"קשת" נכנסת לשותפות עם חברת מימון ההמונים "פיפלביז"

"פיפלביז" צפויה לצאת בקמפיין טלוויזיוני נרחב, ובתמורה תקבל "קשת" אחוזים בחברה ומזומן. מנכ"ל "פיפלביז": נרגשים להיכנס לשיתוף הפעולה עם קשת"
אייס | (3)
"קשת" נכנסת לשותפות עם חברת פיפלביז, המתמחה במימון המונים. פיפלביז צפויה לצאת בקמפיין טלוויזיוני נרחב בערוץ 12 ובמקום לשלם עליו במזומן, חלק מהתשלום יהיה במניות החברה.

העסקה של פיפלביז עם קשת נעשית לפי שווי חברה של 100 מיליון שקלים, ובסיומה תחזיק "קשת" בכמה אחוזים מחברת ההזנק.

גייסה עד כה יותר מ-65 מיליון שקלים ללמעלה מ-45 חברות, כשהיא נעה מגיוסים עבור סטארטפים טכנולוגיים, דרך רשתות בתחום ההסעדה ועד פיתוחים רפואיים. לאחרונה החלה לגייס הון גם עבור פרויקטים נדל״ן למגורים ולמסחר.

אור בנון, מנכ״ל פיפלביז, מסר: ״אנחנו נרגשים מאוד להיכנס לשיתוף פעולה עם קשת, במסגרתו גם תהפוך לבעלת מניות בחברה. פיפלביז נמצאת בצמיחה אדירה בשנתיים האחרונות, כשהיא מובילה את מהפכת השקעות ההמונים בישראל״.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    פחי שואו 06/02/2020 21:35
    הגב לתגובה זו
    למה ?
  • 2.
    אחד/ת 02/02/2020 19:02
    הגב לתגובה זו
    למהההה?
  • 1.
    מור 02/02/2020 13:32
    הגב לתגובה זו
    מיזם מצויין אנשים עם חזון ... שיהיה בהצלחה??
חיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיותחיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9. 


בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים. 

בוקר, אמצע היום ולייט נייט

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד ו-25 אלף צופים בלבד.

כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.