יוניסל תקשורת הובילה סבב גיוסים בסך 2.5 מיליון ד'

בין המשקיעים: קרדן ישראל, הנמצאת בשליטתו של איש העסקים יוסף גרינפלד. הגיוס נועד להרחיב משמעותית את הפעילות של יוניסל בשווקים בחו"ל ביניהם גרמניה, ארה"ב ומזרח אירופה
חזי שטרנליכט |

חברת יוניסל תקשורת הודיעה כי השלימה סבב השקעות של כ-2.5 מיליון דולר. קרדן ישראל בשליטת יוסף גרינפלד, הובילה את המהלך אליו הצטרפו מספר אנשי עסקים מתחום המדיה והתקשורת. הגיוס נועד להרחיב משמעותית את הפעילות בשווקים בחו"ל ביניהם גרמניה, ארה"ב ומזרח אירופה תוך ניצול הפלטפורמה הרחבה של קרדן במדינות אלה.

בנוסף, הודיעה יוניסל על כוונתה לבצע רכישות של חברות בארץ ובחו"ל בתחום שירותי ערך מוסף, אשר יכולות להוות מנועי צמיחה נוספים לחברה. יוניסל שנוסדה ב-2002, כחברת בת של חברת Broad Digital, עוסקת בפיתוח מגוון שירותים מתקדמים לסלולר.

עמית בן יהודה, מנהל תחום התקשורת בקרדן, מוסר כי שוק שירותי התוכן וה- DATA בארץ ובעולם מתפתח בקצב מסחרר והביקוש לשירותים מתקדמים, כגון אלו המסופקים על ידי חברת יוניסל - צפוי לעלות משמעותית במהלך השנים הקרובות. קרדן רואה בתחום זה תחום שיהפוך לאסטרטגי בשנים הקרובות ובחרה בחברת יוניסל, לאחר בחינה מעמיקה של השוק בישראל ובחינתן של החברות המתחרות.

מנכ"ל יוניסל, נמרוד קמחי, מוסר כי הגיוס נועד להרחיב משמעותית את הפעילות בשווקים בחו"ל ביניהם גרמניה, ארה"ב ומזרח אירופה תוך ניצול הפלטפורמה הרחבה של קרדן במדינות אילו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה