סיגריות OUT – ג'ול IN

תוכן בחסות | (2)

סיגריה ג'ול

עולם העישון קיבל תפנית מעניינת במיוחד כשסיגריית ג'ול (JULL) נכנסה לתמונה. מדובר בסיגריה אלקטרונית שנראותה זהה לדיסק און קי, היא נטענת דרך המחשב ומפזרת ניחוח של פירות טרופיים מתוקים. אם אתם נמנים בין חובבי העישון ועדיין לא הכרתם את ג'ול, כדאי שתשלימו פערים בהקדם.

סיגריות OUT – ג'ול IN

הסיגריות הרגילות כבר מזמן יצאו מהאופנה ואת מקומם תפסו ניירות הגלגול והסיגריות האלקטרוניות. הבולטת מכולם היא סיגריית ג'ול, שהושקה בשנת 2015, והיא מעניקה לצרכן חוויית עישון ייחודית ושונה.

עישון בסיגריה אלקטרונית ג'ול שונה לחלוטין מעישון מסורתי. ג'ול פולטת אדים נטולי ריח, כך שהיא לא מפריעה לסובבים או מושכת את תשומת ליבם של הנוכחים סביבכם. חוץ מזה, האדים מתפוגגים די מהר ולא נשאר להם זכר. ג'ול מטלטלת את עולם העישון באמצעות קפסולות (ג'ולפוד) המכילות ניקוטין על בסיס מלח, כך שהמעשנים זוכים לקבל את אותו הסיפוק שניתן להם מעישון סיגריה מסורתית. כמו כן, כל ג'ולפוד יכול להספיק ל-200 שאכטות. יתרה מזאת, פעולת העישון יכולה להיעשות בטעמים כמו מנגו, מלפפון או קרם ברולה, כך לטעמים יש חלק נכבד בייחודה של הסיגריה האלקטרונית. אגב, ניתן לרכוש קפסולות בטעם טבק, למי שבכל זאת מעדיף את טעם הסיגריה האותנטי. כך או כך, האדים שמייצרת ג'ול הרבה יותר איכותיים לצריכה מאשר עשן הסיגריות המסורתיות.

אבל מה יש בו בניקוטין שכל כך הרבה אנשים צורכים אותו? ובכן, הניקוטין מעניק לגוף סיפוק מיוחד, הוא מפריש דופמין במוח, תורם ליצירתיות, מאפשר ריכוז ומיקוד, מסייע למיומנויות קוגניטיביות ומוטוריות, מרגיע את הנפש ומקנה לגוף השפעות שונות, אבל הוא ממכר. אם עד היום הניקוטין נצרך באמצעות עישון סיגריות, הרי שהג'ול עושה פה מהפך אמיתי ומאפשרת למעשנים רבים לצרוך את הניקוטין שלהם דרך אידוי, ללא ריח עשן אינטנסיבי. הסיגריה מתחברת למחשב באמצעות חיבור USB, כך ניתן להטעין אותה ולהשתמש מתי שרוצים. מעבר לזה, היא כל כך קומפקטית, שאפשר לאחסן אותה בקלות ולקחת אותה לכל מקום.

צרכני הסיגריה האלקטרונית שהולכים וגדלים עם הזמן, נמנעים מלומר את המילה "עישון", הם דווקא יעדיפו את הביטוי "ג'ולינג", שזה בעצם התיאור לפעולה שנעשית באמצעות סיגריית ג'ול. המעשנים כבר הבינו מזמן שעשן הסיגריות פוגע במערכת הנשימה שלהם, ועברו לחלופות אחרות כשבניהן נמצאת גם סיגריית ג'ול.

של מי היה הרעיון?

הרעיון להמצאת הסיגריה האלקטרונית הזו היה לא פחות מאשר של שני מעצבי מוצר מאוניברסיטת סטנפורד. ג'יימס מונסיס ואדם בואן עישנו לא מעט במהלך חייהם, כך שמטרתם הייתה ליצור מוצר שיספק את כל מה שנותנת הסיגריה ויחד עם זה יהיה פחות מזיק מבחינה בריאותית. לא רק שהם הצליחו במשימה, הם יצרו מוצר שעונה על דרישותיהם ומעניק לצרכן חוויית עישון טעימה ומיוחדת.

 

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ויק 15/11/2018 21:44
    הגב לתגובה זו
    כל המטרה של המאמר הפרסומי הזה הוא למכור לנו את אותו בולשיט, את אותם שקרים ואת כל החרא שמכרו לנו יצרניות הסיגריות במשך שנים, רק באריזה אחרת. לא אתפלא אם מאחורי המוצר הממכר הזה (שאגב המאמר עצמו מודה בעובדה שהוא ממכר ולא בריא) עומדות אותן חברות טבק שהבינו שעליהן לנמציא מוצר חדש עקב הירידה במכירות מוצרי הטבק הקלאסיים.
  • 1.
    שקוף מדי שזה ממומן. אתם הורגים אותנו ברכות. תפסיקו ! (ל"ת)
    ליאון 15/11/2018 20:33
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.