לפטופ
צילום: pexels

פרסום באינטרנט: פעולה פשוטה לשיפור הכנסות בתקופת הקורונה

אנו נמצאים היום במציאות אחרת, כאשר בה השתנה הכול ועלינו לעמוד מול אתגרים בכל מיני תחומים בחיים. למשל בעלי עסקים, נותני שירותים והכול יכול להשפיע על האופן, אשר בו תפרסמו. 
תוכן בחסות |

בעיה נפוצה בשעת משבר כמו הקורונה היא שאנו יוצאים מכל איזון. קשה לנו להבין באיזה שלב אנו נמצאים כאשר אנו מעוניינים לפתח את בית העסק שלנו. יש להתרכז במטלות אשר הצבתם לעצמכם. ניתן להתרכז במטרות שהצבתם על מנת לבצע נכון פרסום באינטרנט, על מנת שיגיעו עוד לקוחות לאתר שלכם ויתעניינו במוצרים או בשירות שלכם ואז ירכשו אותם.

 

אחת הדרכים הטובות לקדם אתר באינטרנט היא לבצע הליך חשוב הנקרא קידום אתרים. באמצעות כתיבת מאמרים, כאשר קישורים יגיעו אל האתר מרחבי הרשת. יש להשתמש בביטויי מפתח שהם יהוו את החיפוש למוצר או לשירות שאתם מעוניינים לשווק. כל קישור יסייע לקדם את האתר וכן כניסות רבות של גולשים, אשר יתעניינו במידע שמפיצים ברשת והכוונה היא למאמרים מעניינים שיעניקו ערך מוסף לגולש.

גוגל אוהב מאמרים איכותיים ולכן ידרג אותם גבוה, מה שיגרום לבוסט שהאתר יתחיל לעלות למקומות הראשונים שזו המטרה של קידום האתר ומקסום הרווחים. יש לתת למי שמתמחה בתחום כגון חברת קידום אתרים, אשר יודעת באילו כלים עליה להשתמש על מנת לקדם את האתר שלכם למקום הראשון.

 

מה משפיע על קידום ופרסום האתר באינטרנט?

איכות וכמות התוכן, הם אחד מהמדדים אשר משפיעים על פרסום באינטרנט וקידום האתר. יש להתאים את התוכן למילות המפתח ולבנות כאמור קישורים חיצוניים ופנימיים לאתר. יש לכתוב נכון את הקוד לאתר, אשר יתאים למנועי החיפוש ויש לדאוג כי הכניסות יהיו בגובה של 75% גם מהטלפונים החכמים.

למשל אתר שאינו יתאים לטלפונים ניידים, ירד בדירוג. לאחר שבניתם אתר, העסק שלכם, יכול להמשיך להתנהל, כל עוד האינטרנט עדיין קיים והכוונה היא לתקופה שאנו נמצאים בה בעת משבר הקורונה. דווקא עכשיו שהרבה עסקים נסגרו, תוכלו להשתמש בפלטפורמה האינטרנטית ולקבל יתרון טוב יותר ולהמשיך להרוויח גם בתקופה זו.

 

הפרסום היעיל ביותר בימי הקורונה – הרשתות החברתיות

הרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. היום זה רק התעצם, במיוחד כאשר אנשים נמצאים בסגרים. זו הדרך הטובה ביותר להתנהל עם העסק בתקופת משבר הקורונה, חברת קידום אתרים, מכירה בעובדה כי הרשתות החברתיות, כגון פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק ועוד, הפכו לנדבך חשוב בפרסום. אנו רואים מותגים שצומחים ברשתות החברתיות. יש לתרגם את פעילות המותג שלכם בשטח לפעילות של "און ליין".

מוצרים רבים נמכרים באמצעות אתרים שהם למעשה חנויות מקוונות, היות וחנויות רבות שמהוות מוצרי צריכה בסיסיים היו סגורות. רבים מהעסקים דווקא הרוויחו יפה בתקופה זו באמצעות פעילות נכונה. יש למפרסמים ביוטיוב, כאשר סרטונים העם הדבר הנכון לעשות.לקוחות פוטנציאליים, כשאר הם צופים בסרטים ההמשכה היא גם באמת בפרסום, מה שמשפיע נהדר על רכישת גולשים שהם הלקוחות הפוטנציאלים.

 

כל חברת קידום אתרים, תמליץ על קידום ממומן בשילוב של קידום אורגני. מדובר על השקעה ראשונית, אך התוצאות הן בטוחות, היות ובאמצעות קידום ממומן, ניתן יהיה לקדם טוב יותר לפחות בהתחלה את האתר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: Pexelsצילום: Pexels

הלוואה לבעלי BDI שלילי – מה צריך לדעת לפני שמבקשים?

היום קיימים פתרונות רבים שמאפשרים לקבל הלוואה בצורה שקופה, אחראית ומותאמת אישית, גם למי שסווג כבעל BDI שלילי. מה האפשרויות ומה חשוב לבדוק

נושאים בכתבה BDI

עבור לא מעט אנשים, הדו"ח הפיננסי שלהם אותו BDI שכל כך הרבה תלוי בו הופך להיות מכשול ממשי. מצב שבו פרטים ישנים, טעויות עבר, עיכובים בתשלומים או אירועים חד־פעמיים משפיעים על האפשרות לקבל מימון, גורם להרבה אנשים להרגיש חסרי אונים. אבל חשוב לדעת שהיום המציאות שונה ממה שהייתה בעבר. גם מי שמוגדר כבעל BDI שלילי יכול לקבל הלוואה, ולעיתים בתנאים טובים יותר ממה שניתן לדמיין.

מערכת המימון בישראל התפתחה משמעותית, ויחד איתה גם הפתרונות שמאפשרים לאנשים לצאת ממעגל כלכלי בעייתי ולבנות מסלול חדש. כדי לעשות זאת נכון, צריך להבין מה באמת משפיע על הדו"ח, אילו אפשרויות קיימות ומה חשוב לבדוק לפני שמבקשים הלוואה בפועל.

מה זה BDI שלילי ולמה זה כל כך משפיע?

BDI הוא למעשה צילום מצב פיננסי שמציג איך התנהל החשבון בשנים האחרונות: האם היו צ'קים שחזרו, האם היו תיקים בהוצאה לפועל, האם קיימים חובות פתוחים, האם נרשמו עיכובים בתשלומים ועוד. הבעיה היא שהדוח אינו תמיד משקף את המציאות הנוכחית. הרבה אנשים הסדירו את חייהם, חזרו לעבוד, התייצבו כלכלית – אך הדו"ח ממשיך להציג אירועים שקרו לפני שנים.

במצבים כאלה האפשרות לקבל הלוואה לבעלי BDI שלילי הופכת לרלוונטית במיוחד, משום שהמערכת הבנקאית מבוססת על נתונים היסטוריים בלבד ולא על השינוי האמיתי שקרה בחיי הלקוח.

חשוב להבין שגם אם הדוח אינו חיובי, יש פתרונות פיננסיים חוץ־בנקאיים שבוחנים את האדם ולא רק את המסמך. גופי המימון החדשים שמו דגש על יכולת ההחזר הנוכחית ולא על טעויות עבר.

צילום: אריק קסביצילום: אריק קסבי

לא רק להגיע – אלא להגיע רגועים: דור חדש של שירותי הסעות בישראל

הכירו את הטרנד המרכזי בשוק התחבורה המשלב בטיחות בלתי מתפשרת עם צי רכב מהודר ונוחות טכנולוגית שיביא את עובדיכם למקום העבודה כשהם רגועים ומפוקסים

נושאים בכתבה חברת הסעות

התנועה בכבישי ישראל הפכה מזמן לכאב ראש לאומי. העומס, הפקקים והלחץ הנגזר מהם פוגעים לא רק באיכות החיים של העובד הממוצע, אלא גם בשורה התחתונה של הארגון. בעולם העסקים המודרני, שבו שימור הון אנושי הוא קריטי,

פתרון ההסעות לעובדים אינו עוד הוצאה לוגיסטית גרידא, אלא השקעה אסטרטגית ברווחת העובדים ו בפרודוקטיביות שלהם. חברת מטרומקס, הנחשבת לחברת ההסעות הגדולה והמובילה בישראל, מציעה כעת את דור העתיד של התחבורה מתקדמת – כזו שמעבירה את הנוסעים לא רק ממקום למקום, אלא גם ממצב של מתח למצב של רוגע.

  1. ההסעה העסקית החדשה: משינוע לשימור עובדים

עבור חברות וארגונים גדולים, ניהול מערך ההסעות חברות הוא משימה מורכבת ויקרה. דרישת השוק העסקי כיום היא לא רק אוטובוס שיגיע בזמן, אלא שותף עסקי שמסוגל לנהל את המערך באופן מקצועי, בטוח ושקוף.

מטרומקס משרתת מגוון רחב של לקוחות עסקיים ומוסדיים מהמובילים במשק (דוגמת שטראוס, בתי חולים-כללית ורשויות מקומיות), ומבינה שהמסע מתחיל הרבה לפני העלייה לרכב. אמינות היא המפתח: הנהגים המקצועיים של החברה נבחרים בקפידה ועוברים הכשרות שוטפות, מתוך הבנה שהם הפנים של הארגון המעסיק.