רבקי סגל
צילום: יחסי ציבור
פרסום ראשון

לאחר 13 שנים: מנהלת הדיגיטל בבזק רבקי סגל סיימה תפקידה

סגל שהקימה את מחלקת הדיגיטל, הפכה לדמות דומיננטית במערך השיווק והפרסום בבזק. סיום תפקידה מגיע חצי שנה לאחר מינויה של קרן לייזרוביץ' לסמנכ"לית השיווק
משה בנימין | (4)

לאחר 13 שנים בבזק, מנהלת מחלקת הדיגיטל של החברה, רבקי סגל סיימה את תפקידה בחודש האחרון - כך נודע לאייס. נכון לרגע זה, טרם מונה מחליף לסגל ומשרת מנהל מחלקת הדיגיטל של בזק אינה מאוישת.

סגל מסיימת את תפקידה בחברה כחצי שנה לאחר כניסתה של קרן לייזרוביץ' לתפקיד סמנכ"ל השיווק והחדשנות של החברה, ועל פי מקורות בענף, אין מדובר בצירוף מקרים. גורם בשוק מסר לאייס שלא לייחוס, כי לייזרוביץ' וסגל לא הצליחו למצוא שפה מקצועית משותפת בחצי השנה האחרונה והתוצאה הבלתי נמנעת היא סיום תפקידה של מנהלת מחלקת הדיגיטל. 

בשנים האחרונות, בהתאם למגמה העולמית שבאה לידי ביטוי גם בקרב המפרסמים הישראליים, נתח הפרסום הדיגיטלי של בזק צמח באופן ניכר. סגל שהקימה בעצמה את מחלקת הדיגיטל של בזק, אחד המפרסמים הגדולים בישראל, הפכה בשנים האחרונות לדמות דומיננטית במערך השיווק והפרסום של החברה ולמעשה הייתה זו שניהלה את כל גזרות הפרסום הדיגיטלי מול כל ספקי הפרסום של החברה, ובראשותם משרד הפרסום אדלר חומסקי

"היא הדיגיטל של בזק" אומר לאייס גורם בתעשייה. "היא מותג בפני עצמה ושם מוכר מאוד. היא הייתה מאוד דומיננטית, הביאה ערך לבזק ותחת ניהולה מחלקת הדיגיטל של החברה הפכה לאחת ממחלקות הדיגיטל המובילות בישראל". במסגרת תפקידה, סגל ניהלה והובילה את תהליכי הדיגיטל הפרוגרמטיים מבוססי המכירות לצד פלטפורמות תוכן שכללו בין השאר את האסטרטגיה הדיגיטלית מאחורי הקמפיינים הויראליים עם עומר אדם, סרטוני הרשת בכיכובה של תום יער ועוד. 

מבזק נמסר בתגובה: "לאחר שנים ארוכות בהן ניהלה את מחלקת הדיגיטל בהצלחה מרובה, רבקי סגל החליטה לסיים את תפקידה בבזק ולהמשיך לאתגרים חדשים. אנו מודים לרבקי על פעילותה המוצלחת מאד לאורך השנים ועל תרומתה החשובה לבזק, ומאחלים לה הצלחה בהמשך דרכה המקצועית".

רבקי סגל מסרה בתגובה: "אחרי 13 שנים בבזק, החלטתי לחפש את האתגר הבא של חיי. תודה למשפחת בזק על שנים של עשייה איכותית. אני מאמינה שהיסודות שבניתי למחלקת הדיגיטל של בזק תמשיך לקצור פירות".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    גולדה מאיר (ל"ת)
    מבינה בדיגטל כמו 27/05/2019 17:39
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    לא מעניין 27/05/2019 08:53
    הגב לתגובה זו
    רק בחברה מונופולית שלא אכפת לה איך היא מבזבזת את הכסף שלה בחורה כמוה יכולה להחזיק 13 שנים בתפקיד כזה.. היא בערך ב-3 שנים פיגור תמיד בדיגיטל...
  • 2.
    קרין 26/05/2019 21:08
    הגב לתגובה זו
    דברו במספרים
  • 1.
    רותם רשף 26/05/2019 14:19
    הגב לתגובה זו
    אחת הטובות בתחומה! שיהיה המון בהצלחה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.