המקבץ: גלידה, מלון, בגרות, אלכוהול - וגם מינויים ועזיבות
*** מירב בורמד קיבלה את תקציב יחסי הציבור של 'גילרו' - יצרנית המותג 'עלמה'. חברת גילרו שעוסקת בייצור גביעי גלידה, וופלים והדפסים אכילים לעוגות וקינוחים, הוקמה בשנת 1950 ונמצאת בבעלות פרטית של משפחת גלברד.
למשרדה של בורמד לקוחות בולטים בדגש על מפעלי מזון, בהם אחוה, פרימור, מעדני יחיעם, דורות, רפאל'ס, מעדני מיקי, משומשו ועוד.
*** משרד יחסי הציבור דולפין בבעלותה של ענת שור קיבל לידיו את תקציב היח"צ של מלון הבוטיק 'לילי אנד בלום' בתל אביב. מלון זה מצטרף למספר בתי מלון מנהריה ועד ירוחם, המטופלים במשרד מטפל.
*** משרד תמיר האס יחסי ציבור ואסטרטגיה תקשורתית יטפל בסטארטאפ גול, הפלטפורמה הגדולה בישראל להכנה לקראת בגרויות ומבחנים אקדמאיים באמצעות שעורים מוקלטים. פלטפורמה זו פועלת גם בחו"ל וסיימה לאחרונה סבב גיוסים.
משרדו של האס מטפל בארגונים, סטארטאפים יזמים ועוד. בין לקוחותיו: יפעת בקרת פרסום, עמותת חסדי נעמי, עמותת לב נעמי, פלטפורמת הגיוסים 'גיוסים לקהילה' ועוד.
*** משרד יחסי הציבור מסר אחד נבחר לטפל במשלחת של ענקית האלכוהול הסינית Wuliangye בישראל. ראשי החברה השיקו את משקה הבייג'יו ונפגשו עם אנשי עסקים ישראליים מתחום היין והאלכוהול. כמו כן נפגשה עם בעלי עסקים העוסקים בקשרי סחר בין ישראל לסין. משרד 'מסר אחד' בהנהלת פיני קבסה, היה אחראי על הביקור של המשלחת הסינית בישראל, והפיק עבור החברה ערב גאלה.
*** דבורה שרר תנהל את מערך ההסברה, קשרי חוץ, יחסי ציבור והשיווק והדוברות של מיזם חדשני של הסוכנות היהודית - 'פרויקט תן'. פרויקט זה הוא חלק מיחידת האקטיביזם של הסוכנות היהודית אותה מנהל ניר להב. פרויקט זה שם למטרה להניע 1,000 מתנדבים ישראלים ויהודיים מהעולם לתקופת התנדבות משמעותי. המתנדבים עוסקים בהובלת שינוי חברתי במדינות מתפתחות לצד מפגשים עם עמיתיהם היהודים המתנדבים איתם מהעולם היהודי הרחב.
לדברי שרר, המשמשת גם כדוברת המרכז הלאומי להשתלות, "אני מאמינה בלקיחת אחריות חברתית גלובאלית של ישראל ויהודים מהתפוצות לצד עיסוק משמעותי בחיבור אוכלוסיות יהודיות לעצמן ולקולקטיב היהודי כאחת למען תיקון עולם".
*** ליאור ניסקי, דובר המועצה התעשייתית נאות חובב, מסיים את תפקידו לאחר 5 שנים. ניסקי היה שותף משמעותי במהלך האסטרטגי והמיתוג של המעבר מ"רמת חובב ל"נאות חובב", הוביל את עבודת ההסברה והאסטרטגיה וניהל את קשרי הקהילה במועצה וכן את פרויקט התוכן במרכז אלי הורביץ לכימיה תעשייה וקיימות.
ניסקי עוסק בתחום התקשורת מאז 2005, בתחילה כדובר ההסתדרות החדשה במרחב הנגב ולאחר מכן כיועץ תקשורת ואחראי מדיה ואסטרטגיה במשרד יחסי הציבור הגדול בדרום 'צבי תקשורת והוצאה לאור' של עיתונאי ידיעות אחרונות לשעבר, צביקה אלוש.
*** שי פורת מצטרף למשרד יחסי הציבור גל תקשורת. פורת היה עד לאחרונה מנהל המוניטין של ממשלת אתיופיה בישראל, ובעבר היה סגן נשיא לקשרי חוץ ודוברות במרכז שלם ומנהל בפועל של מועצת הרצל במשרד ראש הממשלה. לפורת ניסיון של 24 שנה בתחום יחסי הציבור. ברשימת לקוחותיו לאורך השנים חברת כרומגן, חברת הניתוח הכלכלי ERCG ופרופ' אשר בלס.
- 1.אורן 31/08/2017 14:19הגב לתגובה זובדרום יש עשרים משרדים של איש אחד ועוד את צבי תקשורת ששם יש שלושה
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
