יפעת: סלקום המפרסם הגדול באוגוסט ב-1.8 מ' דולר

סלקום היה גם המותג המוביל לפי השווי באוגוסט, מק'אן אריקסון היה המשרד עם ההכנסות הגדולות בישראל מפרסום באוגוסט, והקמפיין של מעריב הוביל בין הקמפיינים בחודש זה
חזי שטרנליכט |

יפעת מפרסמת היום את דרוג המובילים בענף הפרסום דירוג במחירים ריאליים לחודש אוגוסט. מהנתונים עולה כי המפרסם המוביל היה סלקום שפרסם בהיקף של 1.8 מיליון דולר, הקמפיין המוביל היה "מעריב - התנתקות" בסך של 508 אלף דולר, המותג המוביל היה "סלקום" בשווי 1.79 מיליון דולר, והמשרד הפרסום המוביל היה מק'אן אריקסון עם הכנסות בהיקף של 7.6 מיליון דולר.

תתי ענפים - גם באוגוסט ממשיכים להוביל תתי הענפים תקשורת סלולרית, רשתות שיווק ורכב פרטי את טבלת הקטגוריות המושקעות בפרסום. תתי ענפים בולטים נוספים החודש בפרסום הם תת ענף כרטיסי אשראי, המתמקם במקום השמיני עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 1.3 מליון דולר. המפרסמת המובילה בקטגוריה היא ישראכרט החוגגת יומולדת 30, הקמפיין באמצעות שלמור אבנון עמיחי.

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, מוסיף : "תת ענף בולט נוסף החודש הוא תת ענף תוסס הממוקם במקום התשיעי בזכות השקעה בולטת בפרסום של החברה המרכזית שפירסמה את ספרייט, קוקה קולה ועוד ושל יפאורה תבורי שפירסמה את RC קולה בטעם קולה, בטעם לימון ליים ועוד. תת ענף מסטיקים סוגר את טבלת 20 הגדולים עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 850 אלף דולר ופרסום ל- MUST של שטראוס עלית באמצעות ראובני פרידן ולאורביט באמצעות גיתם BBDO.

סלקום היא כאמור המפרסמת הגדולה של אוגוסט, הרבה בגלל אפקט כוכב נולד ופרסום מאסיבי לסלקום ווליום לגמר הגדול של כוכב נולד 3 בגני התערוכה באמצעות משרד מק'אן אריקסון.

במקום השני ממוקמת החודש פרוקטר אנד גמבל, כאשר היא מפעילה את שלושת משרדי הפרסום שלה: באומן בר ריבנאי מפרסם בעיקר את שיתוף הפעולה של פמפרס עם מומחי שירותי בריאות כללית, גלר נסיס המפרסם את טמפקס קומפק ואדלר חומסקי וורשבסקי המפרסם את הוגו בוס אנרגייז. מפרסמת בולטת נוספת החודש היא כלמוביל הבולטת במקום החמישי עם פרסום בולט למרצדס בנץ באמצעות שלמור אבנון עמיחי.

משרד מק'אן אריקסון מוביל החודש את הטבלה עם השקעה של כ-7.6 מליון דולר. המפרסמים הבולטים של מק'אן הם: YES המציגה את יום הולדת 5, סלקום עם סלקום ווליום הגמר הגדול כוכב נולד 3, מקדונלדס עם קמפיין תזונה נכונה ועוד. במקום השני בולט החודש משרד שלמור אבנון עמיחי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-7.2 מליון דולר בעיקר עבור פרטנר, הוט, מרצדס, ישראכרט וביטוח ישיר.

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום מציין: "משרדי הפרסום ירקוני בן נתן ממשיך להפגין צמיחה ולשמור על מקומו בעשרים המשרדים המובילים. כמו כן יש לציין את ברוקנר נטע במקום ה-19 אשר באופן דומה מפגין לאחרונה צמיחה".

הערה: קבוצת יפעת הינה שותפה בגרעין השליטה בחברת קו מנחה המפעילה את אתר החדשות Bizportal.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה