סניף  H
צילום: בן פרידמן
פרסום ראשון

לא סיימו שנה: לעומק התודעה מפסיק את ההתקשרות עם H&O

המשרד וחברת האופנה לא הצליחו לגשר על פערים מסחריים, וב'לעומק' החליטו להפסיק את הטיפול בתקציב הרשת. מנכ"ל H&O מכחיש: "לא יודע ממי שמעתם את זה"
משה בנימין | (4)

פחות משנה לאחר שהחל לטפל בתקציב הפרסום של רשת האופנה H&O, משרד הפרסום לעומק התודעה הודיע לחברה כי ברצונו לסיים את ההתקשרות בין הצדדים - כך נודע לאייס.

כזכור, תקציב הפרסום הועבר למשרד 'לעומק התודעה' לאחר 5 שנים בענבר מרחב G ובסיומה של שנה רצופת מחלוקות בין הצדדים. לאייס נודע כי סיבת הפרידה בין לעומק התודעה ל-H&O נעוצה אף היא בחילוקי דעות מסחריים שנמשכים מזה מספר חודשים. בשיחות קודמות בין המשרד לחברת האופנה ניסו הצדדים להגיע להבנות כדי לצאת לדרך חדשה אך זו כאמור הגיעה לסיומה כעת בהחלטה שהתקבלה במשרד הפרסום. נכון לעכשיו, המשרד ממשיך להעניק לחברת האופנה שירותי פרסום עד שזו תבחר משרד פרסום חלופי שיתפוס את מקומו של 'לעומק התודעה'.

בשנתיים האחרונות, לצד העלייה הגוברת ברכישת הלבשה והנעלה באמצעות פלטפורמות סחר מקוונות בחו"ל, שוק האופנה הישראלי נקלע לקשיים שמובילים לצניחה במכירות ובהתאם גם באים לידי ביטוי בהקטנת תקציבי פרסום.  הרשת שבעבר נקראה "המשביר מחסני אופנה" עברה הליכי מיתוג ומתיחת פנים לאורך השנים. בישראל פועלים למעלה מ-50 סניפים של הרשת שמפעילה בנוסף את רשתות ההלבשה לנשים בהריון motherhood ופעוטות קרטר'ס-אושקוש.

מנכ"ל H&O הכחיש את הדברים ואמר לאייס בתגובה: "לא יודע ממי שמעתם את זה". ממשרד הפרסום לעומק התודעה לא התקבלה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אחת שיודעת 01/07/2018 16:00
    הגב לתגובה זו
    מסכן מי שייקח אותם
  • 3.
    פעם שלישית גלידה (ל"ת)
    בדיחה 01/07/2018 15:52
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ירון 01/07/2018 15:21
    הגב לתגובה זו
    המנכ"ל ומנהלת השיווק הם אנשים גסי רוח ובריונים שלא מבינים דבר בפרסום או באופנה הם יודעים רק לדרוש, לטרטר ולצעוק אבל לא מוכנים לשלם על כלום לא הייתי נותן להם לנהל דוכן חולצות מזויפות בשוק הכרמל
  • 1.
    שוש חוחים 01/07/2018 14:44
    הגב לתגובה זו
    עבודה אינסופית בחצי חינם. כמעט בטוחה שלעומק התודעה לא ידעו מה מצפה להם.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״