בוחרים לעזור לעצמנו
אמנם האלכוהול מהווה חלק בלתי נפרד מהתרבות בה אנו חיים, אך רבים עשויים לגלות במהרה כי צריכתו של המשקה החריף אינה מוגבלת רק לאירועים חגיגיים ומפגשים חברתיים. זהו השלב בו עליכם יהיה להרים גבה ולשאול את עצמכם בכנות, האם יכול להיות שיש בעיה? במידה ואתם לא מצליחים לדמיין את יום האחרי ללא האלכוהול, הרי שככל הנראה הגיע הרגע בו עליכם יהיה לפנות אל מרכז גמילה ולהילחם בהתמכרות בכוחות משולבים.
גם אדם אשר מעביר את מרבית יומו צמוד אל בקבוק אלכוהולי, יכול יום אחד להתעורר בבוקר, עם כאב ראש נוראי, ולהבין כי אולי השתייה שלו אינה דרך ההתמודדות האידיאלית עם החיים. התמכרות לאלכוהול הינה בין המסוכנות וההרסניות ביותר. הרי האלכוהול הוא חומר חוקי וניתן לרכוש אותו כמעט בכל מקום, אך לאחר צריכה ממושכת ותדירה של המשקה החריף, עלולה להתפתח תלות קשה לחומר פסיכו אקטיבי זה. רמז לכך יכול להיות בשעה שמנסים להפסיק את השתייה, אך מתחילים לחוות תסמינים גופניים קשים שחולפים רק בעת צריכה נוספת של החומר.
לומדים להתמודד ללא האלכוהול
חשוב להבין כי ההתמכרות למשקאות חריפים לא שונה בהרבה מההתמכרות לסמים. זו למעשה דרך התמודדות מסוימת עם הקשיים שהעולם מציב בפנינו, אך זו לא התמודדות אמיתית כמו יותר מעין בריחה מהצורך להתמודד עם האתגרים בחיינו. חשוב לציין כי גם תהליך גמילה מאלכוהול הוא בין הקשים ביותר לגמילה הפיזית. על כן, מומלץ כי התהליך יתבצע בסביבה מקצועית ובטוחה אשר תוכל לספק בעת הצורך את הטיפול הרפואי או התרופתי הנחוץ באותו הרגע.
תכנית טיפול מותאמת אישית
לאור הנקודות מעלה, אין ספק כי תהליך הגמילה יהיה מוצלח בשעה שתפנו אל מרכז גמילה מקצועי ומנוסה. בו ניתן יהיה לבנות תוכנית טיפול ייחודית בעבור כל מטופל. במסגרתה תתבצע הגמילה הפיזית כמו גם הנפשית. הטיפול יכול להיות אישי ובשלבים מסוימים יכול לכלול גם טיפול בקבוצות. חשוב לציין כי המפגשים הקבוצתיים הוכיחו את עצמם כיעילים במיוחד בעת התמודדות עם ההתמכרות לטיפה המרה, כיוון שבמהלכם ניתן יהיה לפרוק את אשר יושב על הלב ולהיעזר באנשים נוספים אשר עברו שלבים דומים במהלך התמודדותם עם האלכוהול.הכדור בידיים שלכם
אין ספק, הפנייה אל מרכז גמילה מקצועי כמו "רנסאנס ויקטוריה" עשויה להיות מאתגרת. זאת מפני שהיא דורשת מכם להשלים עם העובדה כי קיימת בעיה בה אינכם יכולים לטפל בכוחות עצמכם. אך ההחלטה לפנות אל מכון גמילה רפואי ומנוסה כעת נמצאת בידיים שלכם. עשו את הבחירה הנכונה ובחרו בחיים מאושרים, בריאים ונטולי אלכוהול.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
