סטלה הנדלר במסיבת העיתונאים של בזק
צילום: יח"צ

בזק מציגה: רענון מיתוגי וסלוגן חדש - וכניסה לשוק נוסף

לראשונה מאז 2008 החברה מתחדשת גם בגזרת הנראות עם רענון מיתוגי שכולל צבעוניות, לוגו וסלוגן חדשים. היא הודיע על המהלך במהלך אירוע בו השיקה שירותי "עסק חכם"

משה בנימין | (2)

הבוקר (יום ג') הודיעה חברת בזק על כניסה לשוק "העסק החכם", לאחר שהחלה לספק שירותי בתים חכמים לצד כניסה לתחום הערים החכמות. במקביל, לראשונה מאז 2008 חברת התקשורת מתחדשת גם בגזרת הנראות עם רענון מיתוגי שכולל צבעוניות חדשה, לוגו חדש וסלוגן חדש באמצעות חברת המיתוג OPEN.

שירותי העסק החכם אליהם נכנסת בזק יציעו לבעלי עסקים, בעיקר קטנים ובינוניים, טכנולוגיה שתאפשר להם שליטה מרחוק על בית העסק באמצעות סט מסכים משולב המשמש לניהול וצפייה של כלל הפעילויות בבית העסק, ומאפשרת קבלת התראות חכמות על פי תרחישים מובנים בזמן אמת. כמו כן, המערכת מאפשרת אנליזה וניתוח של מידע המבוסס על החיישנים המותקנים בעסק. 

לאחר כמעט עשור - סלוגן ולוגו חדשים

הכניסה לשוק העסק החכם מהווה מבחינת בזק "החלטה אסטרטגית שבמהותה משנה את האופי של החברה" כך לדברי רוזן במסיבת העיתונאים שקיימה החברה הבוקר. לדבריו, החברה נדרשת להתעדכן גם ברמה המותגית. שינוי זה שלא ניתן להגדיר כמיתוג מחדש אלא כרענון, יכלול מעבר מהסלוגן "הכי טוב בבית" לסלוגן חדש - "להרגיש בבית". כמו כן הלוגו של החברה, האות B המוכרת עברה עדכון הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הצבעוניות. שינוי זה בא לידי ביטוי בשפת התקשורת השיווקית של החברה שתהפוך לצבעונית יותר לעומת צבעי הכחול והלבן שאפיינו אותה בעשור האחרון. 

את ההשקה ילוו 2 פרסומות חדשות, לטלוויזיה ולדיגיטל שיעלו היום לאוויר. אחת בכיכובו של הפרזנטור גידי גוב והשנייה בכיכובה של תום יער שתשודר ברשתות חברתיות בלבד.

האייקונים החדשים בצבע שונה לכל שירות: ענן, wifi, בית חכם ועוד. בזק

הרענון המיתוגי בא לידי ביטוי גם במארזים חדשים, במה שנראה כמו ניסיון של בזק להתנער מהכחול לבן והישראליות שאפיינה אותה מאז ומתמיד ומעבר לערכים עיצוביים בינלאומיים עדכניים ומעודנים בסגנון ענקיות הטכנולוגיה והתקשורת כגון אפל וחברות ענק משוק האופנה כגון נייקי

בבזק מכוונים לשוק שכולל כ-560 אלף בתי עסק, מעוסק זעיר ועד לארגון המונה אלפי עובדים. לדברי גיל רוזן סמנכ"ל השיווק והחדשנות של בזק, "אני בטוח ששירותים אלו יצברו תאוצה במהירות, וייצרו קפיצת מדרגה משמעותית בדרך ניהול העסקים. זהו נדבך נוסף באסטרטגיית החיים החכמים של בזק, המייצר לחברה מנוע צמיחה חדש. בזק פועלת היום כדי לאפשר לכל אחד מאיתנו לחוות את הסביבה הדיגיטלית האישית, בכל מקום, בבית או בעסק, תוך התבססות על שירותי הרשת והענן המתקדמים שלה. מהפיכת ה-IoT (internet of things) יכולה להתרחש בכל סוג של עסק, קטן כגדול והשירות החדש שבזק משיקה היום מאפשר לכל עסק להפוך לחכם בקלות ובעלות נמוכה יחסית".

סטלה הנדלר, מנכ"לית בזק, הוסיפה: "מטרת המהלך היא לאפשר לעסקים, בעיקר קטנים ובינוניים, להתייעל, לספק שירות טוב יותר ולהגדיל תפוקות. אנו רואים לנגד עינינו מטרות ארוכות טווח בעיצוב הסביבה הדיגיטלית ונמשיך לייצר מהלכים פורצי דרך בתחום".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מישהו 14/03/2017 18:48
    הגב לתגובה זו
    מ-open ציפיתי להרבה הרבה יותר
  • 1.
    לא מחזיק מים (ל"ת)
    14/03/2017 14:39
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.