דיסני פלוס
צילום: לוגו

דיסני מסתערת על השוק הישראלי: מוזילה ב-30% את מחיר המנוי

אחרי שהצהירה לפני כחודשיים כי מנוי שנתי יעלה 399 שקלים, הבוקר הלעתה עמוד להרשמה מוקדמת שיזכה את הנרשמים במנוי במחיר של 319 שקל לשנה הראשונה
אלכסנדר כץ |

חברת WALT DISNEY מנסה להחדיר את שירות דיסני פלוס במהלך אגרסיבי לישראל: הבוקר היא פתחה עמוד ייעודי להרשמה מוקדמת שהנרשמים אליו ישלמו לשנת מינוי ראשונה 319 שקלים. מדובר על הוזלה ביחס למחירי המנויים עליהם הצהירה בהודעה מסוף חודש מרץ, על השקת השירות ב-42 מדינות, בהן ישראל. באותה הודעה נמסר כי מחיר מנוי לחודש יעמוד על 39.90 שקלים, ולשנה - 399 שקלים. אותם 319 שקלים בהרשמה מוזלת מבטאים הנחה של כמעט 30%. 

ועדיין יש לציין כי מדובר במחיר גבוה ביחס לזה שמשולם בארה"ב, שם מנוי חודשי עולה שמונה דולרים (27.20 שקלים) או 80 דולר לשנה (272 שקלים), על פי שער הדולר נכון לשבוע - כ-3.40 שקלים לדולר. 

שירות הסטרימינג של דיסני יושק בישראל ב-16 ביוני. השירות יכלול את ספריית התוכן הענקית של דיסני, כמו גם תכנים של מרוול, פיקסר, מארוול, נשיונל ג'יאוגרפיק וסדרת סרטי מלחמת הכוכבים. במקביל, עם חדירה של השירות לטריטוריות שונות, באותם מקומות ייאלצו פלטפורמות שידור מקומיות דוגמת yes, סלקום TV ופרטנר TV, שהסירו במהלך חודש אפריל את תכני דיסני מהשירות שלהן, בהתאם להסכמים עם דיסני, וזאת כחלק מאסטרטגיה של דיסני לחזק את המותג שלה באותה טריטוריה. ועל פי הערכות, ערוץ דיסני ימשיך לפעול בפלטפורמות הישראליות. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.