בארגנטינה מדווחים: המשחק מול ישראל בוטל

בעקבות לחץ של אירגונים פרו פלסטינים, ההתאחדות הארגנטינאית החליטה לבטל את נסיעת הנבחרת למשחק מול ישראל בטדי
 

עמית טל | (10)

המשחק שכולם חיכו לו ככל הנראה מבוטל. ההתאחדות הארגנטינאית החליטה לבטל את נסיעת הנבחרת למשחק הידידות מול ישראל בטדי, כך מדווחים כלי התקשורת הבכירים בארגנטינה. הסיבה: לחץ פוליטי בלתי פוסק והמצב הביטחוני בירושלים. ב"אולה" נכתב: הסכסוך הישראלי פלסטיני גרם להתאחדות לנתח את המצב. בצל האיומים והמחלוקות, הוחלט לא לשחק בירושלים בשבת. חורחה סמפאולי מחפש יריבה שתגיע לפגוש את הנבחרת במחנה האימון בברצלונה". המשחק בין ארגנטינה לישראל, שאורגן על ידי חברת ההפקות "קומטק" ומומן בחלקו על ידי הממשלה במסגרת חגיגות 70 לישראל, עורר סערה ענקית בימים האחרונים.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    ישראל 06/06/2018 09:49
    הגב לתגובה זו
    כל ניסיון לשנות את ההבנה בעולם, מועד לכישלון מראש!
  • 6.
    עוזי 06/06/2018 09:36
    הגב לתגובה זו
    לא לוותר על משחק בירושלים בירתנו הנצחית..ימותו הקנאים
  • 5.
    דני 06/06/2018 09:17
    הגב לתגובה זו
    זו התוצאה . פיל בחנות חרסינה עושה נזקים ישראל טוענת כבר שנים לא לערב פוליטקה בספורט גברת רגב וביבי נתניהו מתעקשים וזה המחיר רע מאד אפשר גם אחרת
  • ההשתפנות טבועה בגנוס שלנו (ל"ת)
    אלי 06/06/2018 11:10
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    צפוני 06/06/2018 08:24
    הגב לתגובה זו
    שנאת חינם ולשון הרע בתקווה שמחיר יישאר רק בזה. אמן
  • 3.
    גמילות חסדים 06/06/2018 08:10
    הגב לתגובה זו
    עוד 4 שנים נכה את הארגנטינאים בגמר הגביע !! בתנאי שנעבור את המוקדמות....
  • שט 06/06/2018 09:39
    הגב לתגובה זו
    מירי גרב שמחוללת נזקים כדי לקשט את עצמה. מי גרב לא היתה אמורה לכפות על ארגנטינה הןעה בירושלים מכיוון ששאלת הלגיטימיות של ירושליים היא שאלה דיפלומטית עדינה (ארצות רבות לא מעוניינות לנקוט עמדה בשאלת ירושליים בתור בירת ישראל לכן רק אידיוטית כמו מירי גרב מנסה לכפות עליהן הכרה בירושליים). כעשיו נשארנו בלי כלום: בלי ירושליים ובלי משחק ידידות עם ארגנטינה. הגיע הזמן שביבי (שמשלם לך כטוקבקיסט) יפטר את הגרב הזו ממשלתו.
  • 2.
    הכל בגלל הנעל מירי גרב (ל"ת)
    תום 06/06/2018 08:09
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עייצעסגעבער 06/06/2018 01:42
    הגב לתגובה זו
    המאשימים את ישראל לא משתדלים לדעת מי צודק. הם רוצים, בראש ובראשונה, לספק את הצרך הנפשי שלהם להרגיש צדיקים. לפיכך, חבל שהטעון הבא לא נשמע מספיק: | כמו שמי שמשלם עבור רצח הוא שותף בעברת הרצח, כך גם אלה שמשלמים לפושעי חמאס עבור השמוש הרצחני במגינים חיים ובשהידים. הם משלמים בכך שהם מוקיעים דוקא את ישראל על הרג האזרחים. זאת התמורה שהחמאס עובד בשבילה.
  • מומחה לקנוניות 06/06/2018 08:35
    הגב לתגובה זו
    לפתוח את הגבולות בין הערבים במדינות ערב לערבים בשטחים. שיפור המצב הכלכלי שם יהיה דרמטי,הרצון לפגוע בנו לכן יקטן מאוד, הלחץ הדיפלומטי כנ"ל. כל פעולה נגדנו בנשק החדש שהם יביאו עם הגבולות הפתוחים יענה בכל הכוח כי באותו רגע אין להם כבר תירוצים משמעותיים.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.