17.4% לחזרת נינג'ה ישראל; רייטינג גבוה לניצחון הענק בכדורסל
השקת השונה השנייה של נינג'ה ישראל (קשת 12) הניבה נתונים סבירים של 17.4% בקהל היהודי ו-516 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. פרק השקת העונה הראשונה בסוף יולי 2018, בעידן 3 הערוצים המסחריים, הניב 18.7% (596K), מול האח הגדול (רשת 13) בזמנו עם 17.6% ו-517K.
מנגד הניבה המרוץ למיליון (רשת 13) 14.9%, אבל מספר הצופים היה זהה לזה נינג'ה - 516K.
הניצחון הענק של ישראל על צרפת בחצי גמר אליפות אירופה לנבחרות עתודה בכדורסל (ספורט 5 הספורט) רשמה 6%, רואים עולם (כאן 11) ניפקה 2.8% (78K), והניצחון של מכבי תל אביב על בני יהודה במשחק אלוף האלופים בכדורגל (ספורט חמש פלוס) עם 1.7%.
'חי בלילה' (קשת 12) - 11.3%, השקת הסדרה מגן דוד דרום (רשת 13) - 8.8%, שידור חוזר של 'זמן אמת' (כאן 11) - 1.4%, 'המגדלים הגבוהים' (כאן 11) - 0.4%.
ראש בראש בפרה-פריים:
פגוש את העיתונות (קשת 12) נחלשה בצורה חדה מ-10.1% ל-6.8%,
המטה (רשת 13) הניבה 4.6%,
ולקט של מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 1.3%.
בגזרת החדשות:
חדשות סוף השבוע (קשת 12) נחלשה ביחס לשבוע שעבר ל-12.1% (334K),
כך גם מהדורת השבת עם הילה קורח (רשת 13) שירדה ל-7.9% (259K).
חדשות שבת (כאן 11) נחלשה קלות ל-3.3% (93K).
יום ו':
סברי מרנן (קשת 12) הניבה 11.4% (425K), ואחריה שידור חוזר של 'סברי' (קשת 12) עם 11.9% (425K). שי בשידור (רשת 13) ניפקה 5.2% (145K), ואילו שידור חוזר של רילוקיישן (כאן 11) עם 0.5% (17K) בלבד.
שידור חוזר של 'ישראל מחכה לנינג'ה' (קשת 12) - 8.1%, שידור חוזר של 'הכי בעולם' (רשת 13) - 3.9%, שידור חוזר של שב"ס (כאן 11) - 1.1%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.2%,
וגברה על שישי בבוקר עם גלית ויואב (קשת 12) שקיבלה 3.1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
אופירה וברקוביץ' (קשת 12) ניפקה 6.6%,
בפער לא גדול משרון ורני בע"מ (רשת 13) שהתחזקה ל-5.3%.
סוכן תרבות (כאן 11) עם 1.6%.
בגזרת החדשות:
אולפן שישי (קשת 12) עם הנתון הנמוך ביותר שלה בתקופה האחרונה - 10.7% (370K),
שישי (רשת 13) חלשה אבל לפחות התחזקה אחרי ה-3.9% בשבוע שעבר, והפעם עם 5% (156K).
חדשות השבוע (כאן 11) לא מתרוממת עם 2.2% (61K).
יום ה':
הצופים נעלמו בערב חמישי. יצאת צדיק (קשת 12) רשמה 11.9% (336K), וגברה על The voice (רשת 13) שהסתפקה ב-9.7% (269K). המרדף (כאן 11) עם 4.1% (102K).
לקט של 'הצינור' (רשת 13) - 7.4%, 'משיח' (קשת 12) - 5.9%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.8%, שידור חוזר של 'ישראל מחכה לנינג'ה' (קשת 12) - 4.6%, 'פעם בשבוע עם תם אהרון' (כאן 11) - 2.6%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 4.1%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 3.6%,
ועקפה בעשירית האחוז את העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.4%, שש עם עודד בן עמי - 7.7%.
רשת 13: חדשות עם יעקב אילון - 3.8%, שש עם אמנון לוי - 3.8%.
כאן 11: ערב ערב - 1.2%, קלמן וסג"ל - 1.5%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) ניפקה 7.8%, ובהמשך תכנית חיסכון (קשת 12) עם 8.8%.
לפני החדשות (רשת 13) הניבה 4.1%, ואחריה ברקוד (רשת 13) עם 4.5%.
רצועת פרה-פריים חלשה לכאן 11, עם 0.7% בלבד להעולם היום וגאולה ולונדון, ו-1.6% לתכנית מהצד השני עם גיא זוהר.
בגזרת החדשות:
ערב חלש לכל המהדורות. חדשות 12 הסתפקה 13.3% (353K),
מול חדשות 13 עם 6.1% (175K),
ורק 2.8% (72K) לחדשות הערב (כאן 11).
- 9.ליאב 21/07/2019 14:45הגב לתגובה זוברקו ואופירה,,,,,
- 8.נמאס 21/07/2019 13:46הגב לתגובה זואת העונה הקודמת חיבבתי מאוד. פה, איבדו אותי לפרסומות. איבדתי מהר עניין וחזרתי לנטפליקס זה כבר יותר גרוע מפרסום באינטרנט
- 7.אביעד 21/07/2019 13:32הגב לתגובה זוחלאס נמאם מהזוג הדוחה הזה והאלים הזה.
- 6.רון ירון לא מביא את הסחורה? (ל"ת)נו באמת 21/07/2019 10:21הגב לתגובה זו
- בעיקר תקלות בלתי נסבלות ותחושת לחץ (ל"ת)חור בהשכלה 21/07/2019 18:25הגב לתגובה זו
- 5.נילי 21/07/2019 10:18הגב לתגובה זוברקו והחיה......
- 4.טלויזיה במעגל סגור 21/07/2019 09:57הגב לתגובה זורצועת פרה-פריים חלשה לכאן 11, עם 0.7% בלבד להעולם היום וגאולה ולונדון, ו-1.6% לתכנית מהצד השני עם גיא זוהר.
- גם המגיש (ל"ת)להט 21/07/2019 18:26הגב לתגובה זו
- 3.אלעד 21/07/2019 09:52הגב לתגובה זומהדורת היומן של תאגיד השידור מסיים עם 2.2%. זה היומן בהגשתו של ירון דקל, שבשבילו סילקו מההגשה את אמיר בר שלום, והעיפו את עורך היומן. זה ירון דקל, שהיומן בהגשתו משמים, ואפילו עצוב. הצצתי לרגע באולפן, והיה לי ממש עצוב. עוד פעם מוטי גילת שנותן תחושה של "סקופר", ולדעתי לא מביא שום דבר מעניין, וישבה שם מישהי בשם יערה שפירא, שכנראה נדבקה בוירוס של גילי כהן, הכתבת המדינית. מתברר שגם ליערה שפירא, כמו לגילי כהן, יש קול שלדעתי לא עובר מיקרופון, פשוט קול נוראי. במקרה של יערה שפירא יש לה גם, לדעתי לפחות, הופעה מביכה, ילדותית, ממש לא מקצועית, וודאי לא ליומן לסיכום השבוע. וגם - הראיון של ירון דקל עם אורלי לוי היה מביך. ירון דקל, הפרשן הפוליטי העלק -בכיר, יושב כמו ילד נזוף מול אורלי לוי, ושואל שאלות כל כך משמימות, כל כך צפויות. המסקנה ברורה: ירון דקל חייב לסיים אתמול (!!!) להגיש את היומן, וחייבים להחליף מיד גם את העורך שלו. ומעבר לזה - הכל ידוע: תאגיד השידור סיים את דרכו. זה ברור לכולם, זה ברור לממשלה, זה ברור לעובדי התאגיד. למי זה לא ברור? להנהלה הזחוחה, לדעתי, של התאגיד, אבל גם הם יגלו את זה מהר.
- 2.תאגיד, תאגיד (ל"ת)מה יש להגיד 21/07/2019 09:51הגב לתגובה זו
- 1.A 21/07/2019 09:51הגב לתגובה זוזה לא רק מביך, זה ביזיון וכישלון קולוסאלי! מהדורת חדשות מרכזית ביום חמישי 2.8%, ירון דקל ביום שישי 2.2%. אין ספק, ברוך שי לא יאריך ימים בתפקידו, הוא יהיה השעיר לעזעזל של קובלנץ וחבורת הכלבלבים שלו ב"מועצה".
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
