ACE
צילום: צילום מסך יוטיוב

לפני פסח: ACE במתיחת פנים שיווקית ופרסומית עם רותם כהן

מתיחת הפנים כוללת גם גיוס פרזנטור שיצעיר ויקליל את המותג בדמותו של הזמר רותם כהן
משה בנימין |

רגע לפני פסח, תקופת השיא של מותגים מעולם השיפוץ, תיקון, טיפול, שדרוג וטיפוח הבית כגון הום סנטר, ACE, נירלט טמבור וכ' - רשת ACE הוותיקה יוצאת במתיחת פנים שיווקית ופרסומית עם שפה תקשורתית חדשה ומיצוב שממקד את הזרקור על עולם הלייף סטייל, עיצוב ושדרוג הבית.

מתיחת הפנים כוללת גם גיוס פרזנטור שיצעיר ויקליל את המותג בדמותו של הזמר רותם כהן. במסגרת המעבר מתחום ה-DIY לעיצוב וסטייל, הסלוגן שילווה את הרשת יהיה "קל לשדרג את הבית" במקום "רשת עשה זאת בעצמך" שהלך איתה שנים רבות. מאחורי המהלך בשווי מיליוני שקלים שעלה אמש (מוצ"ש) עומד משרד הפרסום יהושע TBWA.

הפרסומת שבה מככב כהן מוצגת בפורמט שמדמה שיר חדש בכיכובו תחת השם "קלאסה בקאסה". מבחינת משרד הפרסום מדובר בקמפיין שלישי מהתקופה האחרונה שבמרכזו שיר, אם סופרים את דיסקונט וטרה לפניו. השיר של כהן "מודע לעצמו" כשהטקסט מדבר על כך שכהן הפך לכוכב לאחרונה וכעת הוא נדרש לשדרג את ביתו בהתאם למעמדו החדש.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.