לא סיימו שנה: לעומק התודעה מפסיק את ההתקשרות עם H&O
פחות משנה לאחר שהחל לטפל בתקציב הפרסום של רשת האופנה H&O, משרד הפרסום לעומק התודעה הודיע לחברה כי ברצונו לסיים את ההתקשרות בין הצדדים - כך נודע לאייס.
כזכור, תקציב הפרסום הועבר למשרד 'לעומק התודעה' לאחר 5 שנים בענבר מרחב G ובסיומה של שנה רצופת מחלוקות בין הצדדים. לאייס נודע כי סיבת הפרידה בין לעומק התודעה ל-H&O נעוצה אף היא בחילוקי דעות מסחריים שנמשכים מזה מספר חודשים. בשיחות קודמות בין המשרד לחברת האופנה ניסו הצדדים להגיע להבנות כדי לצאת לדרך חדשה אך זו כאמור הגיעה לסיומה כעת בהחלטה שהתקבלה במשרד הפרסום. נכון לעכשיו, המשרד ממשיך להעניק לחברת האופנה שירותי פרסום עד שזו תבחר משרד פרסום חלופי שיתפוס את מקומו של 'לעומק התודעה'.
בשנתיים האחרונות, לצד העלייה הגוברת ברכישת הלבשה והנעלה באמצעות פלטפורמות סחר מקוונות בחו"ל, שוק האופנה הישראלי נקלע לקשיים שמובילים לצניחה במכירות ובהתאם גם באים לידי ביטוי בהקטנת תקציבי פרסום. הרשת שבעבר נקראה "המשביר מחסני אופנה" עברה הליכי מיתוג ומתיחת פנים לאורך השנים. בישראל פועלים למעלה מ-50 סניפים של הרשת שמפעילה בנוסף את רשתות ההלבשה לנשים בהריון motherhood ופעוטות קרטר'ס-אושקוש.
מנכ"ל H&O הכחיש את הדברים ואמר לאייס בתגובה: "לא יודע ממי שמעתם את זה". ממשרד הפרסום לעומק התודעה לא התקבלה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.
- 4.אחת שיודעת 01/07/2018 16:00הגב לתגובה זומסכן מי שייקח אותם
- 3.פעם שלישית גלידה (ל"ת)בדיחה 01/07/2018 15:52הגב לתגובה זו
- 2.ירון 01/07/2018 15:21הגב לתגובה זוהמנכ"ל ומנהלת השיווק הם אנשים גסי רוח ובריונים שלא מבינים דבר בפרסום או באופנה הם יודעים רק לדרוש, לטרטר ולצעוק אבל לא מוכנים לשלם על כלום לא הייתי נותן להם לנהל דוכן חולצות מזויפות בשוק הכרמל
- 1.שוש חוחים 01/07/2018 14:44הגב לתגובה זועבודה אינסופית בחצי חינם. כמעט בטוחה שלעומק התודעה לא ידעו מה מצפה להם.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
