מניית כן פייט טסה מעל 110%, החברה דיווחה על גיוס של 9 מיליון דולר

|
(25)
תרכז עניין

מניית כן פייט ביופרמה -1.86% כן פייט ביו 15.8 -1.86% כן פייט ביופרמה בסיס:16.1 פתיחה:16 גבוה:16.9 נמוך:15.5 תמורה:314,102 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פתחה את היום בראלי מסחרר וקופצת כעת מעל 110% במחזור ענק של 10 מיליון שקלים, מחזור המסחר הגדול כעת בבורסה בת"א (!!!). המניה חזרה מוול סטריט עם פער ארביטראז' חיובי של 125%.

ביום חמישי בצהריים דיווחה החברה כי ה-FDA אישר לתרופת המחקר שלה CF102 לטיפול בסרטן הכבד מעמד של 'מסלול מהיר'. בתגובה זינקה המניה בת"א ביום ה' ב-25%, אבל נראה שאין בכך בשביל להסביר את הראלי המטורף שנרשם בוול סטריט ביומיים האחרונים. ביום ה' קפצה המניה 95% וביום ו' עוד 45%, כל זאת במחזורי מסחרים ענקיים (כפי שניתן לראות בגרף...). 

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

הבוקר מדווחת החברה כי היא ביצעה גיוס מהיר של 9 מיליון דולר ברוטו ממשקיעים מוסדיים, כמובן כחלק מניצול הרמות הגבוהות. לפי הדיווח, הגיוס היה לפי מחיר של 4.35 דולר, כלומר הנחה של כ-11% על מחיר הסגירה בוול סטריט. זה מקזז מעט מפער הארביטראז'. 

בתוך כך, במסגרת הגיוס החברה תקצה למשקיעים 2,068,966 תעודות פיקדון ADS של כן-פייט במחיר של 4.35 דולר ל-ADS. בנוסף, בעבור כל ADS שיירכש על ידי המשקיעים, הם יהיו זכאים לאופציה לרכישת חצי ADS, במחיר מימוש של 5.25 דולר ל-ADS ולמימוש לאחר 6 חודשים מיום הקצאתן  ולתקופה של 5 וחצי שנים מיום ההקצאה. המועד להשלמת הגיוס נקבע ל-23 בספטמבר 2015, ובהתאם לעמידה בתנאי הסגירה. 

ההיסטוריה חוזרת: ראוי להזכיר שבפער הקודם שביצעה כן פייט גיוס זה היה בדצמבר 2014, לפני קצת פחות משנה) וגם אז נרשמה תנודה חריפה מעלה במניה למשך מספר ימים ומייד לאחריה הודעה על גיוס (כפי שניתן לראות בגרף). הגיוס הקודם היה בהיקף של 8 מיליון דולר לפי מחיר של 4.45 דולר (מאוד דומה למחיר הגיוס היום), וגם אז זה היה בהנחה של כ-11%.

מניית כן פייט בוול סטריט בשנה האחרונה

תגובות לכתבה(25):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    כן פייט לירח
    קובו 06/10/2015 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפוטנציאל של החברה אדיר
    סגור
  • 15.
    כן פייט
    דוד 20/09/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כנראה שבארה"ב יודעים יותר להאריך ולפרגן . ה F D A משחק ? המרכזים הרפואיים שעובדים איתם משחקים ? צריך לחשב סיכוי מול סיכון . כשיורד הנייר אם אתה מבין בחברה ומאמין בסיכוי קנה ,ואם אתה לא מכיר ומבין למה בכלל נכנסת
    סגור
  • 14.
    כן פייט
    בני 20/09/2015 14:35
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שאלה יש לי כן פייט מה לעשות אני צריך עזרה או המלצה אולי גורביץ יעזור לי אני צריך את העזרה שלא למי יש טלפון של גורביץ
    סגור
  • 13.
    האם לעשות עליה שורט ממחר? (ל"ת)
    שאלה 20/09/2015 14:16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 12.
    ביוקנסל
    ביוקנסל 20/09/2015 13:26
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מישהו יכול להסביר מדוע ביוקנסל לא עלתה ברמות כאלו (או אפילו בעשירית ממה שפייט עלתה) כשהיא קיבלה אישור כניסה למסלול המהיר?
    סגור
  • טען עוד
  • אני מאמין שביוקנסל עוד תטוס
    יותם 21/09/2015 13:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולפחות נדע שהדברים מבוססים על מחקר ולא על שקרים
    סגור
  • ביוקנסל
    סם 06/10/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחודש האחרון המניה עולה יפה מאוד. הקשבתי המון להרצאות של פרופסור הוכנברג, העניין פה הוא לגמרי לא בגדר שקרים, הוא הציל אנשים עם התרופה שלו (ושל הצוות כמובן). המנייה תטוס ובהחלט תטוס בהנתן גיוס מזומנים בזמן הקרוב.
    סגור
  • 11.
    חכו לדילול הבא (ל"ת)
    אנונימי 20/09/2015 13:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 10.
    זאת חברה שאין לה מכירות ואין לה הכנסות.כל הודעה שולית..
    ייאי 20/09/2015 13:16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מקפיצה מניות שכאלה ואחרי זה יש ירידה של עשרות אחוזים.שימו לב לגרף ולא תפלו בפח.
    סגור
  • 9.
    יש למישהו מושג מה קורה עם מיקרון טכנולוגיות ?
    דוד 20/09/2015 12:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    להישאר או לברוח?
    סגור
  • 8.
    שווה קניה כי ביום שני היא תמשיך
    yakv felik 20/09/2015 11:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לעלות לאור ההשקעה וההודעה יש עתיד לחברה וכל השורטים שעכשיו ניפתחים עלולים להיסגר בהפסד
    סגור
  • 7.
    אם יש רק 21 מיליון מניות איך נסחרו בארהב מעל 70 מיליון
    הרבה שאלות ותהיות 20/09/2015 11:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ADR ? בארהב כל חברת ביו שמביאה הודעה טובה טסה. נקווה שחברה לא ניצלה את זה והנפיקה והצעפה את השוק בעוד סחורה.
    סגור
  • 6.
    במניית כן פייט כל עילה היא לצורך ירידה (ל"ת)
    דור 20/09/2015 10:59
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 5.
    שאלה
    שאלה 20/09/2015 10:37
    הגב לתגובה זו
    2 2
    המניה פתחה בחמש מאות שבעים ומשהו שזה השער הנמוך שלה להיות ואני נתתי בטרום פתיחה שער 600... איך לא התבצע לי?
    סגור
  • אם מישהו יכול להסביר את כול שיטת המסחר בטרום הפתיחה
    משקיע מתחיל 20/09/2015 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואם יש איזו עצה לטכניקה מסוימת בקניה והמכירה .אודה לו מאוד
    סגור
  • ל5 תושבה
    קרא לי 20/09/2015 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הציעו גבוהה ממך ככה ששלך בתור מאחורה
    סגור
  • מסחר טרום פתיחה
    סוחר 20/09/2015 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בפתיחה השער שנפתח הוא עליה של 35 אחוז שזה המקסימום. רק מי שהעביר ראשון קיבל, וזה כל מני מחשבים. אי אפשר להעביר בשער 600 אלא רק אחרי הפתיחה שהיא חופשית לאחר שהיתה הפסקה של 5 דקות. לאחר מכן זה נפתח סביב 900 ולכן לא קבלת
    סגור
  • שאלה
    שאלה 20/09/2015 13:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הקטע שגם במסחר שהוא תיאורטי יש ספר וראיתי שאם אני נותנת 600 אני נותנת את ההצעה הכי גבוהה כי אחרי היה 57 ומשהו. ושידרתי את ההוראה בזמן... קצת לפני תשע בבוקר וכל הזמן בדקתי שאין הצעה יותר גבוהה משלי ואז לא ראיתי אותי בספר ולא מישהו שנתן יותר ממני אבל ההוראה עדיין היתה פתוחה
    סגור
  • כי 600 זה מעל 35 אחוז (ל"ת)
    משה 20/09/2015 13:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    יש לה עדיין ארביטראז' חיובי (ל"ת)
    שווה להיכנס 20/09/2015 10:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    רמאות בעוד שבוע היא תרד חזרה (ל"ת)
    זהירות 20/09/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • למה תרד... קניתי אותה בשער 1900 לפני שנתיים (ל"ת)
    NIVIN 20/09/2015 11:48
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    הצפת ערך משדללת אחזקות.צפוייה להתממש בחדות בארהב
    א 20/09/2015 10:17
    הגב לתגובה זו
    3 2
    .
    סגור
  • 1.
    שער כניסה
    אבי 20/09/2015 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    איזה שער כניסה ממולץ. סימו לב שהיא בשער תאורטי של מעל 570?
    סגור
  • כן פייט
    אהרון 20/09/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא יפה מספיק אין להיכנס בסיכון כזה גבוה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות