ניר זוהר וויקס
צילום: אלן צצקין, וויקס

וויקס רכשה את מודליסט, ובכך היא מצטרפת לטרנד הדרופשיפינג

בעזרת הרכישה לקוחות החברה יוכלו להתחבר לשוק ספקים גדול, במסגרתו הם יוכלו ולמכור מיליוני מוצרים במדיה הדיגיטלית באופן שמקושר באופן ישיר לחנות שלהם
סתיו קורן | (1)
נושאים בכתבה דואליות וויקס

חברת וויקס הדואלית (WIX) מדווחת כי רכשה את חברת מודליסט (Modalyst), חברה המאפשרת לבעלי עסקים גישה לפלטפורמה של דרופשיפיניג (שיטת מסחר לניהול שרשרת האספקה במסגרתה הקמעונאי אינו שומר סחורות במלאי, ומזמין את הסחורה לפי הזמנות הלקוחות, ס.ק). הרכישה תרחיב את פלטפורמת האי קומרס של וויקס, ותחבר את לקוחות החברה לשוק ספקים גדול, במסגרתו הם יוכלו ולמכור מיליוני מוצרים במדיה הדיגיטלית באופן שמקושר באופן ישיר לחנות שלהם.

"אנו גאים לקבל את מודליסט ולהרחיב בעזרתה את תשתית ה-Wix eCommerce".אמר אריק פרס, סמנכ"ל אי קומרס של וויקס. "סוחרים יכולים להגדיל באופן משמעותי את עסקיהם, ובנוסף אנו יכולים לעזור להם להמשיך ולמקסם את טביעת הרגל שלהם בחנות, והכל במקום אחד דרך הפלטפורמה של וויקס".

החברה דיווחה על תוצאות טובות לרבעון הראשון של 2021, ההכנסות ברבעון הראשון של 2021 עמדו על 304 מיליון דולר, לעומת תחזית ל-295 מיליון דולר. ההכנסות צמחו ב-41% בהשוואה לשנה הקודמת. שיעור הגבייה ברבעון הראשון של 2021 עמד על 351 מיליון דולר, גידול של 41% בהשוואה לשנה הקודמת.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    נימי 16/06/2021 21:21
    הגב לתגובה זו
    לא נסחרת בתל אביב