בתכנון: תכנית אקטואליה לשרון כידון - עם מעיין אדם בפאנל
מעיין אדם ממשיכה להנות מהצלחתה בהישרדות. לאייס נודע כי אדם עשויה לקחת חלק בתכנית אקטואליה חדשה אותה עשויה להוביל שרון כידון בזכיינית רשת, ולאחרונה אף צולם פיילוט לתכנית.
על פי גורם, פאנל המשתתפים יורכב ברובו מנשים, כאשר אופציה מעניינת לכך היא מעיין אדם. את התכנית עשויה להוביל שרון כידון. עוד נודע כי עלו שמות נוספים של מועמדות, וטרם נקבע סופית זהות המשתתפות. התכנית עצמה מזכירה את The View של רשת ABC האמריקאית, במסגרתה פאנל של נשים דן בענייני היום.
הזכיינית רשת נערכת לקראת המעבר ל-7 ימי שידור בשבוע, וצריכה להגדיל את היצע התוכן שלה, בעיקר תוכן שהפקתו זולה יחסית כמו תכניות אולפן. הבוקר (יום ג') גם פורסם בישראל היום כי תכנית האקטואליה מדברים על זה בהגשתה של כידון ושי גולדן, תרד מהמסך לאחר 5 שנים. בתחילה התכנית שודרה ברצועת הפרה-פריים, אולם בהמשך נדדה למחוזות אחר הצהריים המוקדמים. לאחרונה גם עלה שמו של גולדן כמועמד לערוך את אתר הזכיינית רשת, כפי שפורסם באייס.
לאדם זו צפויה להיות תכנית ראשונה שלה בטלוויזיה. את החשיפה הראשונית קיבלה בזכות עבודתה כיועצת התקשורת של שרת התרבות מירי רגב. היא עזבה את תפקידה לאחר שלוהקה ל'הישרדות', ועם תחילת שידור העונה, היא קיבלה גם טור באתר NRG ובאפליקציית 360 שלו. לאחרונה גם זכתה בקמפיין לרשת תכשיטי צבאן.
מרשת נמסר: "אנחנו לא מגיבים לתכניות בפיתוח".
- 6.בב 17/09/2017 11:08הגב לתגובה זושרון כידון גם לא נראית טוב וגם די קרש מעצבן לא ברור איך הגיע לעמדה כזו של לקבל תוכנית עצמאית כנראה יש מצוקה אמיתית במגישים
- 5.רן 24/08/2017 17:22הגב לתגובה זופשוט ביזיון להביא אשה שכולם שנאו בהשרדות ולא הייתה לה כל אהדה או הערכה שהיא . רשת לא רציניים .
- 4.שיויון 23/08/2017 01:16הגב לתגובה זואנחנו ב-2017, רשת! ותגוונו גם במגישים/מגישות
- 3.ליאור 22/08/2017 16:37הגב לתגובה זושיקוף מושלם של הכוחניות, האלימות והמניפולטיביות השוררת בשיח הציבורי היום. לא פלא שעברה מסלול דומה לרגב ועבדה לצידה.
- 2.אלעד 22/08/2017 15:48הגב לתגובה זוהיא תעשה להם רעש
- 1.שרון כידון כאילו דה? (ל"ת)די, נו 22/08/2017 14:09הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
