סקר TIM: גוגל בפסגה- נחשף ל-66% מהגולשים הישראלים
סקר TIM לחשיפה השבועית לאתרי אינטרנט בישראל שבוצע על ידי TNS/טלסקר אינטראקטיב ונערך בחודש יוני מצא כי גוגל הינו האתר המוביל בשיעור החשיפה בקרב הגולשים הישראלים. האתר נהנה משיעור חשיפה של 66.4% מכלל הנסקרים במדגם. אחרי גוגל הגיעו וואלה! עם 57.3%, Ynet עם 44.1%, MSN והוטמייל עם 35.8%, נענע עם 30.6%. במקום ה-13 וה-14 בטבלה נמצאים העתונים הכלכליים המקוונים גלובס עם 10.2% ודה-מרקר עם 9.5%. שיטת הבדיקה בסקרי TIM לגבי החשיפה לאתרים היא שיטת ה-Recall, כאשר כל נשאל נתבקש לציין באופן בלתי-נעזר האם ומתי הייתה הפעם האחרונה בה ביקר בכל אחד מן האתרים שצוינו בפניו. הנתונים בטבלה שלהלן מבטאים את השיעור במדגם משתמשי האינטרנט (גילאי 13 +) שדיווחו כי ביקרו לפחות פעם אחת בכל אחד מן האתרים הנ"ל במהלך שבוע בתקופת הסקר. אין הנתונים מבטאים כמות הקלקות או כניסות באתר כלשהו, אלא, הם האומדן לחשיפה, או שיעור האנשים השונים שביקרו, לפחות פעם אחת, בכל אתר בשבוע שקדם לסקר.