המקבץ: גלידה, מלון, בגרות, אלכוהול - וגם מינויים ועזיבות
*** מירב בורמד קיבלה את תקציב יחסי הציבור של 'גילרו' - יצרנית המותג 'עלמה'. חברת גילרו שעוסקת בייצור גביעי גלידה, וופלים והדפסים אכילים לעוגות וקינוחים, הוקמה בשנת 1950 ונמצאת בבעלות פרטית של משפחת גלברד.
למשרדה של בורמד לקוחות בולטים בדגש על מפעלי מזון, בהם אחוה, פרימור, מעדני יחיעם, דורות, רפאל'ס, מעדני מיקי, משומשו ועוד.
*** משרד יחסי הציבור דולפין בבעלותה של ענת שור קיבל לידיו את תקציב היח"צ של מלון הבוטיק 'לילי אנד בלום' בתל אביב. מלון זה מצטרף למספר בתי מלון מנהריה ועד ירוחם, המטופלים במשרד מטפל.
*** משרד תמיר האס יחסי ציבור ואסטרטגיה תקשורתית יטפל בסטארטאפ גול, הפלטפורמה הגדולה בישראל להכנה לקראת בגרויות ומבחנים אקדמאיים באמצעות שעורים מוקלטים. פלטפורמה זו פועלת גם בחו"ל וסיימה לאחרונה סבב גיוסים.
משרדו של האס מטפל בארגונים, סטארטאפים יזמים ועוד. בין לקוחותיו: יפעת בקרת פרסום, עמותת חסדי נעמי, עמותת לב נעמי, פלטפורמת הגיוסים 'גיוסים לקהילה' ועוד.
*** משרד יחסי הציבור מסר אחד נבחר לטפל במשלחת של ענקית האלכוהול הסינית Wuliangye בישראל. ראשי החברה השיקו את משקה הבייג'יו ונפגשו עם אנשי עסקים ישראליים מתחום היין והאלכוהול. כמו כן נפגשה עם בעלי עסקים העוסקים בקשרי סחר בין ישראל לסין. משרד 'מסר אחד' בהנהלת פיני קבסה, היה אחראי על הביקור של המשלחת הסינית בישראל, והפיק עבור החברה ערב גאלה.
*** דבורה שרר תנהל את מערך ההסברה, קשרי חוץ, יחסי ציבור והשיווק והדוברות של מיזם חדשני של הסוכנות היהודית - 'פרויקט תן'. פרויקט זה הוא חלק מיחידת האקטיביזם של הסוכנות היהודית אותה מנהל ניר להב. פרויקט זה שם למטרה להניע 1,000 מתנדבים ישראלים ויהודיים מהעולם לתקופת התנדבות משמעותי. המתנדבים עוסקים בהובלת שינוי חברתי במדינות מתפתחות לצד מפגשים עם עמיתיהם היהודים המתנדבים איתם מהעולם היהודי הרחב.
לדברי שרר, המשמשת גם כדוברת המרכז הלאומי להשתלות, "אני מאמינה בלקיחת אחריות חברתית גלובאלית של ישראל ויהודים מהתפוצות לצד עיסוק משמעותי בחיבור אוכלוסיות יהודיות לעצמן ולקולקטיב היהודי כאחת למען תיקון עולם".
*** ליאור ניסקי, דובר המועצה התעשייתית נאות חובב, מסיים את תפקידו לאחר 5 שנים. ניסקי היה שותף משמעותי במהלך האסטרטגי והמיתוג של המעבר מ"רמת חובב ל"נאות חובב", הוביל את עבודת ההסברה והאסטרטגיה וניהל את קשרי הקהילה במועצה וכן את פרויקט התוכן במרכז אלי הורביץ לכימיה תעשייה וקיימות.
ניסקי עוסק בתחום התקשורת מאז 2005, בתחילה כדובר ההסתדרות החדשה במרחב הנגב ולאחר מכן כיועץ תקשורת ואחראי מדיה ואסטרטגיה במשרד יחסי הציבור הגדול בדרום 'צבי תקשורת והוצאה לאור' של עיתונאי ידיעות אחרונות לשעבר, צביקה אלוש.
*** שי פורת מצטרף למשרד יחסי הציבור גל תקשורת. פורת היה עד לאחרונה מנהל המוניטין של ממשלת אתיופיה בישראל, ובעבר היה סגן נשיא לקשרי חוץ ודוברות במרכז שלם ומנהל בפועל של מועצת הרצל במשרד ראש הממשלה. לפורת ניסיון של 24 שנה בתחום יחסי הציבור. ברשימת לקוחותיו לאורך השנים חברת כרומגן, חברת הניתוח הכלכלי ERCG ופרופ' אשר בלס.
- 1.אורן 31/08/2017 14:19הגב לתגובה זובדרום יש עשרים משרדים של איש אחד ועוד את צבי תקשורת ששם יש שלושה
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
