"הבצפר" יורד לדרום: משיק קמפוס ללימודי פרסום בבאר שבע
הבצפר, בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל, פותח לראשונה קמפוס מחוץ לגוש דן, ויעשה זאת בדרום הארץ, בבירת הנגב באר שבע. הקמפוס יפעל במתחם we work בפארק גב-ים.
שנת הלימודים הראשונה של הבצפר בבאר שבע תפתח בחודש נובמבר, עם 2 מסלולים בשלב הראשון, בתחום השיווק הדיגיטלי: קידום עסקים ממומן וניהול תוכן לעסקים ברשתות חברתיות. בשלב ב' לקראת אביב 2020, יפתחו בסניף הבאר שבעי, מסלולי לימוד נוספים, ביניהם קופירייטינג, אסטרטגיה מיתוג ושיווק, תקשורת, יחסי ציבור ודוברות, ניהול פרסום ושיווק דיגיטלי, וארטדיירקשן.
יגאל בראון מנכ"ל הבצפר ואיגוד הפרסום הישראלי: "פתיחת הקמפוס בבאר שבע מהוה עבורנו צעד ראשון בדרך להרחבת הפעילות של הבצפר בתחומי ההדרכה והכשרת כוח עבודה מקצועי לתעשיות הפרסום, השיווק והדיגיטל ומתוך כוונה להפכו לזמין יותר לקהלים נוספים".
לדברי נטע דבש, מנהלת ושותפה בסניף של הבצפר באר שבע: "זיהינו צורך גובר להנגיש את לימודי השיווק והפרסום בדרום ועל כן החלטנו להרים את הכפפה ולפתוח סניף של הבצפר בעיר". חן קריספין, מבעלי משרד הפרסום אביעוז קריספין הממוקם בפארק תעשיות עומר: "אנו גאים שהנהלת הבצפר בחרה להרחיב את פעילותה לאזור הדרום, לאפשר לאלפי סטודנטים פוטנציאליים לממש את חלומם ולהקנות להם כלים להשתלבות חלקה בעולמות הפרסום והשיווק המסורתיים והדיגיטליים. אזור הדרום צמא לאנשי פרסום מוכשרים וישנו ביקוש אדיר מקרב עסקים בינוניים וגדולים לשמר את הכוח באזור הדרום".
- 1.בהצלחה. רעיון מעולה וצורך אמיתי. (ל"ת)טוני 25/09/2019 08:51הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.