יוניליוור רוצה עוד: תלמה יוצאת בקמפיין של 5 מ' שקל
תלמה מתכננת להרחיב את השליטה שלה בשוק שבו כבר עתה יש לה דומיננטיות רבה - שוק הדגנים. כיום מהווה החברה 64%, ובמסיבת עתונאים מיוחדת, מציינת החברה שהיא חלק מקונצרן המזון יוניליוור, כי היא לוטשת עיניים להרחיב את נתח השוק המדובר. החברה פותחת בקמפיין בהיקף של 5 מיליון שקל, למוצרי "שוגי בריבוע ושוגי שליש פחות סוכר". תלמה הודיעה כי היא מרחיבה את פעילותה בתחום הדגנים תחת המותג "שוגי" ומשיקה שני מוצרים חדשים, האחד, שוגי בריבוע - ריבועי דגנים בטעם דבש, עשירים בסיבים תזונתיים ובסידן והאחר שוגי שליש פחות סוכר . סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל, יהודי ליפמן אמר: "המוצרים החדשים בסדרה פותחו כחלק ממגמת הויטליטי של יוניליוור, במסגרתה מציעה החברה מגוון של מוצרים בעלי ערכים תזונתיים ובריאותיים גבוהים. שוגי שליש פחות סוכר ושוגי בריבוע עונים הן על צרכי הילדים, המחפשים מוצרים טעימים, קראנצ'יים, בעלי צורות מעניינות וכדומה, והן על צרכי האמהות, המחפשות מוצרים בעלי ערכים תזונתיים גבוהים עבור ילדיהן ". שוגי הינו המותג הראשון המשיק דגנים מופחתי סוכר לילדים, ללא ממתיקים מלאכותיים. כמובילת שוק, מספקת תלמה מענה לצורך במוצרים בריאים יותר ומופחתי סוכר עבור הצרכנים בכלל ועבור הילדים בפרט.