אשתו של יגאל עמיר ושאר החולמים על אחוז החסימה
בעוד חמישה ימים שוב נמצא עצמנו מאחורי הפרגוד בקלפי. אם בספטמבר האחרון חשבנו שלראשונה בהיסטוריה של המדינה קיבלנו בחירות חוזרות, הרי שעכשיו, רגע לפני בחירות שלישיות ברציפות, עושה רושם שהמפלגות הגדולות כבר מתחילות לתכנן את הקמפיינים של הבחירות הרביעיות. לכבוד המעמד המיוחד, ולמקרה שהיד רועדת – צללנו אל הקמפיינים הכי שוליים שמצאנו.
מפלגת אדום לבן: נשמה, למה ב-240p?
גם אם נושא חקיקת הקנאביס איבד מזוהרו עם פרישת מפלגת זהות, סיפור הלגליזציה בכל זאת מככב בבחירות 2020. עמי פיינשטיין, ראש רשימת אדום לבן, שלפני כמה שנים שקל לרכוש את קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב, הולך עכשיו על המסלול הרפואי והריאלי יותר, כלומר, לגליזציה לחולים. המונולוג למצלמה מרשים, רק מה - פיינשטיין צריך לפטר את עורך הוידאו שלו, שהעלה את הסרטון ליוטיוב באיכות של p240.
מפלגת פעולה לישראל: נאווי, קח דוגמה מביל קלינטון
שאלת פיצוי היהודים שנפלטו ממדינות ערב ואיראן מ-1948 ואילך בוודאי לא תניב תשובה בזמן הקרוב, אבל מפלגת פעולה לישראל מטרגטת לנושא, ובגדול. הגרפיקה לא רעה, גם ה-VO סביר. טיפ לראש המפלגה, עו"ד דוד נאווי: אומרים ששיער לבן טבעי משדר תדמית אמינה יותר משיער צבוע בשטיפה, בטח כשאתה רוצה להשיג קולות. מי שהבין את זה עוד לפני נתניהו היה ביל קלינטון, שהלבין את השיער בקמפיין לנשיאות שלו ב-1992.
אני ואתה - מפלגת העם הישראלית: אדום יורד ופורש כנפיים
במפלגת העם הישראלית אוהבים כמה שיותר פונטים מכל מיני סוגים, שנכנסים ויוצאים ללא הפסקה. המסרים, כמו ששם המפלגה רומז, נשמעים מרקסיסטיים, ומושגים כגון "העם העזתי והיו"שי" או "הפתרון ללאומנות בא מהעם אל העם" תומכים בכך. בהקשר הזה, מעניין שהצבע האדום לא נוכח כאן, אולי כדי לבלבל ולמשוך קהל יעד שלא יודע מי זו מפלגת דעם. אחרי הכל, רבין עשה את זה ב-1992, כש"המערך" האדום נמחק לטובת "העבודה" הכחולה.
משפט צדק בראשות ד"ר לריסה עמיר: תאורה רכה לתכנים קשים
עבודת אפטראפקטס מושקעת ותאורה רכה ונעימה מזמינה אותנו אל תוך הוידאו הנפיץ הזה, שבו ד"ר לריסה עמיר, אשתו של רוצח ראש הממשלה יצחק רבין וראש מפלגת משפט צדק, יורה שאלות קונספירטיביות אודות אותו רצח. המסגרת שעמיר רוכבת עליה כאן היא אותו נושא שיותר ויותר מדברים עליו בציבוריות הישראלית בשנים האחרונות, כולל שר המשפטים הנוכחי: "מדוע העם בוחר בימין ומקבל שמאל". הבונוס בסיום: קטע היפ הופ שהוקלט במיוחד למפלגה ולא הגיע מהצל.
מפלגת החזון: איש בצורת מגן דוד
ציון אלון, ראש מפלגת החזון, עומד על רקע מה שמזכיר דגל ישראל, רק שבמקום מגן דוד באמצע אנו מקבלים את ציון אלון עצמו. אלון מדלג בחופשיות מרוסית לעברית, ומציג שעטנז של רעיונות, חלקן כאילו גזורות מהמצע של מפלגת העם הישראלית הנ"ל, חלקן מהמצע של מפלגת זהות וחלקן מהמצע של עוצמה ליברלית כלכלית, הלא הם פורשי זהות. אלון נראה בנאדם רציני עם ראש על הכתפיים, אבל בינינו, האם הוא נראה לכם כמו האדם שיצליח לנגוס במנדטים של ליברמן?
מפלגת קמ"ה: אחלה צ'רלי צ'פלין
מפלגת קמ"ה, ראשי תיבות של קידום מעמד הפרט, מבטיחה "לשים קץ לחלום הבלהות". יותר מזה, נועה בר מהמפלגה, בכיסא משרדי שנראה נוח למדי, נהנית מקופירייטינג משובח: "שימו קץ בקלפי", כך בר, "הצביעו קמ"ה שיותר". הוידאו עצמו בהחלט מטורלל ומציג גרסה משוחקת של צ'רלי צ'פלין. לא בטוח שהבנו את כל המסרים, אבל הבנו שצריך להחליש את הפרקליטות. נו, כמובן.
מפלגת שמע: מיהו נזקק
בגרפיקה שלא הייתה מביישת חוגים נבחרים לתקשורת חזותית, מנסחת מחדש מפלגת שמע את חוקי האתיקה, הפוליטיקה וזכויות הפרט. כך, למשל, באותו פריים ממש, בשמע דורשים לצנזר פורנו, לאסור מצעדי גאווה ולעזור לנזקקים. ובכן, כמו בכל יצירה אבסטרקטית משובחת, אל תחפשו היגיון.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
