מוצ"ש גדוש: 12.6% לנבחרת, מאסטר שף ניצחה את משחקי השף
לאחר שמשחקי השף של רשת הצליחה לגבור על קשת, הגיעה אמש מאסטר שף VIP של קשת כדי לקחת את ההובלה. 2 תכניות ריאליטי הבישול ניצבו אחת מול השנייה, כאשר משחקי השף של רשת הניבה 13% עם 374K צופים ומאסטר שף קיבלה 19.2% עם 579K צופים. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפיה נידחת עד השעה 2 בלילה.
הלוח הגדוש של מוצ"ש כלל גם את משחקה של נבחרת הכדורגל מול פולין, שהסתיים בניצחונה של האורחת 2:1. המשחק, במסגרת מוקדמות היורו, ששודר בכאן 11 זכה ל-12.6% נאים, עם 290K צופים.
מאוחר יותר, ברצועת הלילה 'אנשים' בקשת עם 13%, ש.ח של 'ערב טוב עם גיא פינס' עם 8.1%. ברשת השקת העונה החדשה של 'מפלצות קטנות' עם 4.8% ושידור חוזר של 'שי בשידור' עם 2.6%.
ראש בראש בפרה פריים:
בקשת 'פגוש את העיתונות' בשעה 19:00 עם 14.4%
מול רשת עם 6.3% בלבד ל'המטה'
בגזרת החדשות:
קשת: חדשות סוף השבוע עם 19.2% ו-579K צופים
רשת: מהדורת שבת עם 9.2% ו-283K צופים
כאן: חדשות שבת עם 4.2% ו-107K צופים
יום ו':
2 פרקים בשידור חוזר של סברי מרנן (קשת 12) הניבו 9.7% (290K) ו-9.3% (289K). מנגד שי בשידור (רשת 13) רשמה 7.2% (244K) ובכאן 11 - אבא משתדל עם 1.3% (54K).
2 פרקים בשידור חוזר של 'הפרלמנט' (קשת 12) - 8.5% ו-6.5%, 'זאת וזאתי' (רשת 13) - 2.9%, 'מפלצות קטנות מאחורי הקלעים' (רשת 13) - 1.7%, שידור חוזר של 'היהודים באים' (כאן 11) – 1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
אופירה וברקוביץ (קשת 12) רשמה נתון נאה של 9.4%, מול שידור חוזר של אהרוני וגידי (רשת 13) שקיבל 3.4%, ואחריו שישי סיכום שבוע (רשת 13) עם 3.7%.
בגזרת הבוקר:
שישי בבוקר עם גלית ויואב (קשת 12) ניפקה 4.5%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.
בגזרת החדשות:
אולפן שישי (קשת 12) הניבה 12.1% (360K),
מול שישי עם אילה חסון (רשת 13) שניפקה 6.5% (202K).
חדשות השבוע (כאן 11) רשמה 2.4% (85K).
יום ה':
הסדרה ביום שהאדמה רעדה (קשת 12) קיבלה 15% (417K), ובפער לא גדול מתכנית המקור (רשת 13) שניפקה נתון גבוה של 10.1% (270K). דיום באולפן של 'המקור' (רשת 13) רשם 8% (216K). השעשועון המרדף (כאן 11) עם נתון נאה של 5.6% (164K).
'רפי אינטימי' (קשת 12) - 9.4%, 'הבתים היפים בישראל' (קשת 12) - 6.9%, 'הצינור' (רשת 13) - 6.1%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.8%. 'פעם בשבוע עם תם אהרון' (כאן 11) - 3.5%,
- שלב ב' ברפורמת השידורים: תחנות רדיו פרטיות יוכלו לשדר בפריסה ארצית
- פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) עדיין עם נתונים גבוהים מאד בשל המתיחות - 6.9%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.6%.
רצועת 17-20:
קשת 12: חמש עם עמליה דואק - 8.4%, שש עם רינה מצליח - 10.3%, ערב טוב עם גיא פינס - 11.2%, תכנית חיסכון - 13.4%.
רשת 13: משדר מיוחד של החדשות עם יעקב אילון - 3.7%, החדשות עם יעקב אילון – 6%, שש עם אמנון לוי - 6.1%, לפני החדשות - 7.8%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 רשמה 18.9% (520K),
מול חדשות 13 שהניבה 8.7% (281K).
חדשות הערב (כאן 11) עם 4% (112K).
- 3.חדשות 13 חחחח 18/11/2019 00:49הגב לתגובה זוישראל טויטו ישן
- 2.הראל אייל 17/11/2019 21:57הגב לתגובה זואנחנו הצופים אוהבים מקור ולא חיקוי ו 13 כל הזמן מחקים את 12 די לחקויים הביאו מקור וחדש
- 1.חדשות 13 גוססים 17/11/2019 18:44הגב לתגובה זולא יעזור כלום. ערוץ 13 במוות קליני.
- לילי 17/11/2019 22:36הגב לתגובה זומאז הפילוג 12 חידשו עם נינגה ישראל חתונה ממבט ראשון ואם קיי אר 3 תכניות חדשות וב 13 רק ממחזרים ומאבדים צופים

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

שלב ב' ברפורמת השידורים: תחנות רדיו פרטיות יוכלו לשדר בפריסה ארצית
במהלך לחיבור בין הפריפריה והמרכז, לראשונה בישראל יתאפשר שידור רדיו מסחרי ארצי; משרד התקשורת מפרסם את תזכיר חוק התקשורת (רדיו) ובו מודל חדש לשידורי הרדיו המסחריים בישראל
משרד התקשורת מפרסם את תזכיר חוק התקשורת (רדיו) ובו מודל חדש לשידורי הרדיו המסחריים בישראל. מטרת הרפורמה היא להסיר חסמי כניסה לשוק הרדיו ולעבור לתצורת מכרז פתוח, שקוף ושוויוני, שיאפשר את הסבתן של תחנות רדיו אזוריות לשידורי רדיו בפריסה ארצית וכן את הקמתן של תחנות רדיו חדשות, כך שהציבור ייהנה ממגוון רחב יותר של אפשרויות, ויוכל להאזין לכל תחנה מכל מקום בארץ.
התזכיר שפורסם להערות הציבור יאפשר לראשונה לגופים עסקיים לשדר שידורי רדיו FM מסחריים ללא הגבלות גיאוגרפיות, וכך תינתן גמישות מלאה לתחנות בבחירת מודל השידור שלהם, לרבות האפשרות של שידור במודל האזורי הקיים. כיום ישנו "נתק" בין אזורי הנגב, יהודה ושומרון והגליל לבין מרכז הארץ וירושלים, מאחר שתחנה פרטית אינה רשאית לשדר באופן רחב למאזינים במספר אזורים.
הרפורמה המוצעת עתידה לשנות זאת ולאפשר לכולם להאזין לתחנות האהובות עליהם מכל מקום, לפי בחירת התחנה. במסגרת הרפורמה המוצעת, ייערך מכרז פתוח, שקוף ושוויוני להקצאת תדרי FM, בו יוכלו להתמודד הן שחקנים חדשים והן בעלי זיכיונות קיימים. המעבר למודל החדש יבוצע באופן הדרגתי, כך שתדרים פנויים חדשים יועמדו למכרז.
בעלי זיכיון קיים יוכלו להתמודד במכרז עוד לפני פקיעת זיכיונו, ואם יזכה במכרז יוכל לעבור לשידור במתכונת החדשה ואף לשדר בפריסה ארצית רחבה. המכרז יתבסס על מחיר, במטרה להבטיח שהמשאב הציבורי של תדר הרדיו יוקצה לגורם היעיל ביותר, כשכל גורם יוכל להחזיק ב-3 אפיקי תדר לכל היותר.
- מאזינים לרדיו? אילו תחנות הכי פעילות ומי הכי פופולארית בכל אזור?
- קמפיין חדש לאגודה למלחמה בסרטן: "בקיץ הקרוב כולם הולכים לסנן אותך"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הזוכים במכרז יידרשו להירשם במרשם ספקי הרדיו, ויוכלו לשדר ללא מגבלות של אזורי כיסוי וללא מעורבות בתוכן, מה שיאפשר ניצול יעיל יותר של משאב התדרים הציבורי ואף יביא לצמצום משמעותי בנטל הרגולטורי הקיים.
