מוצ"ש גדוש: 12.6% לנבחרת, מאסטר שף ניצחה את משחקי השף
לאחר שמשחקי השף של רשת הצליחה לגבור על קשת, הגיעה אמש מאסטר שף VIP של קשת כדי לקחת את ההובלה. 2 תכניות ריאליטי הבישול ניצבו אחת מול השנייה, כאשר משחקי השף של רשת הניבה 13% עם 374K צופים ומאסטר שף קיבלה 19.2% עם 579K צופים. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפיה נידחת עד השעה 2 בלילה.
הלוח הגדוש של מוצ"ש כלל גם את משחקה של נבחרת הכדורגל מול פולין, שהסתיים בניצחונה של האורחת 2:1. המשחק, במסגרת מוקדמות היורו, ששודר בכאן 11 זכה ל-12.6% נאים, עם 290K צופים.
מאוחר יותר, ברצועת הלילה 'אנשים' בקשת עם 13%, ש.ח של 'ערב טוב עם גיא פינס' עם 8.1%. ברשת השקת העונה החדשה של 'מפלצות קטנות' עם 4.8% ושידור חוזר של 'שי בשידור' עם 2.6%.
ראש בראש בפרה פריים:
בקשת 'פגוש את העיתונות' בשעה 19:00 עם 14.4%
מול רשת עם 6.3% בלבד ל'המטה'
בגזרת החדשות:
קשת: חדשות סוף השבוע עם 19.2% ו-579K צופים
רשת: מהדורת שבת עם 9.2% ו-283K צופים
כאן: חדשות שבת עם 4.2% ו-107K צופים
יום ו':
2 פרקים בשידור חוזר של סברי מרנן (קשת 12) הניבו 9.7% (290K) ו-9.3% (289K). מנגד שי בשידור (רשת 13) רשמה 7.2% (244K) ובכאן 11 - אבא משתדל עם 1.3% (54K).
2 פרקים בשידור חוזר של 'הפרלמנט' (קשת 12) - 8.5% ו-6.5%, 'זאת וזאתי' (רשת 13) - 2.9%, 'מפלצות קטנות מאחורי הקלעים' (רשת 13) - 1.7%, שידור חוזר של 'היהודים באים' (כאן 11) – 1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
אופירה וברקוביץ (קשת 12) רשמה נתון נאה של 9.4%, מול שידור חוזר של אהרוני וגידי (רשת 13) שקיבל 3.4%, ואחריו שישי סיכום שבוע (רשת 13) עם 3.7%.
בגזרת הבוקר:
שישי בבוקר עם גלית ויואב (קשת 12) ניפקה 4.5%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.
בגזרת החדשות:
אולפן שישי (קשת 12) הניבה 12.1% (360K),
מול שישי עם אילה חסון (רשת 13) שניפקה 6.5% (202K).
חדשות השבוע (כאן 11) רשמה 2.4% (85K).
יום ה':
הסדרה ביום שהאדמה רעדה (קשת 12) קיבלה 15% (417K), ובפער לא גדול מתכנית המקור (רשת 13) שניפקה נתון גבוה של 10.1% (270K). דיום באולפן של 'המקור' (רשת 13) רשם 8% (216K). השעשועון המרדף (כאן 11) עם נתון נאה של 5.6% (164K).
'רפי אינטימי' (קשת 12) - 9.4%, 'הבתים היפים בישראל' (קשת 12) - 6.9%, 'הצינור' (רשת 13) - 6.1%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.8%. 'פעם בשבוע עם תם אהרון' (כאן 11) - 3.5%,
- אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
- דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר...
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) עדיין עם נתונים גבוהים מאד בשל המתיחות - 6.9%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.6%.
רצועת 17-20:
קשת 12: חמש עם עמליה דואק - 8.4%, שש עם רינה מצליח - 10.3%, ערב טוב עם גיא פינס - 11.2%, תכנית חיסכון - 13.4%.
רשת 13: משדר מיוחד של החדשות עם יעקב אילון - 3.7%, החדשות עם יעקב אילון – 6%, שש עם אמנון לוי - 6.1%, לפני החדשות - 7.8%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 רשמה 18.9% (520K),
מול חדשות 13 שהניבה 8.7% (281K).
חדשות הערב (כאן 11) עם 4% (112K).
- 3.חדשות 13 חחחח 18/11/2019 00:49הגב לתגובה זוישראל טויטו ישן
- 2.הראל אייל 17/11/2019 21:57הגב לתגובה זואנחנו הצופים אוהבים מקור ולא חיקוי ו 13 כל הזמן מחקים את 12 די לחקויים הביאו מקור וחדש
- 1.חדשות 13 גוססים 17/11/2019 18:44הגב לתגובה זולא יעזור כלום. ערוץ 13 במוות קליני.
- לילי 17/11/2019 22:36הגב לתגובה זומאז הפילוג 12 חידשו עם נינגה ישראל חתונה ממבט ראשון ואם קיי אר 3 תכניות חדשות וב 13 רק ממחזרים ומאבדים צופים

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.