רכב שרוף
צילום: fotolia

ביטוח רכב של כלל ביטוח

תוכן בחסות |

ביטוח רכב הוא ללא ספק אחד מסוגי הביטוחים הנפוצים והמוכרים ביותר שיש – כל בעל רכב בישראל מחויב ברכישת ביטוח רכב חובה, ורובם המכריע של בעלי הרכבים רוכשים ביטוח רכב מורחב – ביטוחים המתווספים לביטוח החובה, דוגמת צד ג' ומקיף. בעוד מדובר בביטוח הכרחי ונפוץ כל כך, פועלות אינספור חברות בארץ המציעות פוליסות שונות של ביטוח רכב, בתנאים שונים ובמחירים שונים. כפי שנראה מיד, חברת כלל ביטוח" – אחת מחברות הביטוח הגדולות והמצליחות בישראל – מציעה מספר סוגים שונים וייחודיים של ביטוח רכב אותם שווה לכל בעל רכב להכיר.

 

תעריף המותאם לקילומטראז' ופוליסה הכוללת מצלמת דרך מובנית

ביטוח רכב של כלל ביטוח מציע לציבור הנהגים הישראלי כיום, פוליסות ביטוח הרכב הסטנדרטיות וה"שגרתיות", אלו שניתן למצוא בכל חברת ביטוח אחרת, גם אם לא תמיד באותו תעריף אטרקטיבי... אך לכלל ביטוח גם מספר מסלולים מעניינים ומסקרנים אחרים המציעים ללקוחות תנאים המתאימים להם ספציפית בצורה טובה יותר.

דוגמה טובה לכך היא מסלול "כלל מטראז' ", המותאם במיוחד ללקוחות אשר נוסעים ברכבם יחסית מעט באופן ממוצע, ואינם מעוניינים לשלם בדיוק את אותו התעריף כמו נהג אשר נוסע פי כמה וכמה ברכבו. לנהגים המשתמשים ברכבם בהיקף מצומצם מספר יתרונות בכל הנוגע להסתברות שיהיו מעורבים בתאונה, ולכן גם התעריף שהם משלמים יכול להיות נמוך יותר. היגיון זה מוסכם הן על הלקוחות והן על חברת ביטוח כמו כלל, מה שמאפשר לה להציע תכנית אטרקטיבית מסוג זה.

דוגמה מעניינת נוספת היא תכנית ביטוח רכב כלל VAR, במסגרתה מקבל הלקוח מחברת הביטוח מצלמת דרך אותה הוא מתקין ברכבו. מצלמות לרכב הופכות נפוצות יותר ויותר בשנים האחרונות בישראל ובעולם המערבי כולו, ומשמשות לתיעוד המתרחש בכביש בזמן הנסיעה, מה שמתגלה כשימושי במיוחד במקרים של תאונות דרכים, כמו גם עבירות תנועה מסוימות. כך, במידה והרכב מעורב בתאונה ניתן לראות בדיוק מה אירע ועל מי מוטלת האחריות, מה שמסייע לחברות הביטוח ולנהגים גם יחד. נהגים הבוחרים בפוליסה זו נהנים מיתרונות מסוימים הניתנים בתמורה להצבת המצלמה ברכב, מה שכאמור מייעל את ההתנהלות כולה ומסיר ספקות מיותרים.

 

חברת ביטוח גדולה וסוכן (ויחס) אישי

מאפיין ספציפי אותו מדגישים בכלל הוא כי למרות שמדובר בחברת ביטוח גדולה ביותר המתנהלת מול אלפי לקוחות שונים מדי יום, לקוחות החברה המתעניינים בביטוח רכב זוכים ליחס אישי ולהתנהל מול סוכן אישי המטפל בתיק שלהם ספציפית. זה לא רק נותן תחושה טובה ללקוח, זה גם מייעל את ההתנהלות כולה וחוסך הרבה מאוד עגמת נפש שעלולה בקלות להיווצר כתוצאה מהניסיון לעבוד מול חברות גדולות ותאגידים למיניהם.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.