רשות השידור תפצה את יניב מורוזובסקי ב-25 אלף שקל
יותר מ־4 שנים לאחר שתבע את רשות השידור, פסק אתמול (יום ד') מפרק רשות השידור לטובת יניב מורוזובסקי, שניהל את חטיבת הבידור של קול ישראל, ואת תחנת רשת גימל, בשנת 2012.
מורוזובסקי תבע את הרשות בטענה לפיטורים לא חוקיים מסיבות לא ענייניות, לאחר שהודח מניהול הרשת בהודעת פקס וללא שימוע מסודר עם מנהלו הישיר, מנהל קול ישראל דאז, מיקי מירו. ההליך המשפטי הוקפא עם ההחלטה על פירוק רשות השידור, והועבר לידי כונס הנכסים.
בהחלטה שהתפרסמה אתמול, ושעליה חתומה עו"ד סיגל יעקובי, מפרקת רשות השידור, נכתב בין השאר: "הנני סבורה, כי במחלוקת שבין הרשות למבקש, הדין עם המבקש". המפרקת קיבלה את טענתו של מורוזובסקי, ולפיה השיחה שקיים עמו מירו, שיחה שהוגדרה כשיחת משו"ב ושאליה הוזמן בטווח של פחות מיממה, אינה שיחת שימוע כדין, מכיוון שלא הוגדרה כך ושלא הוצמדו לה הטענות נגדו. "המבקש לא יכול היה לסבור כי מדובר בשימוע", כתבה והוסיפה, "מעיון בכותרת הפגישה מתוך הפרוטוקול שלה עולה כי פגישה זו היתה למעשה שיחת משוב ולא שימוע".
עוד ציינה המפרקת כי "יש להטיל ספק בטענת הרשות כי הפגישה הנ"ל נוהלה בלב פתוח ובנפש חפצה, וזאת בהינתן סמיכות הזמנים בין מועד הפגישה למועד ההודעה למבקש על הפסקת עבודתו ברשות". "במילים אחרות", סיכמה עו"ד יעקובי, "ניתן לקבוע כי הליך השימוע אשר נערך לכאורה למבקש לא היה תקין דיו".
מדובר בקבלה חלקית של טענות מורוזובסקי, שציין גם כי פוטר מסיבות לא ענייניות, בתום תקופה שבה חל שיפור במצבה של רשת גימל, בתרבותה הארגונית ובנתוני ההאזנה, ולאחר שקצר שבחים גם ממירו בעצמו. "אמות המידה לפיטורי עובד בתקופת ניסיון מקלות יותר מאלו של עובד קבוע", ציינה, "די בספק סביר בתום לב כדי לקבוע את אי התאמתו של עובד או אי עמידתו בתקופת ניסיון".
המפרקת קבעה כי על הרשות לשלם למורוזובסקי פיצויים בגובה משכורת וחצי בגין אי קיום שימוע כדין ועוגמת נפש, בתוספת ריבית והצמדה. בנוסף, היא ציינה כי לא יכולה לקבל את בקשת מורוזובסקי בכתב תביעתו לשוב לתפקידו, "ולו מהעובדה, שעל פי החוק, החל מיום 15.5.2017 חדלה הרשות מלשדר ומיום זה הופסקה העסקת כלל עובדי הרשות". את מורוזובסקי ייצג עו"ד רפאל יולזרי ממשרד גדעון פישר ושות'.
מורוזובסקי אמר בתגובה להחלטה: "למרות הזמן הרב שחלף, אני שמח מאוד על ההחלטה שהתקבלה. נעשה צדק, גם אם חלקי, בתהליך ההדחה שעברתי בניגוד לכל היגיון בריא". מורוזובסקי הודה לעובדי רשת גימל שתמכו במאבקו המשפטי ואף חתמו על מסמך פנימי להנהלת רשות השידור, שקרא לה לחזור בה מהחלטתה.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- 3.איציק 14/07/2017 20:46הגב לתגובה זועצוב מאוד שרשת ג' נשמעת ככה בתאגיד השידור , בתקופת יניב מורוזובסקי חלה שיפור ניכר ברשת עם הכנסת אותות חדשים, חשק לשדרנים לשדר, המוזיקה היתה טובה. וואלה כנראה הגורל שיחק פה תפקיד לא כי כנראה לא רצו לראות לך איך הספינה הזאת שוקעת תגובה ל 2 : אם אין לך מושג מי זה יניב עדיף שתשתוק
- 2.מורובסרי קשקשן 14/07/2017 00:19הגב לתגובה זומורוזובסקי, איש כפוי טובה התבשם בפרוטות ורץ לספר לחבר׳ה. קישקוש בלבוש. התפקיד שהוא קיבל בדול ישראל היה ענק עליו ועל מידותיו. הוא לא אשם, אשמים מי שחשבו שאדם כמוהו יכול למלא תפקיד כזה. הוא זכה יחסית בפרוטות ורץ להציג את הקוריוז הזה כהשג. חשוב שידעו; סגנית הכנ״ר לא קבעה שהוא מנהל ראוי או התאים לתפקיד, אלא שבוצע כלפיו הליך פיטורים לא נכון. הכל בפרופורציות.
- 1.רונית 13/07/2017 10:49הגב לתגובה זואם מקום העבודה לא מרוצה מכם... לא יותר פשוט שתעשו את העבודה שלכם כמו שצריך ולא תיתממו להגדרות יבשות של שימוע ופיטורין?
- זירו 13/07/2017 19:14הגב לתגובה זורק אומרת...
- ציקי 13/07/2017 14:33הגב לתגובה זומה כואב לך לפרגן על הצלחתו של אחר, גם אם זה בתביעה משפטית?

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
