגונים, השיגה חסכון מצטבר של למעלה מ-4 מיליון שקלים בתקציבי התקשורת של לקוחות החברה. מדובר בלקוחות חדשים אשר אצלם ביצעה אינטגרל מבדק ראשוני אשר בעקבותיו חלה ירידה של 15% בממוצע בהוצאות התקשורת השוטפות בארגונים שנבדקו וכן בלקוחות ותיקים להם מספקת אינטגרל ייעוץ שוטף לחסכון בעלויות תקשורת.

* הפרסומאית זמירה ינקוביץ משיקה בימים אלה חברה חדשה בשם BUZZ קידום מכירות. לדבריה, "החברה מתמחה בקידום מכירות, בהעצמת המגעים של הצרכן עם המותג ובהפקת אירועים ופרוייקטים תקשורתיים ייחודיים". ינקוביץ, דמות בולטת בענף הפרסום, כיהנה עד לאחרונה כסמנכ"ל פרסום "רגב קוויצקי" מקבוצת באומן-בר-ריבנאי, סאצ'י&סאצ'י ובמסגרת תפקידה הובילה פיתוח קונספטים שיווקיים והובלת קמפיינים של לקוחות מובילים במשק. בתפקידה האחרון שימשה סמנכ"ל לקוחות ברגב-קוויצקי. בעבר עבדה בטמיר כהן JWT.

* סקר שנערך על ידי חברת "מבושלת" לקראת חג הפסח קובע, כי 26% מהציבור יוציאו כ-750 שקל להכנת ארוחות החג, 22% יוציאו עד כ-1000 שקל, כ-20% יוציאו עד 1500 שקל וכ-24% ציינו שיוציאו מעל 1500 שקל להכנת ארוחות לחג. אלי רפפורט, מנכ"ל מבושלת מסר, כי הסקר גילה שלקראת החג ישווקו למעלה מ-150 אלף ארוחות מוכנות בישראל בשווי כולל של כ-20 מיליון שקל. מבושלת עצמה הקימה לאחרונה מטה אסטרטגי של כ-300 איש ועשרות כלי רכב עם מערכות קירור לאספקת כ-50 אלף ארוחות מוכנות לחג הפסח.

* הבנק הבינלאומי משיק אתר אינטרנט חדש - אתר קשרי משקיעים. האתר מיועד לפעילים בשוק ההון, למשקיעים במניית הבנק, לאנליסטים ולקהל הרחב.

* LOCAL, פורטל האינטרנט המקומי מקבוצת הרשת המקומית, יוזם ומפיק - לראשונה באינטרנט הישראלי, סדרת ריאליטי בתחום ההיכרויות – "המחפשת", הכוללת השתתפות פעילה של הצופים. לסדרה 8 פרקים, שיצולמו ברצף במהלך החודשים אפריל-מאי. בכל שבוע ישודר פרק אחד שיחולק לקטעי משנה שיוקרנו על בסיס יומי במהלך אותו שבוע. בכל פרק תיפגש "המחפשת" עם בן זוג שונה ושניהם יעסקו בגוון פעילויות ומשימות, החל מרכיבה על סוסים, השתכשכות בג'קוזי, קניות בסופר ועוד.

* חברת התוכנה הבילנאומית CA הודיעה, כי חתמה על הסכם הפצה עם חברת SMART, מפיצה לתוכנות אבטחת מידע בשוק הישראלי. SMART תפיץ את משפחת מוצרי אבטחת המידע של CA הנמכרת תחת השם eTrust. רונן סיון, מנהל תחום הפצה ב-CA ציין, "אנו בטוחים, כי SMART תיקח חלק פעיל בהגדלת בסיס הלקוחות המרוצים של מוצרי אבטחת המידע של CA".

* ספקית שירותי המידע אדקיט, נבחרה לייצג בישראל את חברת המחקרים Decision Resources, המתמחה במחקרי שוק בתחומי מדעי החיים כולל: רפואה, תרופות, מכשור רפואי וביוטכנולוגיה. Decision Resources, אחת מחברות מחקרי השוק והיעוץ המובילות בעולם בתחום הרפואה והביוטכנולוגיה שבסיסה נמצא בבוסטון, מסצ'וסטס, עוסקת כבר שלושים שנה במחקרי שוק וייעוץ אסטרטגי, ועם לקוחותיה נמנות יצרניות התרופות והביוטכנולוגיה הגדולות בעולם. אדקיט תשווק את שירותי המחקר של Decision Resources בישראל ותתמוך בלקוחות הקיימים של החברה בארץ.

* בחברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה- קולה) יוצאת במבצע ייחודי בשיתוף עם חברת האופנה "לי קופר". במסגרת הפעילות, מזמינה קוקה-קולה את גולשי אתר המוזיקה שלה MY MUSIC להשתתף במשחק נושא פרסים אטרקטיביים. המשתתפים במשחק מסתובבים בחנות בגדים של "לי קופר", ובמשך שלוש דקות עליהם לאסוף כמה שיותר בגדים, אביזרי אופנה וצ'ופרים מיוחדים.

* פלאפון משיקה מבצע בשיתוף עם דאי טלקום, יבואנית מכשירי Telit בישראל. במסגרת המבצע מציעה פלאפון ללקוחות כל החברות שירכשו מכשיר חדש ברשת פלאפון, מכשיר נוסף בחצי מחיר, מתוך ממגוון המכשירים הסלולאריים של Telit שבמבצע. בנוסף, משיקות שתי החברות, מבצע ייעודי ללקוחות משדרגים בפלאפון: לקוח פלאפון שישדרג למכשיר TELIT יקבל במתנה שעון סווטש יוקרתי מדגם SCUBA IRONY 200- במתנה. המבצע יגובה בקמפיין עיתונות בהיקף כמיליון שקל, שיעלה ב-21 במארס באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, תחת הסיסמא: משתלם וחצי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה