מניית גיקס
2,529
0%
נכון ל: 26/06/2026
- -6.65%
- 55.39%
- 171.91%
- 63,032
- הפסד
חדשות גיקס

חברת בת של גיקס קונה חברה בתחום הקוונטים והמניה מזנקתויוביקס, חברת הבת של גיקס, הודיעה על מזכר הבנות לרכישת Quantum X Labs שעושקת בתחום הקוונטים עם גיוס הון של 3 מיליון דולר בפרמיה; המניה עולה, אבל צריך לזכור שאיפה שיש סיכוי יש גם סיכון ויוביקס רוכשת את Quantum X Labs ותבצע גיוס פרטי של 3 מיליון דולר בפרמיה
המניה של סוחר השלדים הידוע שמזנקת ב-100%גיקס מזנקת פי 2 במסחר אחרי שחברת הבת דיווחה כי תעבור מלהיסחר בבורסת ה-OTC לבורסת הנאסד"ק, ושווי השוק שלה מזנק; גיקס מחזיקה בכ-42.6% בחברה ועל כן גם היא מזנקת - לא בטוח שהשווי של Viewbix יחזיק, כשהחברה הפסידה 4 מיליון דולר ב-2024 וקופת המזומנים שלה ריקה,
אבל כפיר זילברמן - סוחר השלדים שעומד מאחורי גיקס - כבר מרוצה כך או כך
מציג דף 1 מתוך 15
