מנכ"ל רשת אבי צבי פורש - אבל יקבל מניות ברשת-עשר
צבי הודיע לדירקטוריון רשת על החלטתו לפרוש מהתפקיד לאחר כעשור. הדבר רק מחזק את הערכה כי מי שיוביל את ערוץ רשת-עשר הוא מנכ"ל עשר יוסי ורשבסקי
מנכ"ל רשת אבי צבי, ביקש מבעלי המניות בחברה ומהיו"ר יוסי רוזן, לפרוש מתפקידו. הבקשה התקבלה בתקופה האחרונה, לאחר שהתקבל אישור הרשות השנייה למיזוג של רשת וערוץ עשר, ועם התקרבותו של מועד המיזוג – ככל הנראה בתחילת ינואר 2019.
צבי, מנכ"ל רשת ב-10 השנים האחרונות, אמור היה להיות מנכ"ל החברה הממוזגת, כשעוד דובר על כך שרשת תשלוט ב-60% מהערוץ הממוזג, אולם מאז התהפכו היוצרות, ובדיקות שנערכו על ידי 2 החברות, הוביל לשינוי מבנה הבעלות המסתמן. צבי יישאר ברשת 13 בחודשים הקרובים במטרה לסייע בהשלמת תהליך המיזוג והעברה מסודרת של החברה למחליפו, ככל הנראה יוסי ורשבסקי, המנכ"ל הנוכחי של ערוץ עשר.
בעלי המניות של רשת קיבלו את בקשתו של צבי ובכוונתם להקצות לו מניות בחברה הממוזגת רשת-עשר, לדברי החברה – "כהערכה על פועלו הרב למען הערוץ, ומתוך אמונה בתרומה שיוכל להוסיף כבעל מניות בחברה הממוזגת".
מרשת נמסר כי "החברה הממוזגת, רשת-עשר תהיה מחויבת לעובדים, לטאלנטים ולכל ההסכמים החתומים על ידי החברה מול חברות ההפקה, חברות המדיה וכל הספקים השונים כפי שהתחייבו בעלי המניות בשתי החברות". מוקדם יותר אמר ורשבסקי כי מיקומו של הערוץ החדש יהיה בבית רשת ברמת החייל, מה שאומר שערוץ עשר יעזוב את בית הוורד בגבעתיים לאחר כמעט 18 שנים.
- דרמה בלי הפסקה: מנכ"ל פרטנר אבי צבי והיו"רית אסנת רונן פורשים
- סיבים, טלוויזיה רזה וייצוב מחירי הסלולר: מאחורי דוחות פרטנר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אבי צבי מסר: ״אני גאה ברשת 13, אני גאה בחברה שאני מותיר אחרי. רשת 13 עברה מהפך בעשור האחרון בזכות העובדים, המנהלים, הטאלנטים, הספקים ובעלי מניותיה. לפני כעשור לקחתי על עצמי את תפקיד מנכ"ל רשת מתוך אמונה שמדובר בתקופה קצרה, של 3 חודשים - הגעתי במטרה לייצר מיזוג ולהפוך את שוק הטלוויזיה לשוק בעל הגיון כלכלי. לצערי, זה לקח עשור. לשמחתי, בסוף זה הצליח. אני מותיר בידיהם של בעלי המניות וההנהלה הממוזגת חברה יוצאת דופן עם הון אנושי מקצועי וערכי ואני בטוח שהנהגת החברה החדשה תוביל את המיזוג בצורה הטובה ביותר".
יו"ר רשת יוסי רוזן הוסיף: ״בשם בעלי המניות והדירקטוריון אני רוצה להודות לאבי על הובלתה של רשת בעשור האחרון והפיכתה לשחקן משמעותי בשוק הטלוויזיה הישראלי. מתוך הערכה רבה לפועלו רב השנים ותרומתו לחברה, ומתוך רצון של בעלי המניות להמשיך ולהיעזר ביכולותיו וניסיונו הרב של אבי - בכוונת בעל המניות של להקצות לו מניות בחברה הממוזגת".
- 6.רשת גוססת עשר מתה 04/12/2018 14:02הגב לתגובה זוזה כוסות רוח למת
- 5.מאיה 03/12/2018 17:53הגב לתגובה זואבי צבי צריך להודות לאלוהים שהוא הולך הביתה ולא לכלא..
- 4.יאיר 03/12/2018 11:03הגב לתגובה זואבי הוא איש מקסים ונחמד אבל אין ספק שבשנים האחרונות הניהול ברשת היה בעייתי. מזכיר: טובות ההנאה של אילן טוביהו, הבעיות בכרטסות ובחובות שהתגלו למשרדי הפרסום וכמובן שיעבוד זמן האוויר עבור התזרים פראקטיקה שיצרה בעיה קשה בדוחות של החברה.
- 3.אני 03/12/2018 09:17הגב לתגובה זולתפקידים די בכירים. מעניין כמו דקות ייקח לורשבסקי לבעוט אותם הביתה
- 2.האח הגדול 02/12/2018 16:51הגב לתגובה זורשת = פרסומות במקום תכניות
- 1.המיזוג ימתג את רשת כשמאלנית, ובזה היא תמות סופית (ל"ת)חיסול 02/12/2018 16:22הגב לתגובה זו
- דנה 02/12/2018 21:27הגב לתגובה זו.
- דנה, את גאון! (ל"ת)חיים 03/12/2018 15:03
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
