מניית סמארט אגרו יהש
131.5
0%
נכון ל: 26/06/2026
- 9.76%
- -25.98%
- -49.21%
- 5,509
- הפסד
חדשות סמארט אגרו יהש
דגנית ורד עושה צחוק מהמשקיעים: מספרת שהכל טוב ומנפיקה ב-20%לאחר שעשתה בחודש האחרון בליץ של ראיונות וכנסים למשקיעים - מנפיקה שותפות המו"פ, סמארט אגרו שמנוהלת על ידי ורד , בדיסקאונט של 80%. המניה ירדה מההנפקה הראשונה כ-70%; הזהרנו משותפויות המו"פ, לא חשבנו שזה יהיה עד כדי כך גרוע! רשות ניירות ערך צריכה להתערב
מציג דף 1 מתוך 2