מניית אקסיליון

30.2
0%
נכון ל: 25/06/2026
  • 0%
  • 27.43%
  • 17.05%
  • 17,524
  • הפסד

חדשות אקסיליון

הבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניג סקירה
ת"א 35 ירד 1.36%, מדד הבנייה קפץ 2.3%; חלל תקשורת זינקה 25%החשש ממלחמת הסחר בין ארה"ב וסין הכביד על המדדים בפתיחה, אך מאז הירידות התמתנו ות"א 90 סגר בירוק קל; מדד הבנייה בלט לחיוב, כאשר המשקיעים מקווים שהסקטור יתאושש ברקע הפסקת האש וחזרת החטופים
||12/10/2025 14:37
עמי ברלב
אקסיליון משנה כיוון - רוצה להתמזג עם חברת פארמהלאחר שמרבית פעילותה המקורית קרסה, אקסליון חתמה על הסכם עקרונות למיזוג עם חברת סחר ושיווק בתחום הפארמה, במטרה להפוך מחדש לחברה ציבורית עם פעילות
||09/10/2025 17:39
קובי סלע, מנכ"ל אקסיליון; קרדיט: אתר החברה
אקסיליון מתרסקת ב-23% - האם היא בדרך להפוך לשלד?אקסיליון פועלת על אדים, מספר חברות שהתעניינו במוצר הודיעו שהן בחוץ, ולאקסיליון נשאר חמצן לבערך חצי שנה - המשקיעים שהשתתפו בהנפקה הפסידו, האם לחברה עוד יש איך להתייעל והאם היא תהפוך לשלד?
||04/05/2025 12:51
קובי סלע, מנכ"ל אקסיליון; קרדיט: אתר החברה
מדווחת על הסכמים, אבל מתקשה לשרוד תזרימית - מה קורה באקסיליון?חברת ניהול הרמזורים מתקשה להתרומם, עם מזומנים שהולכים ונגמרים והפסדים שמצטברים; הפיילוטים בארה"ב מראים תוצאות חיוביות, אבל הם עדיין לא תורגמומ לחוזים מסחריים; המניה התרסקה מהשיא, והנפקת הזכויות הקרובה תספק אוויר לנשימה, אך האם זה יספיק?
||11/02/2025 16:35
בניין הבורסה סקירה
ת"א 90 ירד ב-1.2%; קמטק קפצה ב-10%, קדימהסטם עלתה ב-8%
||29/07/2024 17:26
בניין הבורסה סקירה
המדדים עלו עד 1.9%, אקויטל ב-7%; גילת ירדה ב-6%
||17/06/2024 17:25
אקסיליון
אקסיליון בהסכם של 750 אלף שקל עם "חוצה ישראל"; המנייה עולה ב-4%
||17/06/2024 10:53
בניין הבורסה סקירה
המדדים המובילים עלו ב-0.2%, הבנקים ירדו ב-0.5%; נובה קפצה ב-4%העליות נחלשו לקראת הסגירה על רקע חשש מהסלמה בצפון - צה"ל ביצע תקיפה של עשרות מטרות חיזבאללה בדרום המדינה במקביל; לרגל חוה"מ פסח המסחר התקיים היום במתכונת מקוצרת כאשר המסחר נסגר ב-14:25
||24/04/2024 14:25
רמזור
אקסיליון: פיילוט של 10,000 צמתים בארה"בחברת הרמזורים החכמים אקסיליון מדווחת על פיילוט מסחרי עם אגף התחבורה של מדינת צפון קרוליינה החולש על כ- 10,000 צמתים
||24/04/2024 09:39
ירון יעקובי ראיון
ירון יעקובי מופסד באלקטריאון; "אני מאמין ועומד מאחורי החברות שאני משקיע בהן, ייתכן שארכוש עוד בהמשך"ההפסדים של ירון יעקובי: נכנס לשלדים בורסאיים והכניס דרכם חברות חלום. המניות זינקו ואז התרסקו - ובינתיים הוא עצמו "התאהב" בהשקעות והפסיד; "אני לא מתרגש מהירידות, יכול להיות שאקנה בהמשך"
||27/11/2022 08:06
מציג דף 1 מתוך 7

הודעות בורסה

לכל הודעות הבורסה +
אין הודעות