"הבצפר" יורד לדרום: משיק קמפוס ללימודי פרסום בבאר שבע
הבצפר, בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל, פותח לראשונה קמפוס מחוץ לגוש דן, ויעשה זאת בדרום הארץ, בבירת הנגב באר שבע. הקמפוס יפעל במתחם we work בפארק גב-ים.
שנת הלימודים הראשונה של הבצפר בבאר שבע תפתח בחודש נובמבר, עם 2 מסלולים בשלב הראשון, בתחום השיווק הדיגיטלי: קידום עסקים ממומן וניהול תוכן לעסקים ברשתות חברתיות. בשלב ב' לקראת אביב 2020, יפתחו בסניף הבאר שבעי, מסלולי לימוד נוספים, ביניהם קופירייטינג, אסטרטגיה מיתוג ושיווק, תקשורת, יחסי ציבור ודוברות, ניהול פרסום ושיווק דיגיטלי, וארטדיירקשן.
יגאל בראון מנכ"ל הבצפר ואיגוד הפרסום הישראלי: "פתיחת הקמפוס בבאר שבע מהוה עבורנו צעד ראשון בדרך להרחבת הפעילות של הבצפר בתחומי ההדרכה והכשרת כוח עבודה מקצועי לתעשיות הפרסום, השיווק והדיגיטל ומתוך כוונה להפכו לזמין יותר לקהלים נוספים".
לדברי נטע דבש, מנהלת ושותפה בסניף של הבצפר באר שבע: "זיהינו צורך גובר להנגיש את לימודי השיווק והפרסום בדרום ועל כן החלטנו להרים את הכפפה ולפתוח סניף של הבצפר בעיר". חן קריספין, מבעלי משרד הפרסום אביעוז קריספין הממוקם בפארק תעשיות עומר: "אנו גאים שהנהלת הבצפר בחרה להרחיב את פעילותה לאזור הדרום, לאפשר לאלפי סטודנטים פוטנציאליים לממש את חלומם ולהקנות להם כלים להשתלבות חלקה בעולמות הפרסום והשיווק המסורתיים והדיגיטליים. אזור הדרום צמא לאנשי פרסום מוכשרים וישנו ביקוש אדיר מקרב עסקים בינוניים וגדולים לשמר את הכוח באזור הדרום".
- 1.בהצלחה. רעיון מעולה וצורך אמיתי. (ל"ת)טוני 25/09/2019 08:51הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
