ארז ברגבאום
צילום: יחסי ציבור

הישג ל-C: תנהל את התוכן הדיגיטלי של 'אריאל' בכל אירופה

סוכנות התוכן C מקבוצת פובליסיס ישראל זכתה במכרז בינ"ל מול ליאו ברנט לונדון וסוכנויות אירופאיות נוספות, על תקציב התוכן הדיגיטלי שיכלול הפקת סרטים ותוצרים לרשתות חברתיות
משה בנימין | (4)

סוכנות התוכן C, מקבוצת פובליסיס ישראל, רושמת ציון דרך מרשים עם זכייתה במכרז ליצירת והפקת כל התוכן הדיגיטלי לקמפיין החדש של אריאל, ממותגי הכביסה המובילים באירופה, עבור כ-20 מדינות ביבשת. סוכנות התוכן המנוהלת על ידי ארז ברגבאום גברה במכרז הגלובלי על סוכנויות בינלאומיות שהתמודדו מולה, כגון ליאו ברנט לונדון, שמפיקה את קמפיין הטלוויזיה הכלל אירופאי של המותג, ומשרדים נוספים מאנגליה וגרמניה. תקציבי הפרסום של פרוקטר העולמית מחולקים ומופרדים בין פובליסיס (סאצ'י, ליאו וסטארקום) ל-wpp (גריי ומדיה מדיקום).                   במסגרת הפעילות, בהיקף של כמה מאות אלפי דולרים, תפיק C כ-10 סרטים ותוצרים ייעודיים לרשתות חברתיות, אשר יופקו כולם בישראל וישודרו בכל מדינות אירופה, כולל המדינות הגדולות ביבשת כדוגמת אנגליה, גרמניה, צרפת, רוסיה, ספרד ועוד.   C עובדת באופן הדוק עם פרוקטר אנד גמבל שמחזיקה בתואר המפרסמת הגדולה בעולם, מזה למעלה מעשור. מלבד הפעילות שלה בישראל עם כל מותגי פרוקטר אנד גמבל, הסוכנות הפיקה בעבר גם תכנים עבור מותגי פרוקטר השונים באירופה, אסיה וארה"ב. ארז ברגבאום, מנכ"ל סוכנות התוכן C מסר: "פרוקטר אנד גמבל היא חברה מעוררת השראה ושותף אמיתי לדרך של C כבר כמעט 15 שנה. אנחנו מתרגשים וגאים לעלות עוד מדרגה במערכת היחסים הארוכה והעמוקה הזו ולהפיק את הקמפיין הדיגיטלי של אחד המותגים המובילים שלה לכל אירופה".  

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    ברגי 27/07/2019 14:13
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד, כולם צריכים ללמוד עם מי צריך לעבוד.
  • 3.
    כל הכבוד! משרד מוביל וחדשה! (ל"ת)
    אורן 17/07/2019 18:51
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כל הכבוד! :) (ל"ת)
    רון 17/07/2019 18:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שאפו! (ל"ת)
    דנה 17/07/2019 17:56
    הגב לתגובה זו
חתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקוחתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים

עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד. 


הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11. 

רצועות נוספות

רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.