עוד שינויים ב-RGE: אור רם וירון שגב מונו למנכ"לים משותפים
קבוצת התקשורת RGE הודיעה על מינויים של אור רם וירון שגב למנכ"לים משותפים. בפועל השניים משמשים בתפקיד בשנתיים האחרונות מאז עזיבתו של המנכ"ל מודי פרידמן, על תקן ממלאי מקום, אולם כעת יהפכו למנכ"לים באופן רשמי.
רק לאחרונה מינתה החברה את נדב טופולסקי ליו"ר RGE, ובהמשך הפך גם ליו"ר הערוץ הממוזג רשת-עשר, בו שותפים בעלי המניות של RGE. לצד זאת, יש לקבוצה שבבעלות משפחת רקנאטי, לן בלווטניק ואביב גלעדי, שלל מותגים בתחום התקשורת, בהם ערוצי ספורט 5, ערוץ הילדים ולוגי, וערוץ הכנסת – אותו היא מפעילה לאחר שזכתה במכרז.
ירון שגב הוא רואה חשבון במקצועו, והחל את דרכו בערוץ הספורט כחשב ובהמשך כסמנכ"ל הכספים והרכש. לאחר מכן עבר לקבוצת RGE ומונה לסמנכ"ל הכספים שלה. ב-2016, עם עזיבתו של מודי פרידמן, מונה שגב למשנה למנכ"ל.
אור רם החל את דרכו בתחום התקשורת בשנת 1992 בחברת קיץ הפקות. הוא שימש כמפיק הראשי של ערוץ הופ והצטרף ב-2003 לנגה תקשורת, בעלת ערוצי הילדים לוגי וערוץ 8 ומילא שורה של תפקידים, בהם מפיק ראשי, משנה למנכ"ל החברה ומ"מ המנכ"ל. ב-2010 מונה רם למנכ"ל נגה תקשורת. ב-2016 מונה יחד עם ירון שגב, למשנה למנכ"ל קבוצת RGE.
- קשת והוט ממשיכות במאבק על שוק הטלוויזיה- האם זה יוריד את המחירים?
- קשת עתרה לבג"צ נגד מועצת הרשות השנייה בפרשת FREETV
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ב-RGE אומרים כי בפני השניים יעמדו השנה אתגרים רבים, בין היתר המשך הובלת הקבוצה בשוק התקשורת הסוער, התמודדות עם התחרות העזה והאמרת מחירי זכויות השידור, ניהול השוטף של החברה והקשרים עם פלטפורמות השידור. בחינת השקעות חדשות והצבת יעדים חדשים לערוצי הקבוצה.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
