המקבץ: גלידה, מלון, בגרות, אלכוהול - וגם מינויים ועזיבות
*** מירב בורמד קיבלה את תקציב יחסי הציבור של 'גילרו' - יצרנית המותג 'עלמה'. חברת גילרו שעוסקת בייצור גביעי גלידה, וופלים והדפסים אכילים לעוגות וקינוחים, הוקמה בשנת 1950 ונמצאת בבעלות פרטית של משפחת גלברד.
למשרדה של בורמד לקוחות בולטים בדגש על מפעלי מזון, בהם אחוה, פרימור, מעדני יחיעם, דורות, רפאל'ס, מעדני מיקי, משומשו ועוד.
*** משרד יחסי הציבור דולפין בבעלותה של ענת שור קיבל לידיו את תקציב היח"צ של מלון הבוטיק 'לילי אנד בלום' בתל אביב. מלון זה מצטרף למספר בתי מלון מנהריה ועד ירוחם, המטופלים במשרד מטפל.
*** משרד תמיר האס יחסי ציבור ואסטרטגיה תקשורתית יטפל בסטארטאפ גול, הפלטפורמה הגדולה בישראל להכנה לקראת בגרויות ומבחנים אקדמאיים באמצעות שעורים מוקלטים. פלטפורמה זו פועלת גם בחו"ל וסיימה לאחרונה סבב גיוסים.
משרדו של האס מטפל בארגונים, סטארטאפים יזמים ועוד. בין לקוחותיו: יפעת בקרת פרסום, עמותת חסדי נעמי, עמותת לב נעמי, פלטפורמת הגיוסים 'גיוסים לקהילה' ועוד.
*** משרד יחסי הציבור מסר אחד נבחר לטפל במשלחת של ענקית האלכוהול הסינית Wuliangye בישראל. ראשי החברה השיקו את משקה הבייג'יו ונפגשו עם אנשי עסקים ישראליים מתחום היין והאלכוהול. כמו כן נפגשה עם בעלי עסקים העוסקים בקשרי סחר בין ישראל לסין. משרד 'מסר אחד' בהנהלת פיני קבסה, היה אחראי על הביקור של המשלחת הסינית בישראל, והפיק עבור החברה ערב גאלה.
*** דבורה שרר תנהל את מערך ההסברה, קשרי חוץ, יחסי ציבור והשיווק והדוברות של מיזם חדשני של הסוכנות היהודית - 'פרויקט תן'. פרויקט זה הוא חלק מיחידת האקטיביזם של הסוכנות היהודית אותה מנהל ניר להב. פרויקט זה שם למטרה להניע 1,000 מתנדבים ישראלים ויהודיים מהעולם לתקופת התנדבות משמעותי. המתנדבים עוסקים בהובלת שינוי חברתי במדינות מתפתחות לצד מפגשים עם עמיתיהם היהודים המתנדבים איתם מהעולם היהודי הרחב.
לדברי שרר, המשמשת גם כדוברת המרכז הלאומי להשתלות, "אני מאמינה בלקיחת אחריות חברתית גלובאלית של ישראל ויהודים מהתפוצות לצד עיסוק משמעותי בחיבור אוכלוסיות יהודיות לעצמן ולקולקטיב היהודי כאחת למען תיקון עולם".
*** ליאור ניסקי, דובר המועצה התעשייתית נאות חובב, מסיים את תפקידו לאחר 5 שנים. ניסקי היה שותף משמעותי במהלך האסטרטגי והמיתוג של המעבר מ"רמת חובב ל"נאות חובב", הוביל את עבודת ההסברה והאסטרטגיה וניהל את קשרי הקהילה במועצה וכן את פרויקט התוכן במרכז אלי הורביץ לכימיה תעשייה וקיימות.
ניסקי עוסק בתחום התקשורת מאז 2005, בתחילה כדובר ההסתדרות החדשה במרחב הנגב ולאחר מכן כיועץ תקשורת ואחראי מדיה ואסטרטגיה במשרד יחסי הציבור הגדול בדרום 'צבי תקשורת והוצאה לאור' של עיתונאי ידיעות אחרונות לשעבר, צביקה אלוש.
*** שי פורת מצטרף למשרד יחסי הציבור גל תקשורת. פורת היה עד לאחרונה מנהל המוניטין של ממשלת אתיופיה בישראל, ובעבר היה סגן נשיא לקשרי חוץ ודוברות במרכז שלם ומנהל בפועל של מועצת הרצל במשרד ראש הממשלה. לפורת ניסיון של 24 שנה בתחום יחסי הציבור. ברשימת לקוחותיו לאורך השנים חברת כרומגן, חברת הניתוח הכלכלי ERCG ופרופ' אשר בלס.
- 1.אורן 31/08/2017 14:19הגב לתגובה זובדרום יש עשרים משרדים של איש אחד ועוד את צבי תקשורת ששם יש שלושה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.
