17.4% לחזרת נינג'ה ישראל; רייטינג גבוה לניצחון הענק בכדורסל
השקת השונה השנייה של נינג'ה ישראל (קשת 12) הניבה נתונים סבירים של 17.4% בקהל היהודי ו-516 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. פרק השקת העונה הראשונה בסוף יולי 2018, בעידן 3 הערוצים המסחריים, הניב 18.7% (596K), מול האח הגדול (רשת 13) בזמנו עם 17.6% ו-517K.
מנגד הניבה המרוץ למיליון (רשת 13) 14.9%, אבל מספר הצופים היה זהה לזה נינג'ה - 516K.
הניצחון הענק של ישראל על צרפת בחצי גמר אליפות אירופה לנבחרות עתודה בכדורסל (ספורט 5 הספורט) רשמה 6%, רואים עולם (כאן 11) ניפקה 2.8% (78K), והניצחון של מכבי תל אביב על בני יהודה במשחק אלוף האלופים בכדורגל (ספורט חמש פלוס) עם 1.7%.
'חי בלילה' (קשת 12) - 11.3%, השקת הסדרה מגן דוד דרום (רשת 13) - 8.8%, שידור חוזר של 'זמן אמת' (כאן 11) - 1.4%, 'המגדלים הגבוהים' (כאן 11) - 0.4%.
ראש בראש בפרה-פריים:
פגוש את העיתונות (קשת 12) נחלשה בצורה חדה מ-10.1% ל-6.8%,
המטה (רשת 13) הניבה 4.6%,
ולקט של מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 1.3%.
בגזרת החדשות:
חדשות סוף השבוע (קשת 12) נחלשה ביחס לשבוע שעבר ל-12.1% (334K),
כך גם מהדורת השבת עם הילה קורח (רשת 13) שירדה ל-7.9% (259K).
חדשות שבת (כאן 11) נחלשה קלות ל-3.3% (93K).
יום ו':
סברי מרנן (קשת 12) הניבה 11.4% (425K), ואחריה שידור חוזר של 'סברי' (קשת 12) עם 11.9% (425K). שי בשידור (רשת 13) ניפקה 5.2% (145K), ואילו שידור חוזר של רילוקיישן (כאן 11) עם 0.5% (17K) בלבד.
שידור חוזר של 'ישראל מחכה לנינג'ה' (קשת 12) - 8.1%, שידור חוזר של 'הכי בעולם' (רשת 13) - 3.9%, שידור חוזר של שב"ס (כאן 11) - 1.1%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.2%,
וגברה על שישי בבוקר עם גלית ויואב (קשת 12) שקיבלה 3.1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
אופירה וברקוביץ' (קשת 12) ניפקה 6.6%,
בפער לא גדול משרון ורני בע"מ (רשת 13) שהתחזקה ל-5.3%.
סוכן תרבות (כאן 11) עם 1.6%.
בגזרת החדשות:
אולפן שישי (קשת 12) עם הנתון הנמוך ביותר שלה בתקופה האחרונה - 10.7% (370K),
שישי (רשת 13) חלשה אבל לפחות התחזקה אחרי ה-3.9% בשבוע שעבר, והפעם עם 5% (156K).
חדשות השבוע (כאן 11) לא מתרוממת עם 2.2% (61K).
יום ה':
הצופים נעלמו בערב חמישי. יצאת צדיק (קשת 12) רשמה 11.9% (336K), וגברה על The voice (רשת 13) שהסתפקה ב-9.7% (269K). המרדף (כאן 11) עם 4.1% (102K).
לקט של 'הצינור' (רשת 13) - 7.4%, 'משיח' (קשת 12) - 5.9%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.8%, שידור חוזר של 'ישראל מחכה לנינג'ה' (קשת 12) - 4.6%, 'פעם בשבוע עם תם אהרון' (כאן 11) - 2.6%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 4.1%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 3.6%,
ועקפה בעשירית האחוז את העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.4%, שש עם עודד בן עמי - 7.7%.
רשת 13: חדשות עם יעקב אילון - 3.8%, שש עם אמנון לוי - 3.8%.
כאן 11: ערב ערב - 1.2%, קלמן וסג"ל - 1.5%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) ניפקה 7.8%, ובהמשך תכנית חיסכון (קשת 12) עם 8.8%.
לפני החדשות (רשת 13) הניבה 4.1%, ואחריה ברקוד (רשת 13) עם 4.5%.
רצועת פרה-פריים חלשה לכאן 11, עם 0.7% בלבד להעולם היום וגאולה ולונדון, ו-1.6% לתכנית מהצד השני עם גיא זוהר.
בגזרת החדשות:
ערב חלש לכל המהדורות. חדשות 12 הסתפקה 13.3% (353K),
מול חדשות 13 עם 6.1% (175K),
ורק 2.8% (72K) לחדשות הערב (כאן 11).
- 9.ליאב 21/07/2019 14:45הגב לתגובה זוברקו ואופירה,,,,,
- 8.נמאס 21/07/2019 13:46הגב לתגובה זואת העונה הקודמת חיבבתי מאוד. פה, איבדו אותי לפרסומות. איבדתי מהר עניין וחזרתי לנטפליקס זה כבר יותר גרוע מפרסום באינטרנט
- 7.אביעד 21/07/2019 13:32הגב לתגובה זוחלאס נמאם מהזוג הדוחה הזה והאלים הזה.
- 6.רון ירון לא מביא את הסחורה? (ל"ת)נו באמת 21/07/2019 10:21הגב לתגובה זו
- בעיקר תקלות בלתי נסבלות ותחושת לחץ (ל"ת)חור בהשכלה 21/07/2019 18:25הגב לתגובה זו
- 5.נילי 21/07/2019 10:18הגב לתגובה זוברקו והחיה......
- 4.טלויזיה במעגל סגור 21/07/2019 09:57הגב לתגובה זורצועת פרה-פריים חלשה לכאן 11, עם 0.7% בלבד להעולם היום וגאולה ולונדון, ו-1.6% לתכנית מהצד השני עם גיא זוהר.
- גם המגיש (ל"ת)להט 21/07/2019 18:26הגב לתגובה זו
- 3.אלעד 21/07/2019 09:52הגב לתגובה זומהדורת היומן של תאגיד השידור מסיים עם 2.2%. זה היומן בהגשתו של ירון דקל, שבשבילו סילקו מההגשה את אמיר בר שלום, והעיפו את עורך היומן. זה ירון דקל, שהיומן בהגשתו משמים, ואפילו עצוב. הצצתי לרגע באולפן, והיה לי ממש עצוב. עוד פעם מוטי גילת שנותן תחושה של "סקופר", ולדעתי לא מביא שום דבר מעניין, וישבה שם מישהי בשם יערה שפירא, שכנראה נדבקה בוירוס של גילי כהן, הכתבת המדינית. מתברר שגם ליערה שפירא, כמו לגילי כהן, יש קול שלדעתי לא עובר מיקרופון, פשוט קול נוראי. במקרה של יערה שפירא יש לה גם, לדעתי לפחות, הופעה מביכה, ילדותית, ממש לא מקצועית, וודאי לא ליומן לסיכום השבוע. וגם - הראיון של ירון דקל עם אורלי לוי היה מביך. ירון דקל, הפרשן הפוליטי העלק -בכיר, יושב כמו ילד נזוף מול אורלי לוי, ושואל שאלות כל כך משמימות, כל כך צפויות. המסקנה ברורה: ירון דקל חייב לסיים אתמול (!!!) להגיש את היומן, וחייבים להחליף מיד גם את העורך שלו. ומעבר לזה - הכל ידוע: תאגיד השידור סיים את דרכו. זה ברור לכולם, זה ברור לממשלה, זה ברור לעובדי התאגיד. למי זה לא ברור? להנהלה הזחוחה, לדעתי, של התאגיד, אבל גם הם יגלו את זה מהר.
- 2.תאגיד, תאגיד (ל"ת)מה יש להגיד 21/07/2019 09:51הגב לתגובה זו
- 1.A 21/07/2019 09:51הגב לתגובה זוזה לא רק מביך, זה ביזיון וכישלון קולוסאלי! מהדורת חדשות מרכזית ביום חמישי 2.8%, ירון דקל ביום שישי 2.2%. אין ספק, ברוך שי לא יאריך ימים בתפקידו, הוא יהיה השעיר לעזעזל של קובלנץ וחבורת הכלבלבים שלו ב"מועצה".
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
