נורטל תספק לנטויז'ן מערכת שירות במאות אלפי שקלים
חברת נורטל [סימון בורסה NT] תמכור לספקית האינטרנט - נטוויז'ן, מוצר תקשורת מתקדם עבור מוקדי השירות והתמיכה, על מנת לאפשר לחברה להציע שירות יעיל ומיידי ללקוחותיה במגזר העסקי ובמגזר הפרטי ברחבי הארץ. מקורות בשוק מסרו ל-Bizportal כי היקף העסקה מוערך במאות אלפי שקלים.
מוקדי השירות והתמיכה של נטוויז'ן יאפשרו מתן מענה מהיר, תוך ניתוב השיחה לנציג המתאים ביותר מבין 300 נציגי השירות של החברה. במקביל לקבלת השיחה, ייפתח באופן מיידי חלון המציג את פרופיל הלקוח על גבי שולחן העבודה של נציג השירות, על מנת להקנות שירות מקצועי ברמה האישית הגבוהה ביותר.
הפתרון של נורטל יאפשר לנטוויז'ן לצמצם את זמן ההמתנה של הלקוח ולמנוע ניתובי שיחות מיותרים בין הנציגים ועל ידי כך יביא להגברת התפוקה ולשיפור השירות, תוך מניעת עומס ברשת והורדת העלויות התפעוליות.
פתרון מוקד השירות של נורטל, הכולל את מערכת ה-Nortel Contact Center Manager ואת שרת ה-Nortel Communication Server 1000M מתוצרת נורטל, יסייע לנציגי השירות בקידום יוזמת נטוויז'ן להציע ללקוחותיה מכלול שירותים מבוססי אינטרנט ופתרונות המותאמים במיוחד לצורכיהם. הטמעת מוקד השירות המתקדם מבוצעת על ידי שותפה של נורטל בפרויקט, גלובקול, בשיתוף עם חברת אספייר, השותפה לפיתוח.