המקבץ
צילום: Getty images Israel

מקבץ בסימן נשי: תקציבים חדשים והמינוי של דוברת כפ"ס

הנה התקציבים החדשים של 'מרום תקשורת', 'דובקין יחסי ציבור' ו'תקשורת', וגם התפקיד החדש של צאלה וקסמן-גונן
כתבי אייס |

*** צאלה וקסמן-גונן מונתה לסמנכ"לית שירות והסברה בעיריית כפר סבא. לווקסמן-גונן רקורד עשייה עשיר בסקטור הציבורי. ב-7 השנים האחרונות היא שימשה כדוברת העירייה, ובשנה האחרונה הייתה גם מ"מ סמנכ"ל שירות וקהילה. ועדת הבחינה של העירייה בחרה בה השבוע באופן קבוע לתפקיד לאחר שהתמודדה מול 12 מתמודדים.

 

וקסמן גונן מסרה כי "אני מודה להנהלת העירייה על האמון שנתנו בי בבחירתי לתפקיד. אמשיך לפעול למען העיר ותושביה כפי שעשיתי בשנים האחרונות במטרה לשפר ולייעל את רמת השירות הניתנת לתושבי העיר".

 

צאלה וקסמן גונן (צילום: רמי זרינגר)

*** משרד יחסי הציבור מרום תקשורת קיבל לאחרונה 7 תקציבי יחסי ציבור חדשים. מדובר במלון הבוטיק החדש וילה בראון בירושלים, מלון הבוטיק שטרקמן-ארנה נהריה, מלון ibis החדש, מסעדת גבריאל, מסעדת אנג'ליקה, מסעדת BBB החדשה בירושלים, והבלו-הול מיוזיק המיתולוגי.

 

מרום תקשורת הוא אחד המשרדים הגדולים בירושלים, ומתמחה בעיקר בתחומי התיירות, תרבות, קולינריה, אמנות, צרכנות, כלכלה, לייף סטייל וירושלים. בין לקוחותיו אפשר למצוא את מלון וולדורף אסטוריה, מלון אמריקן קולוני, תיירות צובה, אתר האלכוהול 

PANECO, הגן הבוטני האוניברסיטאי, מוזיאון המדע, מוזיאון המוזיקה העברי, מעלית הזמן ירושלים ועוד.

 

טל מרום-מלובץ, מנכ"לית המשרד, מסרה: "אנו שמחים מאוד על האמון וההזדמנות שנפלה בחיקנו לטפל בלקוחות החדשים. אנו רואים בכל לקוח ולקוח אתגר בפני עצמו. הלקוחות החדשים משתלבים היטב עם הלקוחות הקיימים ומתאימים במיוחד לתחומי ההתמחות שלנו כמשרד יח"צ".

 

*** משרד דובקין יחסי ציבור קיבל 3 תקציבים חדשים. המשרד, בבעולותה של איילת דובקין, יטפל כעת בפלטפורמה הישראלית להשקעות המונים 'פיפלביז', חברת התוכנה FISHA המתמחה בחדשנות בקניות און ליין, וב-"אני IN" - המרכז לאינטילגנציה חברתית.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 איילת דובקין (צילום: עומר ישראלי)

תקציבים אלה מצטרפים לאחרים בהם מטפלת דובקין, המתמחה בליווי של סטרטאפים בצמיחה והייטק, כלכלה ועוד. בין לקוחותיה: חברת המחקר סי איי מידע שיווקי, ICV לגיוס עובדים בהייטק, FLYBOX, מועדון עמיתי קרנות השוטרים ועוד.

 

דובקין מסרה: "אנו שמחים ומברכים על המשך צמיחה ועל אתגרים חדשים בפתח, ומאחלים לקהל לקוחותינו החדשים בהצלחה רבה".

 

*** תקציבים חדשים למשרד היח"צ 

תקשורות בבעלותה של יעל שביט. המשרד יטפל בתיק היח"צ של המועצה האזורית ערבה תיכונה, ובמעוף לעסקים מחוז צפון. בנוסף יטפל 'תקשורות' זו השנה ה-11 ברציפות בתקציב הדוברות ויחסי הציבור של התערוכה החקלאית השנתית הגדולה בישראל המתקיימת זו השנה ה-27.

 

משרד תקשורות נוסד לפני 25 שנה ומייצג ארגונים חקלאיים, מלונות וכפרי נופש, מסעדות, תעשיות היי טק, מכוני מחקר ועוד. בין לקוחותיו: מועצת הדבש, גני התעשייה של סטף ורטהימר, מיזם 'אוצרות הגליל' של רעיה שטראוס בן דרור, המרכז הרפואי זיו, החברה לפיתוח הגליל (מפעלי קיבוצי הגליל העליון) ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.