עוד שינויים ב-RGE: אור רם וירון שגב מונו למנכ"לים משותפים
קבוצת התקשורת RGE הודיעה על מינויים של אור רם וירון שגב למנכ"לים משותפים. בפועל השניים משמשים בתפקיד בשנתיים האחרונות מאז עזיבתו של המנכ"ל מודי פרידמן, על תקן ממלאי מקום, אולם כעת יהפכו למנכ"לים באופן רשמי.
רק לאחרונה מינתה החברה את נדב טופולסקי ליו"ר RGE, ובהמשך הפך גם ליו"ר הערוץ הממוזג רשת-עשר, בו שותפים בעלי המניות של RGE. לצד זאת, יש לקבוצה שבבעלות משפחת רקנאטי, לן בלווטניק ואביב גלעדי, שלל מותגים בתחום התקשורת, בהם ערוצי ספורט 5, ערוץ הילדים ולוגי, וערוץ הכנסת – אותו היא מפעילה לאחר שזכתה במכרז.
ירון שגב הוא רואה חשבון במקצועו, והחל את דרכו בערוץ הספורט כחשב ובהמשך כסמנכ"ל הכספים והרכש. לאחר מכן עבר לקבוצת RGE ומונה לסמנכ"ל הכספים שלה. ב-2016, עם עזיבתו של מודי פרידמן, מונה שגב למשנה למנכ"ל.
אור רם החל את דרכו בתחום התקשורת בשנת 1992 בחברת קיץ הפקות. הוא שימש כמפיק הראשי של ערוץ הופ והצטרף ב-2003 לנגה תקשורת, בעלת ערוצי הילדים לוגי וערוץ 8 ומילא שורה של תפקידים, בהם מפיק ראשי, משנה למנכ"ל החברה ומ"מ המנכ"ל. ב-2010 מונה רם למנכ"ל נגה תקשורת. ב-2016 מונה יחד עם ירון שגב, למשנה למנכ"ל קבוצת RGE.
- קשת והוט ממשיכות במאבק על שוק הטלוויזיה- האם זה יוריד את המחירים?
- קשת עתרה לבג"צ נגד מועצת הרשות השנייה בפרשת FREETV
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ב-RGE אומרים כי בפני השניים יעמדו השנה אתגרים רבים, בין היתר המשך הובלת הקבוצה בשוק התקשורת הסוער, התמודדות עם התחרות העזה והאמרת מחירי זכויות השידור, ניהול השוטף של החברה והקשרים עם פלטפורמות השידור. בחינת השקעות חדשות והצבת יעדים חדשים לערוצי הקבוצה.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.