מוצ"ש גדוש: 12.6% לנבחרת, מאסטר שף ניצחה את משחקי השף
לאחר שמשחקי השף של רשת הצליחה לגבור על קשת, הגיעה אמש מאסטר שף VIP של קשת כדי לקחת את ההובלה. 2 תכניות ריאליטי הבישול ניצבו אחת מול השנייה, כאשר משחקי השף של רשת הניבה 13% עם 374K צופים ומאסטר שף קיבלה 19.2% עם 579K צופים. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפיה נידחת עד השעה 2 בלילה.
הלוח הגדוש של מוצ"ש כלל גם את משחקה של נבחרת הכדורגל מול פולין, שהסתיים בניצחונה של האורחת 2:1. המשחק, במסגרת מוקדמות היורו, ששודר בכאן 11 זכה ל-12.6% נאים, עם 290K צופים.
מאוחר יותר, ברצועת הלילה 'אנשים' בקשת עם 13%, ש.ח של 'ערב טוב עם גיא פינס' עם 8.1%. ברשת השקת העונה החדשה של 'מפלצות קטנות' עם 4.8% ושידור חוזר של 'שי בשידור' עם 2.6%.
ראש בראש בפרה פריים:
בקשת 'פגוש את העיתונות' בשעה 19:00 עם 14.4%
מול רשת עם 6.3% בלבד ל'המטה'
בגזרת החדשות:
קשת: חדשות סוף השבוע עם 19.2% ו-579K צופים
רשת: מהדורת שבת עם 9.2% ו-283K צופים
כאן: חדשות שבת עם 4.2% ו-107K צופים
יום ו':
2 פרקים בשידור חוזר של סברי מרנן (קשת 12) הניבו 9.7% (290K) ו-9.3% (289K). מנגד שי בשידור (רשת 13) רשמה 7.2% (244K) ובכאן 11 - אבא משתדל עם 1.3% (54K).
2 פרקים בשידור חוזר של 'הפרלמנט' (קשת 12) - 8.5% ו-6.5%, 'זאת וזאתי' (רשת 13) - 2.9%, 'מפלצות קטנות מאחורי הקלעים' (רשת 13) - 1.7%, שידור חוזר של 'היהודים באים' (כאן 11) – 1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
אופירה וברקוביץ (קשת 12) רשמה נתון נאה של 9.4%, מול שידור חוזר של אהרוני וגידי (רשת 13) שקיבל 3.4%, ואחריו שישי סיכום שבוע (רשת 13) עם 3.7%.
בגזרת הבוקר:
שישי בבוקר עם גלית ויואב (קשת 12) ניפקה 4.5%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.
בגזרת החדשות:
אולפן שישי (קשת 12) הניבה 12.1% (360K),
מול שישי עם אילה חסון (רשת 13) שניפקה 6.5% (202K).
חדשות השבוע (כאן 11) רשמה 2.4% (85K).
יום ה':
הסדרה ביום שהאדמה רעדה (קשת 12) קיבלה 15% (417K), ובפער לא גדול מתכנית המקור (רשת 13) שניפקה נתון גבוה של 10.1% (270K). דיום באולפן של 'המקור' (רשת 13) רשם 8% (216K). השעשועון המרדף (כאן 11) עם נתון נאה של 5.6% (164K).
'רפי אינטימי' (קשת 12) - 9.4%, 'הבתים היפים בישראל' (קשת 12) - 6.9%, 'הצינור' (רשת 13) - 6.1%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.8%. 'פעם בשבוע עם תם אהרון' (כאן 11) - 3.5%,
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות...
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) עדיין עם נתונים גבוהים מאד בשל המתיחות - 6.9%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.6%.
רצועת 17-20:
קשת 12: חמש עם עמליה דואק - 8.4%, שש עם רינה מצליח - 10.3%, ערב טוב עם גיא פינס - 11.2%, תכנית חיסכון - 13.4%.
רשת 13: משדר מיוחד של החדשות עם יעקב אילון - 3.7%, החדשות עם יעקב אילון – 6%, שש עם אמנון לוי - 6.1%, לפני החדשות - 7.8%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 רשמה 18.9% (520K),
מול חדשות 13 שהניבה 8.7% (281K).
חדשות הערב (כאן 11) עם 4% (112K).
- 3.חדשות 13 חחחח 18/11/2019 00:49הגב לתגובה זוישראל טויטו ישן
- 2.הראל אייל 17/11/2019 21:57הגב לתגובה זואנחנו הצופים אוהבים מקור ולא חיקוי ו 13 כל הזמן מחקים את 12 די לחקויים הביאו מקור וחדש
- 1.חדשות 13 גוססים 17/11/2019 18:44הגב לתגובה זולא יעזור כלום. ערוץ 13 במוות קליני.
- לילי 17/11/2019 22:36הגב לתגובה זומאז הפילוג 12 חידשו עם נינגה ישראל חתונה ממבט ראשון ואם קיי אר 3 תכניות חדשות וב 13 רק ממחזרים ומאבדים צופים
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
