לפטופ
צילום: pexels

פרסום באינטרנט: פעולה פשוטה לשיפור הכנסות בתקופת הקורונה

אנו נמצאים היום במציאות אחרת, כאשר בה השתנה הכול ועלינו לעמוד מול אתגרים בכל מיני תחומים בחיים. למשל בעלי עסקים, נותני שירותים והכול יכול להשפיע על האופן, אשר בו תפרסמו. 
תוכן בחסות |

בעיה נפוצה בשעת משבר כמו הקורונה היא שאנו יוצאים מכל איזון. קשה לנו להבין באיזה שלב אנו נמצאים כאשר אנו מעוניינים לפתח את בית העסק שלנו. יש להתרכז במטלות אשר הצבתם לעצמכם. ניתן להתרכז במטרות שהצבתם על מנת לבצע נכון פרסום באינטרנט, על מנת שיגיעו עוד לקוחות לאתר שלכם ויתעניינו במוצרים או בשירות שלכם ואז ירכשו אותם.

 

אחת הדרכים הטובות לקדם אתר באינטרנט היא לבצע הליך חשוב הנקרא קידום אתרים. באמצעות כתיבת מאמרים, כאשר קישורים יגיעו אל האתר מרחבי הרשת. יש להשתמש בביטויי מפתח שהם יהוו את החיפוש למוצר או לשירות שאתם מעוניינים לשווק. כל קישור יסייע לקדם את האתר וכן כניסות רבות של גולשים, אשר יתעניינו במידע שמפיצים ברשת והכוונה היא למאמרים מעניינים שיעניקו ערך מוסף לגולש.

גוגל אוהב מאמרים איכותיים ולכן ידרג אותם גבוה, מה שיגרום לבוסט שהאתר יתחיל לעלות למקומות הראשונים שזו המטרה של קידום האתר ומקסום הרווחים. יש לתת למי שמתמחה בתחום כגון חברת קידום אתרים, אשר יודעת באילו כלים עליה להשתמש על מנת לקדם את האתר שלכם למקום הראשון.

 

מה משפיע על קידום ופרסום האתר באינטרנט?

איכות וכמות התוכן, הם אחד מהמדדים אשר משפיעים על פרסום באינטרנט וקידום האתר. יש להתאים את התוכן למילות המפתח ולבנות כאמור קישורים חיצוניים ופנימיים לאתר. יש לכתוב נכון את הקוד לאתר, אשר יתאים למנועי החיפוש ויש לדאוג כי הכניסות יהיו בגובה של 75% גם מהטלפונים החכמים.

למשל אתר שאינו יתאים לטלפונים ניידים, ירד בדירוג. לאחר שבניתם אתר, העסק שלכם, יכול להמשיך להתנהל, כל עוד האינטרנט עדיין קיים והכוונה היא לתקופה שאנו נמצאים בה בעת משבר הקורונה. דווקא עכשיו שהרבה עסקים נסגרו, תוכלו להשתמש בפלטפורמה האינטרנטית ולקבל יתרון טוב יותר ולהמשיך להרוויח גם בתקופה זו.

 

הפרסום היעיל ביותר בימי הקורונה – הרשתות החברתיות

הרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. היום זה רק התעצם, במיוחד כאשר אנשים נמצאים בסגרים. זו הדרך הטובה ביותר להתנהל עם העסק בתקופת משבר הקורונה, חברת קידום אתרים, מכירה בעובדה כי הרשתות החברתיות, כגון פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק ועוד, הפכו לנדבך חשוב בפרסום. אנו רואים מותגים שצומחים ברשתות החברתיות. יש לתרגם את פעילות המותג שלכם בשטח לפעילות של "און ליין".

מוצרים רבים נמכרים באמצעות אתרים שהם למעשה חנויות מקוונות, היות וחנויות רבות שמהוות מוצרי צריכה בסיסיים היו סגורות. רבים מהעסקים דווקא הרוויחו יפה בתקופה זו באמצעות פעילות נכונה. יש למפרסמים ביוטיוב, כאשר סרטונים העם הדבר הנכון לעשות.לקוחות פוטנציאליים, כשאר הם צופים בסרטים ההמשכה היא גם באמת בפרסום, מה שמשפיע נהדר על רכישת גולשים שהם הלקוחות הפוטנציאלים.

 

כל חברת קידום אתרים, תמליץ על קידום ממומן בשילוב של קידום אורגני. מדובר על השקעה ראשונית, אך התוצאות הן בטוחות, היות ובאמצעות קידום ממומן, ניתן יהיה לקדם טוב יותר לפחות בהתחלה את האתר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חתול רחוב אוכל. צילום: Sevgi LALE באתר PEXELSחתול רחוב אוכל. צילום: Sevgi LALE באתר PEXELS

פתרונות חסכוניים להאכלת חתולי רחוב בזול

עם מעט תכנון וידע, אפשר לבנות מערך האכלה יעיל, חסכוני ויציב לאורך זמן לחתולים בלי לקרוע את הכיס


נושאים בכתבה חיות מחמד

האכלת חתולי רחוב או חתולי חצר נובעת מחמלה, תחושת אחריות ורצון להעניק איכות חיים גם לחתולים שלא זכו לבית חם ואוהב. אך לצד זאת, מגיע גם האתגר הכלכלי. מזון לחתולים יכול להפוך במהירות להוצאה חודשית משמעותית, במיוחד לאור העובדה שרוב המאכילים מגלים שחתולים דוגלים במבצע "חבר מביא חבר" – אם מאכילים אחד, זה עשוי להגיע תוך זמן קצר להאכלה מפוארת של עשרות חתולים.

החדשות הטובות הן שיש דרכים מצוינות להעניק לחתולים תזונה מספקת ובריאה, בלי לקרוע את הכיס. עם מעט תכנון וידע, אפשר לבנות מערך האכלה יעיל, חסכוני ויציב לאורך זמן.

בחרו אוכל לחתולים זול אך איכותי

המפתח הוא לחפש אוכל לחתולים זול שמאזן בין מחיר  לבין ערכים תזונתיים . חתולי רחוב אינם צריכים מזון פרימיום יקר שנועד לחתולי בית מפונקים, עם פרווה מטופחת ותפריט מוקפד. הם זקוקים למזון בסיסי, עשיר בחלבון מן החי, עם רכיבים שקל לעכל ושנותנים להם אנרגיה לשרוד בתנאי חוץ.

התמקדו במותגים כמו ביו פורם, קיקו, סטאר קט ואחרים. אלו דוגמאות למזונות שלא מתיימרים להיות “גורמה”, אלא עושים את העבודה: משביעים, מספקים רכיבי תזונה חשובים, ונמכרים במחיר נוח במיוחד למי שמאכיל עשרות חתולים. 

קנו בגדול כדי לחסוך בענק

במקום לקנות שקי מזון קטנים של קילוגרם או שניים בכל פעם, עדיף להשקיע בשק גדול של 18–20 ק"ג. הסיבה פשוטה: ככל שהשק גדול יותר, העלות לקילוגרם יורדת משמעותית. כשמדובר בהאכלה יום-יומית של עשרות חתולים, ההפרש הזה מצטבר לחיסכון של מאות שקלים בכל חודש.