בתכנון: תכנית אקטואליה לשרון כידון - עם מעיין אדם בפאנל
מעיין אדם ממשיכה להנות מהצלחתה בהישרדות. לאייס נודע כי אדם עשויה לקחת חלק בתכנית אקטואליה חדשה אותה עשויה להוביל שרון כידון בזכיינית רשת, ולאחרונה אף צולם פיילוט לתכנית.
על פי גורם, פאנל המשתתפים יורכב ברובו מנשים, כאשר אופציה מעניינת לכך היא מעיין אדם. את התכנית עשויה להוביל שרון כידון. עוד נודע כי עלו שמות נוספים של מועמדות, וטרם נקבע סופית זהות המשתתפות. התכנית עצמה מזכירה את The View של רשת ABC האמריקאית, במסגרתה פאנל של נשים דן בענייני היום.
הזכיינית רשת נערכת לקראת המעבר ל-7 ימי שידור בשבוע, וצריכה להגדיל את היצע התוכן שלה, בעיקר תוכן שהפקתו זולה יחסית כמו תכניות אולפן. הבוקר (יום ג') גם פורסם בישראל היום כי תכנית האקטואליה מדברים על זה בהגשתה של כידון ושי גולדן, תרד מהמסך לאחר 5 שנים. בתחילה התכנית שודרה ברצועת הפרה-פריים, אולם בהמשך נדדה למחוזות אחר הצהריים המוקדמים. לאחרונה גם עלה שמו של גולדן כמועמד לערוך את אתר הזכיינית רשת, כפי שפורסם באייס.
לאדם זו צפויה להיות תכנית ראשונה שלה בטלוויזיה. את החשיפה הראשונית קיבלה בזכות עבודתה כיועצת התקשורת של שרת התרבות מירי רגב. היא עזבה את תפקידה לאחר שלוהקה ל'הישרדות', ועם תחילת שידור העונה, היא קיבלה גם טור באתר NRG ובאפליקציית 360 שלו. לאחרונה גם זכתה בקמפיין לרשת תכשיטי צבאן.
מרשת נמסר: "אנחנו לא מגיבים לתכניות בפיתוח".
- 6.בב 17/09/2017 11:08הגב לתגובה זושרון כידון גם לא נראית טוב וגם די קרש מעצבן לא ברור איך הגיע לעמדה כזו של לקבל תוכנית עצמאית כנראה יש מצוקה אמיתית במגישים
- 5.רן 24/08/2017 17:22הגב לתגובה זופשוט ביזיון להביא אשה שכולם שנאו בהשרדות ולא הייתה לה כל אהדה או הערכה שהיא . רשת לא רציניים .
- 4.שיויון 23/08/2017 01:16הגב לתגובה זואנחנו ב-2017, רשת! ותגוונו גם במגישים/מגישות
- 3.ליאור 22/08/2017 16:37הגב לתגובה זושיקוף מושלם של הכוחניות, האלימות והמניפולטיביות השוררת בשיח הציבורי היום. לא פלא שעברה מסלול דומה לרגב ועבדה לצידה.
- 2.אלעד 22/08/2017 15:48הגב לתגובה זוהיא תעשה להם רעש
- 1.שרון כידון כאילו דה? (ל"ת)די, נו 22/08/2017 14:09הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
