פריים-טיים חלש - בגלל מתקפת הש.ח. בערוצים 2 ו-10
נגמר החג, אבל בערוצים לא חדלים מתופעת השידורים החוזרים בלב הפריים-טיים. אתמול 2 הערוצים חטאו בכך, לאורך כל הערב. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי שידור חוזר של אבודים (רשת, ערוץ 2) של צופית גרנט הניב 15%, מול שידור חוזר של חרדיות (ערוץ 10) של אמנון לוי עם 9.4%. המשחק המרכזי בליגת העל בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב (ערוץ הספורט) זכה ב-6.7%.
ובהמשך ים של שידורים חוזרים: 'מחר שבת' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 9.1%, 'בנות הזהב' (ערוץ 10) ניפקה 3.6%, ולקט של 'שי בשידור' (ערוץ 10) עם 2.3%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) רשמה 7.8%, מול 3% ל'המטה' (ערוץ 10).
בגזרת החדשות: 'חדשות סוף השבוע' (חדשות 2) התחזקה ל-20.6%, מול 8.1% ל'המגזין' (ערוץ 10) שנחלשה ל-8.1%. 'חדשות השבת' (ערוץ 1) בהופעה האחרונה של אמיר איבגי לפני שהוא עובר לערוץ 20, קיבלה 3.2%, ואחריה 2.95 ל'רואים עולם' (ערוץ 1).
יום ו'
תכנית האירוח של צביקה הדר - מחר שבת (רשת, ערוץ 2) חזרה לאחר שבוע הפסקת חג, ורשמה ירידה מ-16.7% ל-13.6%. הלקט של שי בשידור (ערוץ 10) ניפק 6.2%, ירידה של 1.5 נקודות ביחס לפרק רגיל ששודר לפני שבועיים.
'המועדון' (רשת, ערוץ 2) הניבה 11.4%, שידור חוזר של 'סלבריישן' (רשת, ערוץ 2) קיבל 8.1%, והסרט 'התנגדות' (ערוץ 10) עם 2.3%.
ראש בראש בפרה-פריים: מהדורה מוקדמת של 'אולפן שישי' (חדשות 2) קיבלה 9.4%, מול מהדורה מוקדמת של 'שישי' (ערוץ 10) עם 5.2%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) הניבה 13.9%, בדיוק כמו בשבוע שעבר – חול המועד. ואולם 'שישי' (ערוץ 10) התחזקה מ-6.1% ל-7.3%. 'יומן' (ערוץ 1) הסתפקה ב-2.4%.
- רשת הציבה שוב את "אבודים" מול "חתונמי". זה נגמר רע
- אבודים ברשת: הרייטינג של צופית גרנט - רבע מחתונה ממבט ראשון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יום ה'
תכנית התחקירים המערכת (רשת, ערוץ 2) קיבלה 18.8%, ואחריה שידור חוזר של 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) עם 11.6%. ממול הניב שידור חוזר של השעשועון לעוף על המיליון (ערוץ 10) 10.7%, וסדרת הדוקו הרמטכ"לים (ערוץ 1) שניפקה 4.2%. 'הצינור' (ערוץ 10) קיבלה 8.9%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 7.9%, ו'תכנית הלילה' (רשת, ערוץ 2) עם 7.6%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'שיחת היום' (רשת, ערוץ 2) רשמה 8.1%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 9.7% בלבד. 'הכל כלול ב-7' (ערוץ 10) ניפקה 7.6%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 18.7%, מול 10.7% ל'חדשות 10'. 'מבט' (ערוץ 1) הניבה 4.3%.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
