פרסום באינטרנט: פעולה פשוטה לשיפור הכנסות בתקופת הקורונה
בעיה נפוצה בשעת משבר כמו הקורונה היא שאנו יוצאים מכל איזון. קשה לנו להבין באיזה שלב אנו נמצאים כאשר אנו מעוניינים לפתח את בית העסק שלנו. יש להתרכז במטלות אשר הצבתם לעצמכם. ניתן להתרכז במטרות שהצבתם על מנת לבצע נכון פרסום באינטרנט, על מנת שיגיעו עוד לקוחות לאתר שלכם ויתעניינו במוצרים או בשירות שלכם ואז ירכשו אותם.
אחת הדרכים הטובות לקדם אתר באינטרנט היא לבצע הליך חשוב הנקרא קידום אתרים. באמצעות כתיבת מאמרים, כאשר קישורים יגיעו אל האתר מרחבי הרשת. יש להשתמש בביטויי מפתח שהם יהוו את החיפוש למוצר או לשירות שאתם מעוניינים לשווק. כל קישור יסייע לקדם את האתר וכן כניסות רבות של גולשים, אשר יתעניינו במידע שמפיצים ברשת והכוונה היא למאמרים מעניינים שיעניקו ערך מוסף לגולש.
גוגל אוהב מאמרים איכותיים ולכן ידרג אותם גבוה, מה שיגרום לבוסט שהאתר יתחיל לעלות למקומות הראשונים שזו המטרה של קידום האתר ומקסום הרווחים. יש לתת למי שמתמחה בתחום כגון חברת קידום אתרים, אשר יודעת באילו כלים עליה להשתמש על מנת לקדם את האתר שלכם למקום הראשון.
מה משפיע על קידום ופרסום האתר באינטרנט?
איכות וכמות התוכן, הם אחד מהמדדים אשר משפיעים על פרסום באינטרנט וקידום האתר. יש להתאים את התוכן למילות המפתח ולבנות כאמור קישורים חיצוניים ופנימיים לאתר. יש לכתוב נכון את הקוד לאתר, אשר יתאים למנועי החיפוש ויש לדאוג כי הכניסות יהיו בגובה של 75% גם מהטלפונים החכמים.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
למשל אתר שאינו יתאים לטלפונים ניידים, ירד בדירוג. לאחר שבניתם אתר, העסק שלכם, יכול להמשיך להתנהל, כל עוד האינטרנט עדיין קיים והכוונה היא לתקופה שאנו נמצאים בה בעת משבר הקורונה. דווקא עכשיו שהרבה עסקים נסגרו, תוכלו להשתמש בפלטפורמה האינטרנטית ולקבל יתרון טוב יותר ולהמשיך להרוויח גם בתקופה זו.
הפרסום היעיל ביותר בימי הקורונה – הרשתות החברתיות
הרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. היום זה רק התעצם, במיוחד כאשר אנשים נמצאים בסגרים. זו הדרך הטובה ביותר להתנהל עם העסק בתקופת משבר הקורונה, חברת קידום אתרים, מכירה בעובדה כי הרשתות החברתיות, כגון פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק ועוד, הפכו לנדבך חשוב בפרסום. אנו רואים מותגים שצומחים ברשתות החברתיות. יש לתרגם את פעילות המותג שלכם בשטח לפעילות של "און ליין".
מוצרים רבים נמכרים באמצעות אתרים שהם למעשה חנויות מקוונות, היות וחנויות רבות שמהוות מוצרי צריכה בסיסיים היו סגורות. רבים מהעסקים דווקא הרוויחו יפה בתקופה זו באמצעות פעילות נכונה. יש למפרסמים ביוטיוב, כאשר סרטונים העם הדבר הנכון לעשות.לקוחות פוטנציאליים, כשאר הם צופים בסרטים ההמשכה היא גם באמת בפרסום, מה שמשפיע נהדר על רכישת גולשים שהם הלקוחות הפוטנציאלים.
כל חברת קידום אתרים, תמליץ על קידום ממומן בשילוב של קידום אורגני. מדובר על השקעה ראשונית, אך התוצאות הן בטוחות, היות ובאמצעות קידום ממומן, ניתן יהיה לקדם טוב יותר לפחות בהתחלה את האתר.
אופיר לוינגר. צילום: יח"צמדוע שכונת נווה עופר עוקפת את אזורי היוקרה של ת"א?
בעוד שאזורי היוקרה בעיר רושמים ירידה חדה בכמות העסקאות, המשקיעים והזוגות הצעירים נמשכים דווקא לשכונת נווה עופר. אופיר לוינגר, מאנשי הנדל"ן הפעילים והמנוסים בשכונה, מסביר מה בדיוק מתרחש באזור שהצליח לעקוף את כל שאר השכונות בעיר
רגע לפני סיום שנת 2026, תמונת הנדל"ן בתל אביב מתבהרת והיא חושפת תפנית לא צפויה.
אם לאורך השנים התרגלנו לראות את מחירי הדירות בעיר הגדולה מטפסים ללא הפסקה, השנה האחרונה טלטלה את השוק והביאה עימה שינוי כיוון שלא ניתן להתעלם ממנו.
לפי נתונים עולה כי במחצית הראשונה של השנה נרשמה ירידה של 36% במספר עסקאות יד 2 בעיר, זאת לעומת התקופה אשתקד.
כשבוחנים לעומק את המספרים מגלים תמונה מפתיעה במיוחד. דווקא האזורים היוקרתיים, שנחשבו עד לא כל כך מזמן למבוקשים ביותר, הם אלה שספגו את הפגיעה הקשה.
- עד 60 מליון שקל: ריט 1 נכנסת לשותפות בבראשית ביזנס בנתניה
- אנבידיה מפתחת את הצפון: קמפוס ענק בקריית טבעון ליותר מ-10,000 עובדים עד 2031
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדוגמה, בצפון החדש שיעור העסקאות ירד בכ-58%, בנווה אביבים נרשמה ירידה של 53%, ובנחלת יצחק ירידה של 42%.
