פרסום באינטרנט: פעולה פשוטה לשיפור הכנסות בתקופת הקורונה
בעיה נפוצה בשעת משבר כמו הקורונה היא שאנו יוצאים מכל איזון. קשה לנו להבין באיזה שלב אנו נמצאים כאשר אנו מעוניינים לפתח את בית העסק שלנו. יש להתרכז במטלות אשר הצבתם לעצמכם. ניתן להתרכז במטרות שהצבתם על מנת לבצע נכון פרסום באינטרנט, על מנת שיגיעו עוד לקוחות לאתר שלכם ויתעניינו במוצרים או בשירות שלכם ואז ירכשו אותם.
אחת הדרכים הטובות לקדם אתר באינטרנט היא לבצע הליך חשוב הנקרא קידום אתרים. באמצעות כתיבת מאמרים, כאשר קישורים יגיעו אל האתר מרחבי הרשת. יש להשתמש בביטויי מפתח שהם יהוו את החיפוש למוצר או לשירות שאתם מעוניינים לשווק. כל קישור יסייע לקדם את האתר וכן כניסות רבות של גולשים, אשר יתעניינו במידע שמפיצים ברשת והכוונה היא למאמרים מעניינים שיעניקו ערך מוסף לגולש.
גוגל אוהב מאמרים איכותיים ולכן ידרג אותם גבוה, מה שיגרום לבוסט שהאתר יתחיל לעלות למקומות הראשונים שזו המטרה של קידום האתר ומקסום הרווחים. יש לתת למי שמתמחה בתחום כגון חברת קידום אתרים, אשר יודעת באילו כלים עליה להשתמש על מנת לקדם את האתר שלכם למקום הראשון.
מה משפיע על קידום ופרסום האתר באינטרנט?
איכות וכמות התוכן, הם אחד מהמדדים אשר משפיעים על פרסום באינטרנט וקידום האתר. יש להתאים את התוכן למילות המפתח ולבנות כאמור קישורים חיצוניים ופנימיים לאתר. יש לכתוב נכון את הקוד לאתר, אשר יתאים למנועי החיפוש ויש לדאוג כי הכניסות יהיו בגובה של 75% גם מהטלפונים החכמים.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
למשל אתר שאינו יתאים לטלפונים ניידים, ירד בדירוג. לאחר שבניתם אתר, העסק שלכם, יכול להמשיך להתנהל, כל עוד האינטרנט עדיין קיים והכוונה היא לתקופה שאנו נמצאים בה בעת משבר הקורונה. דווקא עכשיו שהרבה עסקים נסגרו, תוכלו להשתמש בפלטפורמה האינטרנטית ולקבל יתרון טוב יותר ולהמשיך להרוויח גם בתקופה זו.
הפרסום היעיל ביותר בימי הקורונה – הרשתות החברתיות
הרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. היום זה רק התעצם, במיוחד כאשר אנשים נמצאים בסגרים. זו הדרך הטובה ביותר להתנהל עם העסק בתקופת משבר הקורונה, חברת קידום אתרים, מכירה בעובדה כי הרשתות החברתיות, כגון פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק ועוד, הפכו לנדבך חשוב בפרסום. אנו רואים מותגים שצומחים ברשתות החברתיות. יש לתרגם את פעילות המותג שלכם בשטח לפעילות של "און ליין".
מוצרים רבים נמכרים באמצעות אתרים שהם למעשה חנויות מקוונות, היות וחנויות רבות שמהוות מוצרי צריכה בסיסיים היו סגורות. רבים מהעסקים דווקא הרוויחו יפה בתקופה זו באמצעות פעילות נכונה. יש למפרסמים ביוטיוב, כאשר סרטונים העם הדבר הנכון לעשות.לקוחות פוטנציאליים, כשאר הם צופים בסרטים ההמשכה היא גם באמת בפרסום, מה שמשפיע נהדר על רכישת גולשים שהם הלקוחות הפוטנציאלים.
כל חברת קידום אתרים, תמליץ על קידום ממומן בשילוב של קידום אורגני. מדובר על השקעה ראשונית, אך התוצאות הן בטוחות, היות ובאמצעות קידום ממומן, ניתן יהיה לקדם טוב יותר לפחות בהתחלה את האתר.
אביטל אופק. צילום: מיכה לובטוןרכש מרשים לקבוצת דלקל: אביטל אופק מנהל פעילות דוראל ישראל עובר לנהל את חטיבת האנרגיה המתחדשת
בעוד הביקוש לחשמל ירוק מזנק וגם המדינה מציבה יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, קבוצת דלקל מגייסת את אביטל אופק, זוכה פרס איש השנה בכלכלה הירוקה. עם ניסיון מוכח בפרויקטים פורצי דרך, הוא צפוי להוביל את הקבוצה קדימה באחד התחומים הצומחים בשוק המקומי והעולמי
בשנים האחרונות עולם הגגות הסולאריים צובר תאוצה משמעותית, בעיקר בזכות השיפור המתמשך באיכות החומרים ובטכנולוגיות ההתקנה, שמאפשרים לייצר על כל גג כמות גדולה בהרבה של מגהוואטים לעומת העבר.
כדי לסבר את האוזן, בין שנת 2023 לשנת 2024 בלבד נרשמה קפיצה של יותר מ-25% בתפוקה. הנתון הזה הוא חלק מהמגמה הגלובלית, כאשר גם משרד האנרגיה הציב לעצמו יעד שאפתני, להוסיף עד שנת 2030 עוד כ-100 אלף גגות סולאריים בישראל.
המהלך המדובר של דלקל
על רקע זה, קבוצת דלקל ביצעה מהלך שנחשב לדרמטי בשוק האנרגיה, כאשר גייסה לשורותיה את אביטל אופק, מי שזכה בשנה שעברה בתואר איש השנה בכלכלה הירוקה. אופק, מהשמות הבולטים בתחום האנרגיה המתחדשת, נחשב לדמות שהובילה פרויקטים חדשניים לשילוב אנרגיה סולארית בשדות חקלאיים וכל זה מבלי לפגוע בגידולים ואף לתרום לשיפור שלהם.
עבור דלקל, שמזה למעלה מ-25 שנה פועלת בענף האנרגיה הישראלי, מדובר בחיזוק משמעותי. הקבוצה שנמצאת בבעלות של יניב כהן ויונתן חי, עוסקת במגוון תחומים ובהם מימון חוץ בנקאי, גז, נדל"ן מניב, אנרגיה ירוקה ודלקים, וכיום היא מספקת שירות לכ-50 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי הארץ.
- ב-380 מילון שקל - אנלייט תמכור חשמל ל-Vishay ישראל
- פחות מ-7 אגורות לקוט"ש - נבחרה הזוכה במכרז להקמת תחנת אשלים 3
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת המימון של החברה באה לידי ביטוי בדמות הענקת מימון חוץ-בנקאי ללקוחות החברה, דבר שמאפשר לה להקים פרויקטים רבים ומורכבים מבלי להיות תלויה בגורמים מימון חיצוניים.
