סיגריות OUT – ג'ול IN
סיגריה ג'ול
עולם העישון קיבל תפנית מעניינת במיוחד כשסיגריית ג'ול (JULL) נכנסה לתמונה. מדובר בסיגריה אלקטרונית שנראותה זהה לדיסק און קי, היא נטענת דרך המחשב ומפזרת ניחוח של פירות טרופיים מתוקים. אם אתם נמנים בין חובבי העישון ועדיין לא הכרתם את ג'ול, כדאי שתשלימו פערים בהקדם.
סיגריות OUT – ג'ול IN
הסיגריות הרגילות כבר מזמן יצאו מהאופנה ואת מקומם תפסו ניירות הגלגול והסיגריות האלקטרוניות. הבולטת מכולם היא סיגריית ג'ול, שהושקה בשנת 2015, והיא מעניקה לצרכן חוויית עישון ייחודית ושונה.
עישון בסיגריה אלקטרונית ג'ול שונה לחלוטין מעישון מסורתי. ג'ול פולטת אדים נטולי ריח, כך שהיא לא מפריעה לסובבים או מושכת את תשומת ליבם של הנוכחים סביבכם. חוץ מזה, האדים מתפוגגים די מהר ולא נשאר להם זכר. ג'ול מטלטלת את עולם העישון באמצעות קפסולות (ג'ולפוד) המכילות ניקוטין על בסיס מלח, כך שהמעשנים זוכים לקבל את אותו הסיפוק שניתן להם מעישון סיגריה מסורתית. כמו כן, כל ג'ולפוד יכול להספיק ל-200 שאכטות. יתרה מזאת, פעולת העישון יכולה להיעשות בטעמים כמו מנגו, מלפפון או קרם ברולה, כך לטעמים יש חלק נכבד בייחודה של הסיגריה האלקטרונית. אגב, ניתן לרכוש קפסולות בטעם טבק, למי שבכל זאת מעדיף את טעם הסיגריה האותנטי. כך או כך, האדים שמייצרת ג'ול הרבה יותר איכותיים לצריכה מאשר עשן הסיגריות המסורתיות.
אבל מה יש בו בניקוטין שכל כך הרבה אנשים צורכים אותו? ובכן, הניקוטין מעניק לגוף סיפוק מיוחד, הוא מפריש דופמין במוח, תורם ליצירתיות, מאפשר ריכוז ומיקוד, מסייע למיומנויות קוגניטיביות ומוטוריות, מרגיע את הנפש ומקנה לגוף השפעות שונות, אבל הוא ממכר. אם עד היום הניקוטין נצרך באמצעות עישון סיגריות, הרי שהג'ול עושה פה מהפך אמיתי ומאפשרת למעשנים רבים לצרוך את הניקוטין שלהם דרך אידוי, ללא ריח עשן אינטנסיבי. הסיגריה מתחברת למחשב באמצעות חיבור USB, כך ניתן להטעין אותה ולהשתמש מתי שרוצים. מעבר לזה, היא כל כך קומפקטית, שאפשר לאחסן אותה בקלות ולקחת אותה לכל מקום.
- מה הסיפור מאחורי התמחור הנמוך של גלוברנדס?
- סינגפור מציגה: הטרנד החדש בעולם המשקאות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
צרכני הסיגריה האלקטרונית שהולכים וגדלים עם הזמן, נמנעים מלומר את המילה "עישון", הם דווקא יעדיפו את הביטוי "ג'ולינג", שזה בעצם התיאור לפעולה שנעשית באמצעות סיגריית ג'ול. המעשנים כבר הבינו מזמן שעשן הסיגריות פוגע במערכת הנשימה שלהם, ועברו לחלופות אחרות כשבניהן נמצאת גם סיגריית ג'ול.
של מי היה הרעיון?
הרעיון להמצאת הסיגריה האלקטרונית הזו היה לא פחות מאשר של שני מעצבי מוצר מאוניברסיטת סטנפורד. ג'יימס מונסיס ואדם בואן עישנו לא מעט במהלך חייהם, כך שמטרתם הייתה ליצור מוצר שיספק את כל מה שנותנת הסיגריה ויחד עם זה יהיה פחות מזיק מבחינה בריאותית. לא רק שהם הצליחו במשימה, הם יצרו מוצר שעונה על דרישותיהם ומעניק לצרכן חוויית עישון טעימה ומיוחדת.
- 2.ויק 15/11/2018 21:44הגב לתגובה זוכל המטרה של המאמר הפרסומי הזה הוא למכור לנו את אותו בולשיט, את אותם שקרים ואת כל החרא שמכרו לנו יצרניות הסיגריות במשך שנים, רק באריזה אחרת. לא אתפלא אם מאחורי המוצר הממכר הזה (שאגב המאמר עצמו מודה בעובדה שהוא ממכר ולא בריא) עומדות אותן חברות טבק שהבינו שעליהן לנמציא מוצר חדש עקב הירידה במכירות מוצרי הטבק הקלאסיים.
- 1.שקוף מדי שזה ממומן. אתם הורגים אותנו ברכות. תפסיקו ! (ל"ת)ליאון 15/11/2018 20:33הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
