מנהלי שיווק בסאדו-מאזו: שוקן בקמפיין פרובוקטיבי לדג הזהב

תחרות הפרינט שמטיסה את הזוכים לפסטיבל קאן יוצאת לדרכה בפעם ה-24 עם קמפיין שמציג את מנהלי השיווק במערומיהם, בערך
משה בנימין | (22)

תחרות דג הזהב של רשת שוקן יוצאת לדרכה בפעם ה-24 ולרגל המאורע עלה הבוקר (יום א') קמפיין פרובוקטיבי בכיכובם של מנהלי השיווק, באמצעות משרד הפרסום של קבוצת הארץ מנצ'. הקמפיין מציג מנהלי שיווק, לאחר עריכת מחשב, כשהם לבושים (או בקושי לבושים) בבגדי עור בסגנון הסאדו-מאזו לאחר שראשם הושתל על תמונות של דוגמנים ודוגמניות.  

הקמפיין פונה השנה למשרדי הפרסום תחת הקונספט הקריאיטיבי "גלו את הצד הפרוע של מנהלי השיווק שלכם". הכיוון שנבחר נובע מהעובדה כי בתחרות דג הזהב של רשת שוקן, נוטים מנהלי השיווק לתת למשרדי הפרסום יד חופשית יותר הן בקריאייטיב והן באסטרטגיה, מה שמוביל את משרדי הפרסום ל"לעוף" ברעיונות ולייצר קריאיטיב בולט וחדשני יותר במודעות שחלקן אף הופכות לאחר מכן לקמפיין מאושר לפרסום שיוצא את גבולות התחרות. 

כמדי שנה, לזוכים בשלושת המקומות הראשונים מוענקות חבילות טיסה ואירוח בפסטיבל קאן לפרסום, הנחשב לאירוע הפרסום הגדול בעולם, הן בכמות העבודות המוגשות והן בכמות המשתתפים המגיעים לריביירה הצרפתית בשבוע האחרון של יוני. על מנת לקחת חלק בתחרות יש להגיש מועמדות עד 20 בדצמבר. המודעות יפורסמו בגיליון מיוחד ב-31 בדצמבר שיופץ למנויי הארץ באזור המרכז ולכלל משרדי הפרסום ולרשימת לקוחות באמצעות דיוור ישיר.

גילי הלל, סמנכ״ל מסחרי הארץ/ דהמרקר: "הופתענו מכמות מנהלי השיווק שהפגינו נכונות וספורטיביות להשתתף בקמפיין. עכשיו תורם של משרדי הפרסום להפגין את היכולות הקריאיטיביות שלהם ולהגדיל את הסיכוי עבורם ועבור לקוחותיהם לטוס לקאן".

יניב מלינרסקי, מנצ': "אני ממליץ למנהלי השיווק לאמץ את מראה העור והלטקס גם לישיבות במשרד. אני בטוח שזה יעשה טוב לתוצרים הפרסומיים אם כולנו נגיע ככה יום יום לעבודה".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(22):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    רותי 06/11/2017 15:57
    הגב לתגובה זו
    פרסומת מגעילה, חסרת טעם ואלימה.
  • 13.
    קולגה מפרגנת להבדיל 30/10/2017 21:32
    הגב לתגובה זו
    כל אחד פה נותן ביקורת כאילו יש לו את השואוריל של דיוויד דרוגה. כשתעשו רבע ממה שמנץ עושים תוכלו לדבר. עד אז תמשיכו לטקבק כמו עולב עולבים ולעבוד במשרד המשמים שלכם ולעשות סרט כותרות לפרויקט בניה ומודעה לשקדי מרק. ושיהיה לכם בהצלחה!
  • 12.
    Sorrell 30/10/2017 10:38
    הגב לתגובה זו
    למה לעזאזל תמיד יש את הממורמרים והציניקנים שיש להם ביקורת עאלק שנונה. וואלק מקדמים בצורה הומוריסטית אירוע שמיועד לתעשייה שמכניסה לכם אוכל הביתה. אין שום דבר פוגעני במודעות. סתם דחקה שאולי לא מאד מצחיקה.
  • 11.
    מלי רע נסקי (ל"ת)
    גיחיגיחי 30/10/2017 10:32
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    הדר גולדמן 30/10/2017 08:53
    הגב לתגובה זו
    מה שמאוד תמוה זו העובדה שמנצ' מביאים כל שנה מודעות מעולות לדג הזהב. לא יודע מה קרה שם אבל מישהו שם בפגישה על הקריאייטיב כנראה אכל אצל בכור ושושי ועוד שניה עמד לצאת לו שלשלה איומה אז הוא אישר את הסקיצה שהשאירה המנקה המולדובית שזה בעצם תיאור של מה שהמעסיק השני שלה רוצה שהיא תלבש לאירוע בערב בשגרירות האסטונית.
  • 9.
    איתי 29/10/2017 18:53
    הגב לתגובה זו
    קצת קלילות אנשים, בחייאת....
  • 8.
    זוהר בהלול 29/10/2017 15:33
    הגב לתגובה זו
    שבו בלול כל יפי הנפש
  • 7.
    כל הענף מדבר עליו (ל"ת)
    ממש קמפיין משהו 29/10/2017 15:16
    הגב לתגובה זו
  • אדם 29/10/2017 17:21
    הגב לתגובה זו
    כל הענף ! 50 חברים שלך יניב ועוד שניים של השותף שלך זה לא כל הענף . עף על עצמך .
  • 6.
    אוגי לוי 29/10/2017 12:43
    הגב לתגובה זו
    הקמפיין - אנדרטה מביכה לכל הענף
  • 5.
    מישהו שמפרגן 29/10/2017 11:39
    הגב לתגובה זו
    משרד אליפות לקוח אליפות מנהלי שיווק אלופים
  • סער 29/10/2017 11:47
    הגב לתגובה זו
    אתה גם אליפות, מנצ אמיתי.
  • זה לא אני זה יניב (ל"ת)
    סער 29/10/2017 12:28
  • 4.
    מידי אוקר 29/10/2017 11:05
    הגב לתגובה זו
    מעבר להומור הילדותי שראינו כמוהו אינסוף (היו כמה כאלה למשרדים, אם אינני טועה) - זה לא עשוי מספיק טוב. גוון העור של הפרצופים לא אחיד עם זה של הגופות משאטר וההדבקה מאוד גסה. עיצוב שנה א'. אם הייתם מאזנים דחקה בינונית וסמי-פרובוקטיבית עם ביצוע מדהים - ניחא. לא נורא.
  • 3.
    ניר 29/10/2017 10:48
    הגב לתגובה זו
    לבחור בניר כאחד ממנהלי השיווק הבכירים במשק מראה את רמת הפרסום הירודה . בהצלחה ניר ובהצלחה מנצ. הארץ, כדי לכם לבדוק את עצמכם. כבר הפסיק להצחיק.
  • ניר 29/10/2017 13:11
    הגב לתגובה זו
    אהיה זמין לך
  • ניר 29/10/2017 11:20
    הגב לתגובה זו
    תמות/י.
  • ניר 29/10/2017 11:37
    אני לא משתמשת במושגים של תמות/י. אתה ירוד. ואתה יודע את זה בתוכך.
  • 2.
    חזרנו ל-1997 אה? (ל"ת)
    איפה דודו טופז? 29/10/2017 10:37
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ענבר 29/10/2017 10:36
    הגב לתגובה זו
    מעציב אותי שעיתון כמו הארץ לא מצליח להביא רעיונות קריאטיבים מעבר למסרים מיניים . כמו בקמפיין שלו עם המוח והזין , וכמו פה . האם הבעיה היא במשרד הפרסום שלהם שיודע לבלוט רק בפרובוקציה מינית ? אולי . מנצ ידוע כמנסה להצחיק ולהגזים ומצליח בזה רק שמשתמש בעזרים כאלה .חבל , זה כבר משעמם .
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.