בזק מציגה: רענון מיתוגי וסלוגן חדש - וכניסה לשוק נוסף
לראשונה מאז 2008 החברה מתחדשת גם בגזרת הנראות עם רענון מיתוגי שכולל צבעוניות, לוגו וסלוגן חדשים. היא הודיע על המהלך במהלך אירוע בו השיקה שירותי "עסק חכם"
הבוקר (יום ג') הודיעה חברת בזק על כניסה לשוק "העסק החכם", לאחר שהחלה לספק שירותי בתים חכמים לצד כניסה לתחום הערים החכמות. במקביל, לראשונה מאז 2008 חברת התקשורת מתחדשת גם בגזרת הנראות עם רענון מיתוגי שכולל צבעוניות חדשה, לוגו חדש וסלוגן חדש באמצעות חברת המיתוג OPEN.
שירותי העסק החכם אליהם נכנסת בזק יציעו לבעלי עסקים, בעיקר קטנים ובינוניים, טכנולוגיה שתאפשר להם שליטה מרחוק על בית העסק באמצעות סט מסכים משולב המשמש לניהול וצפייה של כלל הפעילויות בבית העסק, ומאפשרת קבלת התראות חכמות על פי תרחישים מובנים בזמן אמת. כמו כן, המערכת מאפשרת אנליזה וניתוח של מידע המבוסס על החיישנים המותקנים בעסק.
לאחר כמעט עשור - סלוגן ולוגו חדשים
הכניסה לשוק העסק החכם מהווה מבחינת בזק "החלטה אסטרטגית שבמהותה משנה את האופי של החברה" כך לדברי רוזן במסיבת העיתונאים שקיימה החברה הבוקר. לדבריו, החברה נדרשת להתעדכן גם ברמה המותגית. שינוי זה שלא ניתן להגדיר כמיתוג מחדש אלא כרענון, יכלול מעבר מהסלוגן "הכי טוב בבית" לסלוגן חדש - "להרגיש בבית". כמו כן הלוגו של החברה, האות B המוכרת עברה עדכון הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הצבעוניות. שינוי זה בא לידי ביטוי בשפת התקשורת השיווקית של החברה שתהפוך לצבעונית יותר לעומת צבעי הכחול והלבן שאפיינו אותה בעשור האחרון.
את ההשקה ילוו 2 פרסומות חדשות, לטלוויזיה ולדיגיטל שיעלו היום לאוויר. אחת בכיכובו של הפרזנטור גידי גוב והשנייה בכיכובה של תום יער שתשודר ברשתות חברתיות בלבד.
- אחרי ביטול העסקה, האם מכירת אקסלרה עדיין על השולחן?
- בזק מוותרת על רכישת אקסלרה טלקום של קרן אלומה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
האייקונים החדשים בצבע שונה לכל שירות: ענן, wifi, בית חכם ועוד. בזק
הרענון המיתוגי בא לידי ביטוי גם במארזים חדשים, במה שנראה כמו ניסיון של בזק להתנער מהכחול לבן והישראליות שאפיינה אותה מאז ומתמיד ומעבר לערכים עיצוביים בינלאומיים עדכניים ומעודנים בסגנון ענקיות הטכנולוגיה והתקשורת כגון אפל וחברות ענק משוק האופנה כגון נייקי.
בבזק מכוונים לשוק שכולל כ-560 אלף בתי עסק, מעוסק זעיר ועד לארגון המונה אלפי עובדים. לדברי גיל רוזן סמנכ"ל השיווק והחדשנות של בזק, "אני בטוח ששירותים אלו יצברו תאוצה במהירות, וייצרו קפיצת מדרגה משמעותית בדרך ניהול העסקים. זהו נדבך נוסף באסטרטגיית החיים החכמים של בזק, המייצר לחברה מנוע צמיחה חדש. בזק פועלת היום כדי לאפשר לכל אחד מאיתנו לחוות את הסביבה הדיגיטלית האישית, בכל מקום, בבית או בעסק, תוך התבססות על שירותי הרשת והענן המתקדמים שלה. מהפיכת ה-IoT (internet of things) יכולה להתרחש בכל סוג של עסק, קטן כגדול והשירות החדש שבזק משיקה היום מאפשר לכל עסק להפוך לחכם בקלות ובעלות נמוכה יחסית".
סטלה הנדלר, מנכ"לית בזק, הוסיפה: "מטרת המהלך היא לאפשר לעסקים, בעיקר קטנים ובינוניים, להתייעל, לספק שירות טוב יותר ולהגדיל תפוקות. אנו רואים לנגד עינינו מטרות ארוכות טווח בעיצוב הסביבה הדיגיטלית ונמשיך לייצר מהלכים פורצי דרך בתחום".
- 2.מישהו 14/03/2017 18:48הגב לתגובה זומ-open ציפיתי להרבה הרבה יותר
- 1.לא מחזיק מים (ל"ת)dג 14/03/2017 14:39הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.