אחי, לינדסטרום מגיע; מומחה מיתוג אמריקני ינאם בת"א

מרטין לינדסטרום מומחה מיתוג שייעץ לשמות כמו פפסי, אמריקן אקספרס, מרצדס בנץ, רויטרס, מקדונלד'ס, קלוגס ואחרים, יגיע להסביר על מיתוג לבני נוער בפברואר בת"א
חזי שטרנליכט |

מרטין לינדסטרום עומד להגיע לארץ. מי שמוגדר על ידי מביאיו כגורו מיתוג ומומחה לשיווק עולמי, ייעץ לשמות נוצצים של תאגידי על בארה"ב ביניהם: דיסני, יוניליבר, מארס, פפסי, אמריקן אקספרס, מרצדס בנץ, רויטרס, מקדונלד'ס, קלוגס, דפי זהב ומיקרוסופט.

לינדסטרום יגיע בפברואר לישראל ויהיה אורח שבועון "ראש1" בכנס שיווק מותגים לבני נוער, שיתקיים בתאריך 13.02.06 במלון הילטון בתל-אביב. לינדסטרום, היה ממפתחם של קונספטים בינלאומיים בחברת נוקיה, לגו, בירה מילר ועוד.

הממתג שינחת במחוזותינו ייסד את משרד הפרסום שלו כשהיה בן 12 בלבד, ולמרות גילו הצעיר יושב במספר מועצות מנהלים ברחבי העולם. לינדסטרום פרסם 4 ספרים כשהאחרון בהם, Brand Sense, שיצא לאור בפברואר 2005 מהווה פריצת דרך במיתוג.

קובי אייזיק, סמנכ"ל מסחרי כתבי עת לילדים ונוער, אומר: "כמגזין המוביל בישראל לבני נוער, ראש1 מארגן זו השנה הרביעית ברציפות את הכנס הארצי לשיווק מותגים לנוער, אליו צפויים להגיע כ- 500 משתתפים בתפקידי מפתח במשק הישראלי. מרטין לינדסטרום, הדבר הבא במיתוג ושיווק, הוא מומחה בעל שם עולמי שכתב מספר רבי מכר, ומגיע לישראל לאחר שהרצה בפני עשרות אלפי אנשים במעל 30 מדינות בשנה החולפת בלבד".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה