מי עומד מאחורי קמפיין הלבבות ברחבי הארץ?
ביום שני האחרון הופיע קמפיין שכלל לב אדום להופיע ברשתות החברתיות, בטלוויזיה ובעיתונים, ללא הסבר על מהותו או מי עומד מאחוריו. כעת נודע ל"אייס" כי מדובר בקמפיין חדש של ההסתדרות הקורא לשים לב למוצרים ישראליים, מתוך מטרה לתת רוח גבית לתעשייה ולעובדים בישראל.
במסגרת הקמפיין, הערב תיחשף בערוצי הטלוויזיה המסחריים סדרת פרסומות הכוללת עשרה סרטונים באורך של כ-10 שניות במימון ההסתדרות, בעלות מוערכת של כמה מיליוני שקלים.
הסרטונים נוצרו בשיתוף עם חברות בולטות במשק כגון אלעל, תנובה, ארקיע, שטראוס, אקרשטיין, ישראייר, נשר מפעלי מלט, נייר חדרה, אסם, העיר אילת ועוד. מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
"ערבות הדדית היא היכולת של כל אחד ואחת מאיתנו לסייע לצמיחתה של הכלכלה הישראלית, בין היתר באמצעות חיזוק המפעלים והחברות אשר פועלים בארץ ומספקים פרנסה למאות אלפי עובדים ועובדות מדרום ועד צפון. זוהי שרשרת של סיוע הדדי ואנו חלק ממנה. עם זאת, גם על התעשיינים ועל בעלי העסקים מוטלת האחריות לשים לב שהמוצרים שהם מייצרים יהיו באיכות גבוהה ובמחירים הוגנים", אמר על המהלך יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד.
- המבוטחת הודתה ששיקרה - וזכתה בכיסוי ביטוחי
- בזק מוותרת על רכישת אקסלרה טלקום של קרן אלומה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במסגרת המהלך, יעלו גם סרטונים בכל הרשתות החברתיות, והחל ממחר (יום ה') צפויים להופיע שלטי חוצות בנתיבי איילון ובירושלים, ביום שני ייחשף מהלך רדיו ובמקביל יעלה שיתוף פעולה עם אתר "מאקו" ועם ערוץ הספורט שיכלול מתחמים ייעודיים בנושא.
מימין: ארנון בר-דוד, יו"ר ההסתדרות ויניב לוי, יו"ר אגף הסברה (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות )
יו"ר אגף הסברה, יניב לוי, הוסיף והדגיש כי "הקריאה לשים לב למוצרים שמיוצרים בארץ או לשירותים שמעניקות החברות הישראליות, נועדה להגביר את המודעות למכלול השיקולים שנלווים לכל החלטה צרכנית.
- 5.יעל 05/02/2020 18:37הגב לתגובה זולקנות מוצרים ישראלים בתקופת הקמפיין. זה קמפיין נוראי!
- 4.איציק 05/02/2020 17:24הגב לתגובה זואני רק אציין כאן עובדות תגידו לי אתם אם אנחנו צריכים לרכוש מעסקים ישראלים. מדובר בדוגמאות אמיתיות: 1. תוספים של סולגאר שמיוצרים בארץ עולים לי חצי מחיר אם אני מזמין אותם מארה"ב. כלומר הטיסו לארה"ב, מטיסים אלי בחזרה ועדיין עולה לי חצי מחיר מללכת לחנות של סולגאר. 2. צעצועים של טאף טויס החברה הישראלית, כנ"ל. זול יותר מחו"ל. 3. אפילו עציצי פלסטיק של חברת פלסטיקה ישראלית שמייצרת פה, עולה לי פחות מאמזון. אז למה? למה שאקנה בישראל? אני שואל ברצינות. ואל תגידו לי "כי זו תרומה לקהילה הישראלית". תרמתי במשרד. וגם אני ישראלי, ואף אחד לא תרם לי אף פעם. אוסיף לכל זה שכשאני קונה מארה"ב למשל, אני גם מקבל שירות ראוי. לעומת אפס שירות בישראל. במקום שיצעקו עלי, בלי לשאול שאלות מחזירים לי את הכסף או שולחים חלופי, ולא מצפים שבכלל אחזיר את הישן. עולם אחר. גם זול יותר, גם שירות שאין כמותו באף עסק בישראל. בישראל קניתי טלוויזיה היוקרתית ביותר של סמסונג בסכום מטורף, הגיע חסר חלק מאחורה (מכסה של איזור החיבורים). המתקין התקין עקום. בדיקת עם קוד טכנאי מראה שזו טלוויזיה שמישהו כבר השתמש בה בערך שבוע וכנראה החזי
- 3.נ.מ 05/02/2020 17:18הגב לתגובה זומהלך מתבקש בפרט( גם ללא קשר) לאירועי מגפות ואסונות בעולם והתלות ביצרן מרכזי לעולם. צריך לחזק את הייצור ,המשק התשתיות ו... החקלאות ולא למסרם לידיים זרות.
- 2.חבר הסתדרות 05/02/2020 17:10הגב לתגובה זושמבזבזים את הכסף שלנו על זה
- 1.ההסתדרות מלכ"ר 05/02/2020 16:25הגב לתגובה זוארגון לא רווחי שמחפש איך לבזבז כסף ולא להכניס
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
