ארז ברגבאום
צילום: יחסי ציבור

הישג ל-C: תנהל את התוכן הדיגיטלי של 'אריאל' בכל אירופה

סוכנות התוכן C מקבוצת פובליסיס ישראל זכתה במכרז בינ"ל מול ליאו ברנט לונדון וסוכנויות אירופאיות נוספות, על תקציב התוכן הדיגיטלי שיכלול הפקת סרטים ותוצרים לרשתות חברתיות
משה בנימין | (4)

סוכנות התוכן C, מקבוצת פובליסיס ישראל, רושמת ציון דרך מרשים עם זכייתה במכרז ליצירת והפקת כל התוכן הדיגיטלי לקמפיין החדש של אריאל, ממותגי הכביסה המובילים באירופה, עבור כ-20 מדינות ביבשת.

סוכנות התוכן המנוהלת על ידי ארז ברגבאום גברה במכרז הגלובלי על סוכנויות בינלאומיות שהתמודדו מולה, כגון ליאו ברנט לונדון, שמפיקה את קמפיין הטלוויזיה הכלל אירופאי של המותג, ומשרדים נוספים מאנגליה וגרמניה. תקציבי הפרסום של פרוקטר העולמית מחולקים ומופרדים בין פובליסיס (סאצ'י, ליאו וסטארקום) ל-wpp (גריי ומדיה מדיקום).                  

במסגרת הפעילות, בהיקף של כמה מאות אלפי דולרים, תפיק C כ-10 סרטים ותוצרים ייעודיים לרשתות חברתיות, אשר יופקו כולם בישראל וישודרו בכל מדינות אירופה, כולל המדינות הגדולות ביבשת כדוגמת אנגליה, גרמניה, צרפת, רוסיה, ספרד ועוד.

 

C עובדת באופן הדוק עם פרוקטר אנד גמבל שמחזיקה בתואר המפרסמת הגדולה בעולם, מזה למעלה מעשור. מלבד הפעילות שלה בישראל עם כל מותגי פרוקטר אנד גמבל, הסוכנות הפיקה בעבר גם תכנים עבור מותגי פרוקטר השונים באירופה, אסיה וארה"ב.

ארז ברגבאום, מנכ"ל סוכנות התוכן C מסר: "פרוקטר אנד גמבל היא חברה מעוררת השראה ושותף אמיתי לדרך של C כבר כמעט 15 שנה. אנחנו מתרגשים וגאים לעלות עוד מדרגה במערכת היחסים הארוכה והעמוקה הזו ולהפיק את הקמפיין הדיגיטלי של אחד המותגים המובילים שלה לכל אירופה".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    ברגי 27/07/2019 14:13
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד, כולם צריכים ללמוד עם מי צריך לעבוד.
  • 3.
    כל הכבוד! משרד מוביל וחדשה! (ל"ת)
    אורן 17/07/2019 18:51
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כל הכבוד! :) (ל"ת)
    רון 17/07/2019 18:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שאפו! (ל"ת)
    דנה 17/07/2019 17:56
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.