זאפ גרופ
צילום: יח"צ

משווים ומעלים: זאפ מרחיבה את פעילות הביג דאטה

הקבוצה תטמיע את מערכת הפרסום הפרוגרמטי של גוגל ותאפשר לראשונה לפרסם באנרים מבוססי נתונים בכל אתרי הקבוצה

עינת שחק | (3)

קבוצת זאפ מרחיבה את פעילות הביג דאטה ותטמיע את מערכת הפרסום הפרוגרמטית של גוגל בכל אתרי הקבוצה. מהלך זה יאפשר למפרסמים לרכוש ולנהל קמפיינים מבוססי ביג דאטה של זאפ דרך המערכת של גוגל, ולא רק ישירות דרך זאפ. כמו כן, לראשונה זאפ תאפשר פרסום באנרים מבוססי ביג דאטה.

 

עד היום, שאיבת מסד הנתונים על כוונות הקנייה של גולשי זאפ נעשתה רק לטובת קמפיינים מבוססי חיפוש בפלטפורמות חיצוניות - בעיקר פייסבוק וגוגל. עתה יוכלו המפרסמים לנצל את הנתונים שמנתחים כוונות רכישה גבוהות ובזמן לצורך פרסום באנרים בכל אתרי הקבוצה.

 

יש לציין כי עד כה זאפ כמעט ולא אפשרה פרסום באנרים באתרי הקבוצה, למעט בזאפ השוואת מחירים. זאת, על אף שפוטנציאל החשיפות (Impressions) למודעות באתרי הקבוצה עומד על כ-100 מיליון בחודש.

 

"שיתוף הפעולה עם גוגל יקל על מפרסמים גדולים ומשרדי פרסום גדולים לנהל את הקמפיינים דרך מערכת המרכזית בה הם משתמשים כיום למרבית פרסום האונליין שלהם, וכן לפרסם לראשונה בכל אתרי הקבוצה באמצעות קמפיינים ממוקדים ואיכותיים לקהלים הרלוונטיים ביותר. קבוצת זאפ מצידה תרחיב את סל המוצרים שלה ותיחשף למפרסמים גדולים נוספים", הסביר את המהלך לדברי אופיר גולדמן, מנהל אגף הביג דאטה בזאפ.

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מה זה פרוגרמטי? (ל"ת)
    שירלי 14/01/2020 11:41
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    התפוצץ לי המוח, מה לעזאזל הם רוצים להגיד חוץ מסיסמאות (ל"ת)
    מה??? 12/01/2020 15:48
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קשקוש לאיש אין מושג (ל"ת)
    ירון 11/01/2020 06:35
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.