בתכנון: תכנית אקטואליה לשרון כידון - עם מעיין אדם בפאנל
מעיין אדם ממשיכה להנות מהצלחתה בהישרדות. לאייס נודע כי אדם עשויה לקחת חלק בתכנית אקטואליה חדשה אותה עשויה להוביל שרון כידון בזכיינית רשת, ולאחרונה אף צולם פיילוט לתכנית.
על פי גורם, פאנל המשתתפים יורכב ברובו מנשים, כאשר אופציה מעניינת לכך היא מעיין אדם. את התכנית עשויה להוביל שרון כידון. עוד נודע כי עלו שמות נוספים של מועמדות, וטרם נקבע סופית זהות המשתתפות. התכנית עצמה מזכירה את The View של רשת ABC האמריקאית, במסגרתה פאנל של נשים דן בענייני היום.
הזכיינית רשת נערכת לקראת המעבר ל-7 ימי שידור בשבוע, וצריכה להגדיל את היצע התוכן שלה, בעיקר תוכן שהפקתו זולה יחסית כמו תכניות אולפן. הבוקר (יום ג') גם פורסם בישראל היום כי תכנית האקטואליה מדברים על זה בהגשתה של כידון ושי גולדן, תרד מהמסך לאחר 5 שנים. בתחילה התכנית שודרה ברצועת הפרה-פריים, אולם בהמשך נדדה למחוזות אחר הצהריים המוקדמים. לאחרונה גם עלה שמו של גולדן כמועמד לערוך את אתר הזכיינית רשת, כפי שפורסם באייס.
לאדם זו צפויה להיות תכנית ראשונה שלה בטלוויזיה. את החשיפה הראשונית קיבלה בזכות עבודתה כיועצת התקשורת של שרת התרבות מירי רגב. היא עזבה את תפקידה לאחר שלוהקה ל'הישרדות', ועם תחילת שידור העונה, היא קיבלה גם טור באתר NRG ובאפליקציית 360 שלו. לאחרונה גם זכתה בקמפיין לרשת תכשיטי צבאן.
מרשת נמסר: "אנחנו לא מגיבים לתכניות בפיתוח".
- 6.בב 17/09/2017 11:08הגב לתגובה זושרון כידון גם לא נראית טוב וגם די קרש מעצבן לא ברור איך הגיע לעמדה כזו של לקבל תוכנית עצמאית כנראה יש מצוקה אמיתית במגישים
- 5.רן 24/08/2017 17:22הגב לתגובה זופשוט ביזיון להביא אשה שכולם שנאו בהשרדות ולא הייתה לה כל אהדה או הערכה שהיא . רשת לא רציניים .
- 4.שיויון 23/08/2017 01:16הגב לתגובה זואנחנו ב-2017, רשת! ותגוונו גם במגישים/מגישות
- 3.ליאור 22/08/2017 16:37הגב לתגובה זושיקוף מושלם של הכוחניות, האלימות והמניפולטיביות השוררת בשיח הציבורי היום. לא פלא שעברה מסלול דומה לרגב ועבדה לצידה.
- 2.אלעד 22/08/2017 15:48הגב לתגובה זוהיא תעשה להם רעש
- 1.שרון כידון כאילו דה? (ל"ת)די, נו 22/08/2017 14:09הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.