יתרונות הביטוח של פספורטקארד
פספורטקארד מציעה ללקוחותיה שירות ביטוח נסיעות לחו"ל מקיף, חדשני ומשתלם וזאת ללא צורך בהליכים בירוקרטיים מתישים, ניירת מסורבלת והשתתפות עצמית של המבוטח. כולנו אוהבים לטוס לחו"ל ורכישת ביטוח נסיעות מתאים הינה חיונית על מנת להבטיח לנו נסיעה בראש שקט ובבטחה.
ללא השתתפות עצמית או הוצאת כספים מכיסכם הפרטי
ביטוח פספורט הינו ביטוח שאינו כולל תשלום מכיסכם הפרטי עבור טיפולים רפואיים וקבלת החזרים בהגיעכם לארץ. מדובר על ביטוח ללא מזומן המבוסס על כרטיס מגנטי המאפשר תשלום במרפאות השונות בכל מקום בעולם, כך שחברת הביטוח משלמת עבור כל השירותים הרפואיים במקומכם ובמקום. ביטוח נסיעות פספורט הינו פורץ דרך וחדשני נוכח העובדה כי הוא אינו כולל השתתפות עצמית וזאת בעת קבלת טיפול רפואי בעת שהותכם בחו"ל. נוסף על כך, ביטוח נסיעות פספורטקארד כולל מגוון שירותים נלווים חיוניים בהם מוקד שירות הפעיל 24 שעות ביממה ומספק שירות עבור הלקוח בכל מקום בעולם ובכל זמן.
ביטוח נסיעות חדשני, נוח ומשתלם
פספורטקארד הינו ביטוח נסיעות הכולל שימוש נוח ופשוט בכרטיס מגנטי המהווה אמצעי תשלום עבור קבלת שירותים וטיפולים רפואיים בכל רחבי העולם. ביטוח נסיעות פספורט הינו מתקדם ונוח לשימוש ומימוש, שכן הוא מאפשר למבוטח לבחור את המרכז הרפואי בו הוא יקבל את הטיפול וזאת ללא חיוב או שימוש במזומן. יתרונותיו של ביטוח פספורט הינם רבים וברורים וכוללים:
- ביטול הליכים בירוקרטיים שכן אין צורך בהגשת תביעות ביטוח וזאת משום שהחברה משלמת עבור הטיפול בעת שנדרש, כך מתבטל ההכרח לשימוש בטפסים ובהליכים בירוקרטיים ארוכים ומתישים.
- הכרטיס הינו רב פעמי וניתן לעשות בו שימוש בכל נסיעה לחו"ל.
- את הביטוח ניתן להפעיל בנוחות ובקלות באמצעות אתר האינטרנט, אפליקציית פספורטקארד או בעזרת מוקד השירות של החברה.
- שירות ביטוח פספורט מספק ללקוחותיו אפשרות לקבלת מענה בכל שעה ובכל מקום נציגי השירות של מוקדי החירום. המוקד פעיל 24 שעות בכל ימות השבוע ומעניק מענה יעיל ומהיר לכל צורך בכל רגע.
- הכרטיס מתקבל בכל המרפאות המכבדות כרטיסי אשראי של חברת מאסטרקארד.
- חברת פספורטכארד מעמידה לרשות המבוטחים חדר רופאים המספק ייעוץ ומסייע בבחירה של הטיפול הרפואי והמרכז הרפואי המתאימים והמומלצים.
- שימוש בביטוח פספורט חוסך מכם הוצאות מיותרות עבור קבלת מגוון טיפולים רפואיים, כאשר אינכם נדרשים להוציא כסף מזומן מכיסכם הפרטי כלל או לעסוק בקבלת החזרים לאחר החזרה לארץ.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המאמר באדיבות – TravelBit ביטוח נסיעות
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.74% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
