בזק מציגה: רענון מיתוגי וסלוגן חדש - וכניסה לשוק נוסף
לראשונה מאז 2008 החברה מתחדשת גם בגזרת הנראות עם רענון מיתוגי שכולל צבעוניות, לוגו וסלוגן חדשים. היא הודיע על המהלך במהלך אירוע בו השיקה שירותי "עסק חכם"
הבוקר (יום ג') הודיעה חברת בזק על כניסה לשוק "העסק החכם", לאחר שהחלה לספק שירותי בתים חכמים לצד כניסה לתחום הערים החכמות. במקביל, לראשונה מאז 2008 חברת התקשורת מתחדשת גם בגזרת הנראות עם רענון מיתוגי שכולל צבעוניות חדשה, לוגו חדש וסלוגן חדש באמצעות חברת המיתוג OPEN.
שירותי העסק החכם אליהם נכנסת בזק יציעו לבעלי עסקים, בעיקר קטנים ובינוניים, טכנולוגיה שתאפשר להם שליטה מרחוק על בית העסק באמצעות סט מסכים משולב המשמש לניהול וצפייה של כלל הפעילויות בבית העסק, ומאפשרת קבלת התראות חכמות על פי תרחישים מובנים בזמן אמת. כמו כן, המערכת מאפשרת אנליזה וניתוח של מידע המבוסס על החיישנים המותקנים בעסק.
לאחר כמעט עשור - סלוגן ולוגו חדשים
הכניסה לשוק העסק החכם מהווה מבחינת בזק "החלטה אסטרטגית שבמהותה משנה את האופי של החברה" כך לדברי רוזן במסיבת העיתונאים שקיימה החברה הבוקר. לדבריו, החברה נדרשת להתעדכן גם ברמה המותגית. שינוי זה שלא ניתן להגדיר כמיתוג מחדש אלא כרענון, יכלול מעבר מהסלוגן "הכי טוב בבית" לסלוגן חדש - "להרגיש בבית". כמו כן הלוגו של החברה, האות B המוכרת עברה עדכון הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הצבעוניות. שינוי זה בא לידי ביטוי בשפת התקשורת השיווקית של החברה שתהפוך לצבעונית יותר לעומת צבעי הכחול והלבן שאפיינו אותה בעשור האחרון.
את ההשקה ילוו 2 פרסומות חדשות, לטלוויזיה ולדיגיטל שיעלו היום לאוויר. אחת בכיכובו של הפרזנטור גידי גוב והשנייה בכיכובה של תום יער שתשודר ברשתות חברתיות בלבד.
- תשואה סולידית של 8% בחצי שנה על הנייר: בי קומיוניקיישנס בדרך לפירוק אחרי מכירת בזק
- 38% מבני הנוער אומרים שה-AI מבין אותם יותר טוב מהמשפחה והחברים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
האייקונים החדשים בצבע שונה לכל שירות: ענן, wifi, בית חכם ועוד. בזק
הרענון המיתוגי בא לידי ביטוי גם במארזים חדשים, במה שנראה כמו ניסיון של בזק להתנער מהכחול לבן והישראליות שאפיינה אותה מאז ומתמיד ומעבר לערכים עיצוביים בינלאומיים עדכניים ומעודנים בסגנון ענקיות הטכנולוגיה והתקשורת כגון אפל וחברות ענק משוק האופנה כגון נייקי.
בבזק מכוונים לשוק שכולל כ-560 אלף בתי עסק, מעוסק זעיר ועד לארגון המונה אלפי עובדים. לדברי גיל רוזן סמנכ"ל השיווק והחדשנות של בזק, "אני בטוח ששירותים אלו יצברו תאוצה במהירות, וייצרו קפיצת מדרגה משמעותית בדרך ניהול העסקים. זהו נדבך נוסף באסטרטגיית החיים החכמים של בזק, המייצר לחברה מנוע צמיחה חדש. בזק פועלת היום כדי לאפשר לכל אחד מאיתנו לחוות את הסביבה הדיגיטלית האישית, בכל מקום, בבית או בעסק, תוך התבססות על שירותי הרשת והענן המתקדמים שלה. מהפיכת ה-IoT (internet of things) יכולה להתרחש בכל סוג של עסק, קטן כגדול והשירות החדש שבזק משיקה היום מאפשר לכל עסק להפוך לחכם בקלות ובעלות נמוכה יחסית".
סטלה הנדלר, מנכ"לית בזק, הוסיפה: "מטרת המהלך היא לאפשר לעסקים, בעיקר קטנים ובינוניים, להתייעל, לספק שירות טוב יותר ולהגדיל תפוקות. אנו רואים לנגד עינינו מטרות ארוכות טווח בעיצוב הסביבה הדיגיטלית ונמשיך לייצר מהלכים פורצי דרך בתחום".
- 2.מישהו 14/03/2017 18:48הגב לתגובה זומ-open ציפיתי להרבה הרבה יותר
- 1.לא מחזיק מים (ל"ת)dג 14/03/2017 14:39הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
