2 לקוחות חדשים ל-True: מטבחי 'רגבה' וקבוצת המדיה הופ!
משרד הפרסום True, לשעבר ברזני לוי, מצרף לרשימת לקוחותיו שני תקציבים חדשים: מטבחי רגבה וקבוצה המדיה הופ!. אל המשרד שעבר לפני מספר חודשים מרמת גן למתחם חדש ברמת החייל הצטרף גם רועי קיש שמונה לסמנכ"ל דיגיטל.
קיש הוא בעל ניסיון של למעלה מעשור בתחום הפרסום בדיגיטל. ביניהם הקמת מחלקת הדיגיטל בשמעוני פינקלשטיין, ניהול פרויקטים דיגיטליים במקאן אריקסון וכן ניהול מערך שיווק דיגיטלי בינלאומי במגוון חברות פרטיות.
מותג המטבחים רגבה שמציין 70 שנה להקמתו מרענן את קו המוצרים ועתיד להשיק דגמים חדשים ברבעון השני של השנה. בחברה הוחלט לרענן את שפת המותג באמצעות True שירכז בידיו את כלל הפעילות הפרסומית של החברה, לרבות מהלכי תוכן.
מומו בן-דוד, מנכ"ל רגבה: "החיבור עם רובי, מריה, רועי וכל הצוות של TRUE היה לאחר שהוצגו בפנינו מספר רעיונות חדשים, ומקוריים. אנחנו נותנים קרדיט לצוות צעיר ונמרץ ומצפים מהמשרד לחדש ולרענן הן בפן האסטרטגי והן בפן הקריאטיבי. בחרנו בהם בכדי להוביל את השפה התקשורתית שלנו, במגוון אמצעי המדיה השונים לרבות שלל הנכסים הדיגיטליים שלנו. אני בטוח שביחד, בעבודה קשה ומאומצת, נוכל לקחת את המותג למקומות חדשים ומבטיחים במיוחד".
המותג השני שיטופל ב-True הוא של קבוצת המדיה הופ!, המתמחה בשידורי ה-preschool. הקבוצה מפעילה את הערוצים הופ!, לולי והופ! ילדות ישראלית, אליהם הצטרף בימים אלה ערוץ ילדים חדש בשם WIZ. המשרד יעניק לקבוצה ליווי רעיוני, אסטרטגי וקריאייטיבי.
אלונה אבט, מייסדת ומנכ"ל משותפת בקבוצת הופ!: "לאורך שנים, ובכל חוויות התוכן שאנו מייצרים, אנו מציעים להורים ולילדים לגדול יחד איתנו בידיים טובות. אנו שמחים שמצאנו ב- TRUE שותפים לדרך ולגישה, ובחרנו שילוו אותנו באתגרים חדשים".
מריה קניגין ברזני, סמנכ"ל פיתוח עסקי של True: "כמשרד, אנחנו מאמינים שהקוד השיווקי המנצח טמון במערכות יחסים קרובות, בין מותגים לאנשים - ולהיפך. לכן, גם את השנה הזו פתחנו עם המון דרייב לייצר מערכות חדשים חדשות, עם מותגים חדשים שבדרך ועם עובדים חדשים שצפויים להצטרף, ובד בבד להעמיק את מערכות היחסים שלנו עם המותגים הקיימים ולא פחות חשוב - בינינו לבין עצמנו".
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- 6.ענבר 23/01/2017 17:46הגב לתגובה זוצבועה. מדברת על יחסים עם אנשים. הייתי בפגישה עם המשרד (מאוד נחמדים) ומישהו אמר לה: "בואי תראי משהו מעניין" היא אמרה, ואני מצטטת: "אם אין לי רווח כספי פה זה לא מעניין אותי". אישה רעה.
- אורן 10/02/2017 22:26הגב לתגובה זואחרי עבודה משותפת איתה (אני לא עובד במשרד) אני יכול להגיד ש: א. ההסתכלות על כסף היא מקובלת וזה עולם העסקים. הם גם עושים פרו בונו כמו שאר המשרדים אבל אין מה לעשות, צריך להרוויח. ב. זה חיתוך שעושה לכולם שכל ומקצר תהליכים. למה ללכת סחור סחור במקום לשים דברים על השולחן כמו שהם באמת?
- אייל 23/01/2017 17:59הגב לתגובה זוענבר היקרה, את אולי לא יודעת אבל משרד פרסום זה עסק. ועסק זה מקום כזה שאנשים שפועל לשם רווח. לא מדובר במלכ״ר... לקוח צריך להבין שמשרד פרסום אמור להרוויח על העבודה שהוא עושה. את מכירה חברה אחרת שמוכנה לעבוד בלי להרוויח? נכון שלפעמים משרד יכול לעשות משיקולים שלו דברים שהם לא לשם הרווח הכספי המיידי אלא לשם הכרה, בניית תדמית, זכייה בפרסים, טיפוח לקוח וכו׳ אבל באופן כללי למה שמשרד יעבוד אם אין רווח כספי? אני מניח שהלקוח שבשבילו עושים את העבודה ירוויח כסף מהמהלך אם הוא יהיה מוצלח, אז למה שמשרד הפרסום לא ירוויח? זו פשוט גישה מפגרת ומיושנת של יחסי לקוח ומשרד פרסום
- ענבר 25/01/2017 11:06ברור שמן הסתם יש למשרד הפרסום ערך כספי לו היה משתמש במוצר שלנו. הגסות והשפה שרק כסף מעניין אותה, ולא מעניין אותה לשמוע או להכיר טכנולוגיות ואנשים, זו הצביעות בעיניי.
- 5.גרנות לנצחון 23/01/2017 16:15הגב לתגובה זואסף גרנות האיש וה״וודג׳״ הוא המנכל האמיתי תנו לו להוביל הוא לא רק פנים יש גם שיער
- 4.אודליה 22/01/2017 14:10הגב לתגובה זומשרד של אנשים מוכשרים ובהחלט שותפים לדרך, מניסיון. שאפו והמון בהצלחה !
- 3.הבלונדה 22/01/2017 12:52הגב לתגובה זורובי תותח. איש פרסום עם הנשמה הכי אמיתית בתעשייה. מגיע לכם רק טוב!
- 2.איה 22/01/2017 12:41הגב לתגובה זוחברים תמשיכו לעשות עבודה מעולה! מגיע לכם
- 1.חמודים! 22/01/2017 12:21הגב לתגובה זוברזני וקיש הם מלכים! לא נחשים כמו שאר רמת החייל

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
