צחי רביבו
צילום: "הייר קלאב"

"קרחת זו לא גזירת גורל"

תוכן בחסות |

צחי רביבו (45) חי בשני העשורים האחרונים, עם קרחת שהעיקה על שמחת החיים שלו. ארבעה חודשים אחרי הטיפול שעבר, הוא שמח יותר, בטוח יותר, חברותי יותר ובקיצור– הוא הרבה, הרבה יותר. יותר חי!

 

צחי רביבו הוא אחד האנשים הוותיקים והמנוסים בתחום האסתטיקה. כבר 25 שנים הוא עומד בראש חברת "הייר-קלאב", אחת החברות המובילות בישראל בתחום זה. צחי ליווה אישית כמה אלפי ישראלים בדרכם להגשמת החלום הגדול ביותר שלהם, חלום השיער !

רביבו עצמו הקריח לחלוטין באמצע שנות ה-20 לחייו ומספר: "בכל פעם שלקוח סיים  את התהליך, חשתי גאווה, שמחה ואושר. כשהאדרנלין התפזר והחגיגות שכחו, הגיעו רגעי הכאב והצער העמוק. אני עצמי לא עברתי תהליך שכזה למרות שממש סבלתי מהיעדר שיער. הסיבה היא, שרק באחרונה פיתחנו טכניקה ייחודית המאפשרת צפיפות שיער של פי שלוש מהצפיפות הרגילה ב fue . הטכנולוגיה הישנה פשוט לא הבטיחה לי פתרון הולם. כרגע, ארבעה חודשים מאז שעברתי את התהליך, אני פשוט אדם אחר. אבדן השיער השפיע על חדוות החיים שלי, על הביטחון העצמי, הגישה שלי לעובדים, ספקים וחברים. הודות לצוות המקצועי והמופלא, בבית החולים הגדול והמפואר של "הייר-קלאב" בטורקיה, נולדתי מחדש. קבלתי טיפול ושירות סבלני, תומך ואמין מידיו של צוות בן 50 רופאים ואחיות, חלקם ישראלים. אני כותב את המילים ומתרגש. כייף לי, אני אדם אחר ואני יודע בדיוק מה מרגיש אדם קירח ואיזו תחושת חיים מהווה החזרה לראש מלא שיער, אחרי 25 שנה של קרחת. התהליך שעברתי מילא אותי במוטיבציה ובתחושת שליחות אמיתית לעשות הכל כדי שכל אחד ואחת יגשימו את החלום הזה בעצמם".

צחי נשוי ואב לשלושה, הוסיף לעצמו תפקיד חיוני כדי לנהל מקרוב את התהליך. "ביקשתי מבעלי החברה להתמנות כמנהל חדרי הניתוח של "הייר-קלאב" כדי לעקוב ממש מקרוב אחרי כל תהליך. המטופל חייב להבין שקרחת אינה גזירת גורל ושחשוב לבחור במסלול הטיפול הנכון. הסיפור אינו- יותר זקיקים או פיקוח תמידי, חבל להתמסר לטיפולים שבאים לאחר ההשתלה במטרה לקלוט מקסימום זקיקים שהושתלו. יש אלפי קליניקות בטורקיה, אבל פתרון כולל, טבעי, אמין ומדוייק, זה נכס שאסור לזלזל בו".

למה אתה קורא פתרון אידיאלי? מה ההבדל בין הקליניקות?

"לקוחות ישראלים צריכים לדאוג לעצמם לבטחון מקסימאלי בתהליך. הם זכאים לקבל ליווי בחדר הניתוח ועדיף שישהה לצידם אדם שמנוסה בטיפול. חובה לחפש פתרון שמעניק שקט נפשי, ביטחון ותוצאות מעולות".

איך אפשר להתחיל במסע?

"צעד ראשון מצויין הוא פשוט ללכת להתייעץ. אל תתחייבו, אל תתמסרו, בואו לשמוע. קבלו אבחון מדוייק, קבלו הסתכלות מקצועית. אחרי שיהיו לכם ביד כל הנתונים המקצועיים, נתחו את המצב ותבקשו הצעות לפתרון. בשלב הזה, תוכלו לבחור מסלול אישי מתאים ובטוח".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.