"קרחת זו לא גזירת גורל"
צחי רביבו (45) חי בשני העשורים האחרונים, עם קרחת שהעיקה על שמחת החיים שלו. ארבעה חודשים אחרי הטיפול שעבר, הוא שמח יותר, בטוח יותר, חברותי יותר ובקיצור– הוא הרבה, הרבה יותר. יותר חי!
צחי רביבו הוא אחד האנשים הוותיקים והמנוסים בתחום האסתטיקה. כבר 25 שנים הוא עומד בראש חברת "הייר-קלאב", אחת החברות המובילות בישראל בתחום זה. צחי ליווה אישית כמה אלפי ישראלים בדרכם להגשמת החלום הגדול ביותר שלהם, חלום השיער !
רביבו עצמו הקריח לחלוטין באמצע שנות ה-20 לחייו ומספר: "בכל פעם שלקוח סיים את התהליך, חשתי גאווה, שמחה ואושר. כשהאדרנלין התפזר והחגיגות שכחו, הגיעו רגעי הכאב והצער העמוק. אני עצמי לא עברתי תהליך שכזה למרות שממש סבלתי מהיעדר שיער. הסיבה היא, שרק באחרונה פיתחנו טכניקה ייחודית המאפשרת צפיפות שיער של פי שלוש מהצפיפות הרגילה ב fue . הטכנולוגיה הישנה פשוט לא הבטיחה לי פתרון הולם. כרגע, ארבעה חודשים מאז שעברתי את התהליך, אני פשוט אדם אחר. אבדן השיער השפיע על חדוות החיים שלי, על הביטחון העצמי, הגישה שלי לעובדים, ספקים וחברים. הודות לצוות המקצועי והמופלא, בבית החולים הגדול והמפואר של "הייר-קלאב" בטורקיה, נולדתי מחדש. קבלתי טיפול ושירות סבלני, תומך ואמין מידיו של צוות בן 50 רופאים ואחיות, חלקם ישראלים. אני כותב את המילים ומתרגש. כייף לי, אני אדם אחר ואני יודע בדיוק מה מרגיש אדם קירח ואיזו תחושת חיים מהווה החזרה לראש מלא שיער, אחרי 25 שנה של קרחת. התהליך שעברתי מילא אותי במוטיבציה ובתחושת שליחות אמיתית לעשות הכל כדי שכל אחד ואחת יגשימו את החלום הזה בעצמם".
צחי נשוי ואב לשלושה, הוסיף לעצמו תפקיד חיוני כדי לנהל מקרוב את התהליך. "ביקשתי מבעלי החברה להתמנות כמנהל חדרי הניתוח של "הייר-קלאב" כדי לעקוב ממש מקרוב אחרי כל תהליך. המטופל חייב להבין שקרחת אינה גזירת גורל ושחשוב לבחור במסלול הטיפול הנכון. הסיפור אינו- יותר זקיקים או פיקוח תמידי, חבל להתמסר לטיפולים שבאים לאחר ההשתלה במטרה לקלוט מקסימום זקיקים שהושתלו. יש אלפי קליניקות בטורקיה, אבל פתרון כולל, טבעי, אמין ומדוייק, זה נכס שאסור לזלזל בו".
- הנתח של סוחרי היום ישנה את השוק? גם בג'יי.פי מורגן חשבו - וטעו
- חשיפה: הסודות שמאחורי סיפורי ההצלחה של גיבוש שייטת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
למה אתה קורא פתרון אידיאלי? מה ההבדל בין הקליניקות?
"לקוחות ישראלים צריכים לדאוג לעצמם לבטחון מקסימאלי בתהליך. הם זכאים לקבל ליווי בחדר הניתוח ועדיף שישהה לצידם אדם שמנוסה בטיפול. חובה לחפש פתרון שמעניק שקט נפשי, ביטחון ותוצאות מעולות".
איך אפשר להתחיל במסע?
"צעד ראשון מצויין הוא פשוט ללכת להתייעץ. אל תתחייבו, אל תתמסרו, בואו לשמוע. קבלו אבחון מדוייק, קבלו הסתכלות מקצועית. אחרי שיהיו לכם ביד כל הנתונים המקצועיים, נתחו את המצב ותבקשו הצעות לפתרון. בשלב הזה, תוכלו לבחור מסלול אישי מתאים ובטוח".
צילום: קרני תכלתפילוסופיות תאורה מרתקות לעיצוב חללים
הגישה היפנית, הגישה הסקנדינבית והגישה הים תיכונית - הכירו את שלוש הגישות לתכנון תאורה ותוכלו לבחור את זאת שהכי מתאימה לכם
בשיתוף קרני תכלת – גופי תאורה בינלאומיים
כשמעצבים פנים
או אדריכלים בוחרים גופי תאורה, הם לא רק בוחרים מקור אור – הם בוחרים פילוסופיה תרבותית שלמה. למעשה, מאחורי כל מנורה עומדת תפיסת עולם שמשפיעה על האופן שבו אנחנו חווים מרחב.
שלוש גישות תכנון מרכזיות – היפנית, הסקנדינבית והים תיכונית – מציעות תשובות שונות
בתכלית לשאלה הפשוטה לכאורה: מהו אור טוב?
הגישה היפנית - הצל כשותף ליצירה
בפילוסופיה היפנית המסורתית, האור אינו גיבור
יחיד. התרבות היפנית רואה בצל שותף מלא בחוויה החזותית, ובמקום להילחם בו, מעצבים יפניים משתמשים בו כחלק מהקומפוזיציה.
גופי תאורה מעוצבים יפניים מסורתיים משתמשים בחומרים טבעיים מפזרים – נייר אורז, במבוק, משי – שיוצרים אור עדין המתמזג עם הסביבה במקום להכריז
על נוכחותו.
העיקרון המרכזי הוא המרווח המשמעותי, הריק שמאפשר למבט לנוח. תאורה יפנית אינה שואפת להאיר כל פינה, אלא ליצור שכבות של אור ואפלה שמזמינות התבוננות ומיקוד.
זו תאורה שלוחשת, לא צועקת. ביישום המעשי, ניתן להביא את הגישה היפנית לפרויקט באמצעות
בחירה במנורות עם אהילים מזכוכית מעושנת או חומרים טבעיים המסננים את האור. המטרה היא לא לחשוף הכול, אלא ליצור הדרגתיות שמעוררת סקרנות ומזמינה את העין לנוע בחלל.
הגישה הסקנדינבית - אור כמענה לצורך
במדינות הצפון, שם החורף ארוך וחשוך, התאורה היא לא רק עניין אסתטי – היא צורך קיומי. הגישה הסקנדינבית נולדה מהרצון ליצור חמימות ונוחות בתנאים קיצוניים. מושגים כמו הוּגֶה הדני – אותה תחושת
נעימות ושלווה ביתית – מנחים את תכנון התאורה הנורדית.
בניגוד לאסתטיקה היפנית העדינה, התאורה הסקנדינבית היא ישירה וברורה יותר, אך תמיד אלגנטית. מעצבים סקנדינביים פיתחו שפת עיצוב נקייה שמשלבת חומרים טבעיים – עץ אלון, זכוכית שקופה, מתכות מוברשות – עם צורות
אורגניות ופשוטות.
מותג דני כמו לואי פולסן, הנמצא בקרני תכלת, מדגים בצורה מושלמת את הפילוסופיה הזו. מנורות כגון סדרת הפה חמש שלהם משלבות עיצוב פונקציונלי עם אסתטיקה נקייה – השטוחים הם זריקת המעטפת הייחודית מאפשרת פיזור אור אחיד ללא סנוור, כך שניתן לראות
את גוף התאורה מכל זווית מבלי להסתנוור מהנורה עצמה.
הגישה הים תיכונית - תאורה כדרמה
בחוף הים התיכון האור הוא שפע טבעי
שהופך את התאורה המלאכותית לכלי דרמטי. כאן, התאורה אינה נועדת להחליף את אור השמש, אלא להמשיך את התיאטרליות והעוצמה שלו.
זו תרבות של כיכרות מוארות, מרפסות עם מנורות תלויות, ונברשות מרשימות שמושכות את העין ומכריזות על נוכחותן.
בכל הנוגע לבחירת גופי
תאורה יוקרתיים, הגישה הים תיכונית מתבטאת בניגודיות חדה בין אור לצל – ההשפעה של ציירי הרנסנס האיטלקי שהשתמשו בטכניקה זו עדיין מורגשת בתכנון התאורה האזורי.
- הטעויות הנפוצות שקורות מבחירה שגויה של תאורה לסלון
- טונדו תבצע פרוייקט בקריית אונו תמורת 1.2 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

