רובי ברזני
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

2 לקוחות חדשים ל-True: מטבחי 'רגבה' וקבוצת המדיה הופ!

אל המשרד שעבר לפני מספר חודשים מרמת גן למתחם חדש ברמת החייל הצטרף גם רועי קיש שמונה לסמנכ"ל דיגיטל
משה בנימין | (9)

משרד הפרסום True, לשעבר ברזני לוי, מצרף לרשימת לקוחותיו שני תקציבים חדשים: מטבחי רגבה וקבוצה המדיה הופ!. אל המשרד שעבר לפני מספר חודשים מרמת גן למתחם חדש ברמת החייל הצטרף גם רועי קיש שמונה לסמנכ"ל דיגיטל.

קיש הוא בעל ניסיון של למעלה מעשור בתחום הפרסום בדיגיטל. ביניהם הקמת מחלקת הדיגיטל בשמעוני פינקלשטיין, ניהול פרויקטים דיגיטליים במקאן אריקסון וכן ניהול מערך שיווק דיגיטלי בינלאומי במגוון חברות פרטיות.

מותג המטבחים רגבה שמציין 70 שנה להקמתו מרענן את קו המוצרים ועתיד להשיק דגמים חדשים ברבעון השני של השנה. בחברה הוחלט לרענן את שפת המותג באמצעות True שירכז בידיו את כלל הפעילות הפרסומית של החברה, לרבות מהלכי תוכן.

מומו בן-דוד, מנכ"ל רגבה: "החיבור עם רובי, מריה, רועי וכל הצוות של TRUE היה לאחר שהוצגו בפנינו מספר רעיונות חדשים, ומקוריים. אנחנו נותנים קרדיט לצוות צעיר ונמרץ ומצפים מהמשרד לחדש ולרענן הן בפן האסטרטגי והן בפן הקריאטיבי. בחרנו בהם בכדי להוביל את השפה התקשורתית שלנו, במגוון אמצעי המדיה השונים לרבות שלל הנכסים הדיגיטליים שלנו. אני בטוח שביחד, בעבודה קשה ומאומצת, נוכל לקחת את המותג למקומות חדשים ומבטיחים במיוחד".

המותג השני שיטופל ב-True הוא של קבוצת המדיה הופ!, המתמחה בשידורי ה-preschool. הקבוצה מפעילה את הערוצים הופ!, לולי והופ! ילדות ישראלית, אליהם הצטרף בימים אלה ערוץ ילדים חדש בשם WIZ. המשרד יעניק לקבוצה ליווי רעיוני, אסטרטגי וקריאייטיבי.

אלונה אבט, מייסדת ומנכ"ל משותפת בקבוצת הופ!: "לאורך שנים, ובכל חוויות התוכן שאנו מייצרים, אנו מציעים להורים ולילדים לגדול יחד איתנו בידיים טובות. אנו שמחים שמצאנו ב- TRUE שותפים לדרך ולגישה, ובחרנו שילוו אותנו באתגרים חדשים".

מריה קניגין ברזני, סמנכ"ל פיתוח עסקי של True: "כמשרד, אנחנו מאמינים שהקוד השיווקי המנצח טמון במערכות יחסים קרובות, בין מותגים לאנשים - ולהיפך. לכן, גם את השנה הזו פתחנו עם המון דרייב לייצר מערכות חדשים חדשות, עם מותגים חדשים שבדרך ועם עובדים חדשים שצפויים להצטרף, ובד בבד להעמיק את מערכות היחסים שלנו עם המותגים הקיימים ולא פחות חשוב - בינינו לבין עצמנו".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    ענבר 23/01/2017 17:46
    הגב לתגובה זו
    צבועה. מדברת על יחסים עם אנשים. הייתי בפגישה עם המשרד (מאוד נחמדים) ומישהו אמר לה: "בואי תראי משהו מעניין" היא אמרה, ואני מצטטת: "אם אין לי רווח כספי פה זה לא מעניין אותי". אישה רעה.
  • אורן 10/02/2017 22:26
    הגב לתגובה זו
    אחרי עבודה משותפת איתה (אני לא עובד במשרד) אני יכול להגיד ש: א. ההסתכלות על כסף היא מקובלת וזה עולם העסקים. הם גם עושים פרו בונו כמו שאר המשרדים אבל אין מה לעשות, צריך להרוויח. ב. זה חיתוך שעושה לכולם שכל ומקצר תהליכים. למה ללכת סחור סחור במקום לשים דברים על השולחן כמו שהם באמת?
  • אייל 23/01/2017 17:59
    הגב לתגובה זו
    ענבר היקרה, את אולי לא יודעת אבל משרד פרסום זה עסק. ועסק זה מקום כזה שאנשים שפועל לשם רווח. לא מדובר במלכ״ר... לקוח צריך להבין שמשרד פרסום אמור להרוויח על העבודה שהוא עושה. את מכירה חברה אחרת שמוכנה לעבוד בלי להרוויח? נכון שלפעמים משרד יכול לעשות משיקולים שלו דברים שהם לא לשם הרווח הכספי המיידי אלא לשם הכרה, בניית תדמית, זכייה בפרסים, טיפוח לקוח וכו׳ אבל באופן כללי למה שמשרד יעבוד אם אין רווח כספי? אני מניח שהלקוח שבשבילו עושים את העבודה ירוויח כסף מהמהלך אם הוא יהיה מוצלח, אז למה שמשרד הפרסום לא ירוויח? זו פשוט גישה מפגרת ומיושנת של יחסי לקוח ומשרד פרסום
  • ענבר 25/01/2017 11:06
    ברור שמן הסתם יש למשרד הפרסום ערך כספי לו היה משתמש במוצר שלנו. הגסות והשפה שרק כסף מעניין אותה, ולא מעניין אותה לשמוע או להכיר טכנולוגיות ואנשים, זו הצביעות בעיניי.
  • 5.
    גרנות לנצחון 23/01/2017 16:15
    הגב לתגובה זו
    אסף גרנות האיש וה״וודג׳״ הוא המנכל האמיתי תנו לו להוביל הוא לא רק פנים יש גם שיער
  • 4.
    אודליה 22/01/2017 14:10
    הגב לתגובה זו
    משרד של אנשים מוכשרים ובהחלט שותפים לדרך, מניסיון. שאפו והמון בהצלחה !
  • 3.
    הבלונדה 22/01/2017 12:52
    הגב לתגובה זו
    רובי תותח. איש פרסום עם הנשמה הכי אמיתית בתעשייה. מגיע לכם רק טוב!
  • 2.
    איה 22/01/2017 12:41
    הגב לתגובה זו
    חברים תמשיכו לעשות עבודה מעולה! מגיע לכם
  • 1.
    חמודים! 22/01/2017 12:21
    הגב לתגובה זו
    ברזני וקיש הם מלכים! לא נחשים כמו שאר רמת החייל
אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13
רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת

לאחר תקופת שיא של מהדורות חדשות בכל הערוצים, הנתונים לא רק שחוזרים לקדמותם אלא אף מייצרים הפרשים גדולים יותר בין גופי השידור, כשחדשות 13 יורדת מזה זמן רב לנתון לא מחמיא, עם מתחת ל-100 אלף צופים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול היה נמוך יחסית, עם כ-712 אלף צופים, אבל נתון מפתיע ולא מחמיא נרשם במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שירדה מתחת לרף ה-100 אלף צופים. בראש, כמובן, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 15.5% רייטינג ו-350 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.1% ו-202 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות 12, אלא אף היה פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של 13 עמדה על 4.5% רייטינג ו-95 אלף צופים ואילו חדשות כאן 11 היו עם נתונים עגומים אף יותר, ועם 2.7% רייטניג ו-65 אלף צופים בלבד.


ריאליטי האוכל בראש הפריים טיים

בפסגת הפריים טיים, עמדה, איך לא, "מאסטר שף", והוכיחה בפעם המי יודע כמה שרייטינג וריאליטי לא סתם מתחילים באותה האות, ועמדה על 14.6% רייטינג ו-337 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 6.5% רייטינג ו-141 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 5.9% רייטינג ו-180 אלף צופים. בסיום הרשימה היתה "זמן אמת", תכנית התחקירים כאן11, שהתמקדה בבר קופרשטיין, שורד השבי, ועמדה על 4.7% רייטינג ו-101 אלף צופים. 

רצועות נוספות 

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-72 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחילה להיות תחרות של ממש, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.3% ו-62 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.3% רייטינג ו-44 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-33 אלף צופים.

אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13
רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת

לאחר תקופת שיא של מהדורות חדשות בכל הערוצים, הנתונים לא רק שחוזרים לקדמותם אלא אף מייצרים הפרשים גדולים יותר בין גופי השידור, כשחדשות 13 יורדת מזה זמן רב לנתון לא מחמיא, עם מתחת ל-100 אלף צופים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול היה נמוך יחסית, עם כ-712 אלף צופים, אבל נתון מפתיע ולא מחמיא נרשם במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שירדה מתחת לרף ה-100 אלף צופים. בראש, כמובן, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 15.5% רייטינג ו-350 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.1% ו-202 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות 12, אלא אף היה פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של 13 עמדה על 4.5% רייטינג ו-95 אלף צופים ואילו חדשות כאן 11 היו עם נתונים עגומים אף יותר, ועם 2.7% רייטניג ו-65 אלף צופים בלבד.


ריאליטי האוכל בראש הפריים טיים

בפסגת הפריים טיים, עמדה, איך לא, "מאסטר שף", והוכיחה בפעם המי יודע כמה שרייטינג וריאליטי לא סתם מתחילים באותה האות, ועמדה על 14.6% רייטינג ו-337 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 6.5% רייטינג ו-141 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 5.9% רייטינג ו-180 אלף צופים. בסיום הרשימה היתה "זמן אמת", תכנית התחקירים כאן11, שהתמקדה בבר קופרשטיין, שורד השבי, ועמדה על 4.7% רייטינג ו-101 אלף צופים. 

רצועות נוספות 

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-72 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחילה להיות תחרות של ממש, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.3% ו-62 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.3% רייטינג ו-44 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-33 אלף צופים.