משרדי fiverr
צילום: באדיבות fiverr

Fiverr בקמפיין סושיאל לגיוס עובדים; שוקלת גם שילוט חוצות

פלטפורמת המסחר שמחפשת לגייס 100 עובדים, ויוצאת בקמפיין שיופיע בפרמט מודעות דרושים הומוריסטיות. סמנכ"לית השיווק: "השיח סביב הענף נסב סביב רבות הפינוק ב'הייטקס', אנו מנסים ליצור שיח שונה שמדגיש את הסיבות מדוע בוחרים לעבוד אצלנו" 

אלכסנדר כץ |

זירת המסחר הגלובלית המקוונת פייבר יוצאת בקמפיין סושיאל לגיוס עובדים לחברה. כבר אתמול החל הקמפיין בקרב עובדי החברה באמצעות רשת לינקדאין, ובפברואר יעלה הקמפיין ברשתות החברתיות האחרות.

מטרת הקמפיין היא העלאת מודעות ל-Fiverr בקרב עובדים פוטנציאלים וכן תמיכה ביעדי גיוס של כ-100 עובדים חדשים. בחברה שוקלים להוציא את הקמפיין גם לאוף-ליין – ולפרסם בשילוט חוצות.

הקמפיין יופיע בפורמט מודעות דרושים הומוריסטיות ששמות את התרבות הארגונית, הערכים והעובד במרכז. הרעיון מאחורי הקמפיין הוא לשקף את התרבות הארגונית הייחודית של החברה ולשם כך בחרו בחברה להשתמש בפורמט של מודעות הדרושים המפורסמות בלינקדאין ולהציע דרכן משרות באופן יצירתי והומוריסטי. הקמפיין יעלה במגוון פלטפורמות דיגיטליות ובמהלכו עובדי החברה יחליפו את הגדרת התפקיד שלהם בלינקדאין לתפקיד חדש.

צוות הקריאטיב של Fiverr הגה את הרעיון לקמפיין והעבודה עליו בוצעה על ידי צוותי השיווק ובשיתוף מחלקת משאבי האנוש, צוותי הגיוס והתקשורת הארגונית.

מודעת דרושים אחת מחפשת –"מישהו שמתחמק מפגישות בכדי לעבוד באמת, שהוא גם ראש צוות מפתחי תוכנה" (Someone Who skips meetings to do actual work, who's also a Software Development Team Leader) או - ראש צוות אשר "אומר את מה שכולם חושבים באמת שהוא גם מנהל מוצר" (Head of "Saying What Everyone Else is Thinking", who's also a product manager); מישהו שלא אוהב פוליטיקה ארגונית, שהוא גם דאטה אנליסט" ועוד מגוון הצעות עבודה משעשעות.

כך נראה הקמפיין בלינקאדין

תחום ההיי-טק הישראלי נמצא בשיאו, עם 72 הנפקות בשנה האחרונה והיקף משרות פתוחות שעומד על כ- 13 אלף בתפקידים טכנולוגיים, ועוד אלפים רבים בתפקידי שיווק, דאטה, מוצר, עיצוב, משאבי אנוש, ועוד. על כן, התחרות בין החברות על גיוס העובדים האיכותיים ביותר, גדולה מאי פעם. המחסור החמור בעובדים לעולם ההיי-טק הוביל בשנה האחרונה לסדרה של קמפיינים לגיוס עובדים, חלקם בטלוויזיה, ואחרים בשילוט חוצות. בסדרת מערכונים ב"ארץ נהדרת" הצליחה התוכנית לשקף את המרדף אחרי עובדים לתחום שזכה לכינוי "הייטקס".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.