"הבצפר" יורד לדרום: משיק קמפוס ללימודי פרסום בבאר שבע
הבצפר, בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל, פותח לראשונה קמפוס מחוץ לגוש דן, ויעשה זאת בדרום הארץ, בבירת הנגב באר שבע. הקמפוס יפעל במתחם we work בפארק גב-ים.
שנת הלימודים הראשונה של הבצפר בבאר שבע תפתח בחודש נובמבר, עם 2 מסלולים בשלב הראשון, בתחום השיווק הדיגיטלי: קידום עסקים ממומן וניהול תוכן לעסקים ברשתות חברתיות. בשלב ב' לקראת אביב 2020, יפתחו בסניף הבאר שבעי, מסלולי לימוד נוספים, ביניהם קופירייטינג, אסטרטגיה מיתוג ושיווק, תקשורת, יחסי ציבור ודוברות, ניהול פרסום ושיווק דיגיטלי, וארטדיירקשן.
יגאל בראון מנכ"ל הבצפר ואיגוד הפרסום הישראלי: "פתיחת הקמפוס בבאר שבע מהוה עבורנו צעד ראשון בדרך להרחבת הפעילות של הבצפר בתחומי ההדרכה והכשרת כוח עבודה מקצועי לתעשיות הפרסום, השיווק והדיגיטל ומתוך כוונה להפכו לזמין יותר לקהלים נוספים".
לדברי נטע דבש, מנהלת ושותפה בסניף של הבצפר באר שבע: "זיהינו צורך גובר להנגיש את לימודי השיווק והפרסום בדרום ועל כן החלטנו להרים את הכפפה ולפתוח סניף של הבצפר בעיר". חן קריספין, מבעלי משרד הפרסום אביעוז קריספין הממוקם בפארק תעשיות עומר: "אנו גאים שהנהלת הבצפר בחרה להרחיב את פעילותה לאזור הדרום, לאפשר לאלפי סטודנטים פוטנציאליים לממש את חלומם ולהקנות להם כלים להשתלבות חלקה בעולמות הפרסום והשיווק המסורתיים והדיגיטליים. אזור הדרום צמא לאנשי פרסום מוכשרים וישנו ביקוש אדיר מקרב עסקים בינוניים וגדולים לשמר את הכוח באזור הדרום".
- 1.בהצלחה. רעיון מעולה וצורך אמיתי. (ל"ת)טוני 25/09/2019 08:51הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
