גיא זהר מצטרף לתאגיד כאן; צפוי להוביל תכנית תחקירים
גיא זהר עוזב את ערוץ עשר לאחר 17 שנים, ויצטרף לתאגיד השידור כאן. היום (יום ה') צפוי זהר לחתום על חוזה בתאגיד, כשלאייס נודע כי בתאגיד מייעדים לו הובלתה של תכנית תחקירים אותה תפיק קודה תקשורת. באוגוסט צייץ ערן סויסה מישראל היום על מגעים בין זהר לבין התאגיד, על רקע המיזוג בין רשת לבין ערוץ עשר.
בשלב זה לא ברור האם מדובר בתכנית תחקירים חדשה, או שזו תהיה גרסה חדשה לשטח הפקר, ששודרה בכאן 11 מאז ספטמבר 2017. ב-2 עונות התכנית הגישו אותה רוני זינגר, גור מגידו, דני ענבר וקרן אוזן. בכל מקרה זהר לא מתוכנן להשתלב בתכנית 'חדשות הלילה' שמובילה רומי נוימרק.
את שירותו הצבאי עשה זהר בגלי צה"ל, ובן היתר הגיש מבזקים על מדים במהדורת ערב חדש בחינוכית. הוא הצטרף לצוות ההקמה של חדשות 2, הגיש את פגוש את העיתונות, ובמסך תקופה קצרה היה סמנכ"ל התוכן של חברת הכבלים תבל. ב-2001 הצטרף לצוות ההקמה של ערוץ 10, ובשלב הראשון היה סמנכ"ל התוכן של חברת החדשות.
מאז 2003 הוא מגיש את 'היום שהיה' שהפכה עם השנים למאד מאד מזוהה עמו. במשך כשנה גם הנחה את מגזין החדשות של יום שישי 'השבוע', אולם התפטר מהגשת התכנית בשידור חי – בעקבות פרשת ההתנצלות בפני שלדון אדלסון, בעלי ישראל היום. בעקבות אותו אירוע התפטר מנכ"ל חברת החדשות ראודור בנזימן ועורכת המהדורה רותי יובל. הוא אף הגיש תקופה קצרה ברוטציה את המהדורה המרכזית.
- 6.חיאל עוזרי 03/12/2018 23:11הגב לתגובה זוכולם עוזבים עכשיו את ערוץ 10 בגלל המיזוג הקרוב של עם ערוץ 13 שיקרא ב 1 בינואר 2019 הם מפחדים שיזרקו אותם לרחוב
- 5.איש ומגיש פאסה 06/11/2018 02:21הגב לתגובה זוכל מיני מגישים שפג תוקפם. לא יאומן. איסה ערוץ היה לוקח אותו בכלל עם סגירת ערוץ 10??
- 4.כתבתי שהוא בגד בנו וברח, וסיננתם את תגובתי. למה? (ל"ת)ערוץ 10 04/11/2018 07:39הגב לתגובה זו
- בוגד (ל"ת)הדסק 05/11/2018 15:22הגב לתגובה זו
- 3.רקובבבב 03/11/2018 13:42הגב לתגובה זויחסית ללנדס זליג היה צדיק
- 2.צופה רק בערוץ 10 02/11/2018 13:33הגב לתגובה זובתור מכור לערוץ 10 זוהי בשורה טובה. התוכנית היחידה שלא צפיתי בה היה היום שהיה בגלל שהרגשתי שהוא מזלזל בצופים במדבר אליהם כמו אל ילדים עם קשיי תפיסה. שיהיה בהצלחה בערוץ עם שישה צופים
- ממש נכון! גם אני הרגשתי ככה (ל"ת)דן 04/11/2018 22:50הגב לתגובה זו
- בול! (ל"ת)רון 03/11/2018 02:19הגב לתגובה זו
- 1.אחת שיודעת 02/11/2018 00:58הגב לתגובה זוגם המנהלים בתאגיד עמדו על המומחיות של רבינוביץ בתחום החנפנות. לגבי הכישורים המקצועיים מיותר להרחיב. בתחום הינפנות היא מספר 1
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
