הפרסומאים של בני גנץ: און גולדשטיין, טל רביב ואייל סעדה
און גולדשטיין ממייסדי ובעל משרד הפרסום לעומק התודעה, יחד עם טל רביב סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד ואחד מהשותפים ואייל סעדה מבעלי חברת התוכן השיווקי Peach (יחד עם גולן פרצר) מצטרפים לכוורת הקמפיין של הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ במרוץ לבחירות לכנסת ה-21.
היכנסו למדור הבחירות של BizPortal
לעומק התודעה ילווה את גנץ כמשרד הפרסום של המפלגה ולצורך הפעילות יצטרפו למטה בנוסף לגולדשטיין ורביב כ-5 עובדים נוספים שיהיו נוכחים במטה עצמו כגון אנשי תוכן, ביצועיסטים וקופירייטרים. כמו במקרים אחרים, במשרד מסבירים שהפעילות במירוץ לבחירות תופרד מפעילות המשרד עצמו עבור הלקוחות. המשרד גם מקבל לידיו את רכש המדיה עבור הקמפיין.
הרזומה הפוליטי של רביב כולל את הבחירות ב-1999 אז עבד בצוות הקריאייטיב של מפלגת הליכוד. גולדשטיין מצידו ליווה, יחד עם משרד הפרסום, את ציפי לבני והתנועה במשך שנה ובנוסף היה היועץ האישי של המפכ"ל לשעבר יוחנן דנינו. גולדשטיין אישר את הפרטים ואמר לאייס: "מדינת ישראל זקוקה למנהיגות אחרת. שמחנו להירתם למשימה".
אמש (יום ג') פורסם כי מפלגת "חוסן לישראל" צירפה לשורותיה גם את יועץ התקשורת רונן צור. צור יעבוד בצוות האסטרטגי לצד איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ' שמונו למנהלי הקמפיין של גנץ תחת מנהל המטה הכללי הוד בצר. למרות שעל הנייר המשבצת של בן חורין ואלכסנדרוביץ' חופפת לזו של צור כמנהלי אסטרטגיה תקשורתית, נראה שצור שידוע כיועץ תקשורת "קריאייטיבי" במקרה הטוב וכזה שלא בוחל בשום אמצעי במקרה הפחות טוב, מצטרף לצוות תחת המנדט של האיש ל"משימות מיוחדות".
בנוסף, עוד נמנים על צוות הקמפיין המלא של גנץ, מיכל קליין שהייתה עורכת וואלה שתשמש כמנהלת התוכן, אמיר קורן דובר המכון לדמוקרטיה שישמש כדובר הקמפיין, שי אבן, מעובדי בן חורין אלכסנדרוביץ' שישמש כמנהל המטה ונועם פורר, גם הוא ממשרד יחסי הציבור שישמש כמנהל הניו מדיה.
- 10.אתי 14/01/2019 21:46הגב לתגובה זולא מופתעת.
- 9.אייל סעדה אלוף העולם! ללא ספק בחירה נכונה (ל"ת)א.ז 10/01/2019 09:41הגב לתגובה זו
- 8.המאוהבת 09/01/2019 23:22הגב לתגובה זותודה, הסטוקרית
- 7.עקרבוט על 09/01/2019 20:19הגב לתגובה זוגולשטיין יא תותח...תצליחו!!
- 6.new game. old trix (ל"ת)חבל 09/01/2019 20:00הגב לתגובה זו
- 5.אייל סעדה זה החיים! (ל"ת)אליזבת 09/01/2019 17:55הגב לתגובה זו
- 4.מכיר אותם 09/01/2019 16:52הגב לתגובה זוזיו למה אתה לא מתלווה לאון? אה נזכרתי למה.. כי בלעדיך הוא לא היה מגיע לשום מקום@
- אתה מגעיל 10/01/2019 18:31הגב לתגובה זוזיו גם אבל מה שאתה כותב זה פשוט בושה
- 3.מו דג 09/01/2019 15:40הגב לתגובה זוברגע שהוא יתחיל לזמר מן הסתם הוא יחמוק מלעומק התודעה
- 2.אחד העם 09/01/2019 13:45הגב לתגובה זוצור.בןחורין.לעומק. מתכון לכישלון
- 1.אביעד 09/01/2019 10:13הגב לתגובה זורואים שמישהו במטה של גנץ מבין שצריך ואפשר לחשוב מחוץ לקופסא כשנלחמים בכוחות האופל

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.