ארגון מחדש ביוניליוור ישראל בחלוקת החטיבות

תפעל תחת 3 חטיבות וגוף שיספק שירותי שיווק לכולן. מיכל גולדמן תנהל את הטיפוח האישי והנקיון ואת השיווק, דני לוינטון ינהל את המזון וענת גבריאל את החטיבה המוסדית
שרות Bizportal |

מוטי קרן, יו"ר תאגיד מוצרי הצריכה בתחום המזון, הטיפוח האישי והניקיון, יוניליוור ישראל, מבצע את אחד המהלכים הבולטים בתחום הניהול בענף מוצרי הצריכה בישראל. תאגיד יוניליוור ישראל פרסם היום את החלטת הנהלתו על ביצוע מעבר למודל חדש של פעילות עסקית ומינויים חדשים בהנהלת החברה.

נזכיר, כי מספר שניים בחברה, יהודי ליפמן פרש מתפקידו לפני כמה ימים והודיע על מעבר לניהול חברת הגלידות של אסם ונסטלה בישראל.

בעקבות מודל עבודה חדש כפי שהוגדר לאחרונה ביוניליוור העולמית, ומיושם כבר ביוניליוור במספר מדינות בעולם, החליטה הנהלת חברת יוניליוור ישראל לאמץ מודל עבודה זה ולערוך שינויים בהנהלת החברה.

על-פי המודל החדש, הפעילות העסקית של החברה תחולק ל-3 חטיבות עסקיות: חטיבת SBU למזון קמעונאי הכוללת את כל מוצרי המזון הקמעונאי של החברה (המותגים המקומיים והגלובליים), חטיבת HPC לטיפוח אישי וטיפוח הבית וחטיבת השוק המוסדי תחת השם FS.

לסמנכ"ל החטיבה העסקית למזון קמעונאי וכחבר הנהלה, מונה דני לוינטון, שהיה עד כה סמנכ"ל החטיבה המוסדית ביוניליוור. לוינטון יהיה אחראי על מותגי המזון של החברה (מותגים מקומיים וגלובליים, בהם: תלמה, קליק, קנור, בלו-בנד, מזולה, ליפטון, הלמנס ועוד.

לוינטון, 54, הוא בעל MBA במנהל עסקים, אוניברסיטה העברית, עובד כ- 18 שנה ביוניליוור. בתפקידו האחרון, מ- 1998 ועד היום, שימש כסמנכ"ל החטיבה המוסדית ביוניליוור. לפני כן שימש כמנהל שיווק ביוניליוור בסטפוד.

לסמנכ"ל החטיבה העסקית למוצרי הטיפוח האישי והנקיון וכחברת הנהלה מונתה מיכל גולדמן, שתהיה אחראית על מותגי הטיפוח האישי והניקיון של יוניליוור, בהם: דאב, אקס, פינוק, לוקס, וזלין בדין וסיף פנטסטיק. בנוסף, מונתה גולדמן גם למנהלת יחידת שירותי השיווק והפרסום בחברה, אשר מספקת שירותים לכל החטיבות העסקיות בתחומים: שרות צרכנים, משרדי הפרסום והקד'מ, סטודיו, מחקר (CMI), יחסי ציבור, ומדיה.

גולדמן, 39, בעלת תואר MBA מנהל עסקים, אוניברסיטה העברית, התמחות בשיווק והתנהגות ארגונית, ותואר BA במנהל עסקים, עובדת ביוניליוור כ-11 שנה. בתפקידה האחרון שימשה גולדמן כמנהלת יחידה עסקית ושיווק מותגי הטיפוח האישי והניקיון ביוניליוור ישראל, ולפני כן כמנהלת שיווק התחום הקולינרי של יוניליוור (שכולל את המותגים: קנור, תלמה, מזולה, בלו-בנד), והתחילה כמנהלת מותג של תחום הדגנים תלמה.

לסמנכ"ל החטיבה העסקית לשוק המוסדי וכחברת הנהלה מונתה ענת גבריאל, שתהיה אחראית על כל פעילות החטיבה המוסדית של יוניליוור ישראל, המספקת פתרונות קולינאריים ומוצרים לתעשיית ההסעדה (בתי מלון, מסעדות, בתי קפה, קבלני מזון, אולמות אירועים ורשתות מזון ישראליות ובינלאומיות).

גבריאל, 42, בעלת תואר MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, התמחות במימון ובשיווק, ותואר BA במדעי החיים מאוניברסיטת Emory בג'ורג'יה, ארה"ב, עובדת ביוניליוור כשנתיים וחצי. בתפקידה האחרון שימשה ענת גבריאל כמנהלת מכירות ארצית בחטיבה המוסדית של יוניליוור ישראל ולפני כן שימשה כמנהלת השיווק של החטיבה המוסדית. לפני הצטרפותה לחברת יוניליוור כיהנה גבריאל כמנהלת חטיבה עסקית בחברת התרופות אלי לילי וכמנהלת ארצית בחברה לציוד רפואי.

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2005 בכ-42 מיליארד אירו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום הנקיון.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה