רובי ברזני
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

2 לקוחות חדשים ל-True: מטבחי 'רגבה' וקבוצת המדיה הופ!

אל המשרד שעבר לפני מספר חודשים מרמת גן למתחם חדש ברמת החייל הצטרף גם רועי קיש שמונה לסמנכ"ל דיגיטל
משה בנימין | (9)

משרד הפרסום True, לשעבר ברזני לוי, מצרף לרשימת לקוחותיו שני תקציבים חדשים: מטבחי רגבה וקבוצה המדיה הופ!. אל המשרד שעבר לפני מספר חודשים מרמת גן למתחם חדש ברמת החייל הצטרף גם רועי קיש שמונה לסמנכ"ל דיגיטל.

קיש הוא בעל ניסיון של למעלה מעשור בתחום הפרסום בדיגיטל. ביניהם הקמת מחלקת הדיגיטל בשמעוני פינקלשטיין, ניהול פרויקטים דיגיטליים במקאן אריקסון וכן ניהול מערך שיווק דיגיטלי בינלאומי במגוון חברות פרטיות.

מותג המטבחים רגבה שמציין 70 שנה להקמתו מרענן את קו המוצרים ועתיד להשיק דגמים חדשים ברבעון השני של השנה. בחברה הוחלט לרענן את שפת המותג באמצעות True שירכז בידיו את כלל הפעילות הפרסומית של החברה, לרבות מהלכי תוכן.

מומו בן-דוד, מנכ"ל רגבה: "החיבור עם רובי, מריה, רועי וכל הצוות של TRUE היה לאחר שהוצגו בפנינו מספר רעיונות חדשים, ומקוריים. אנחנו נותנים קרדיט לצוות צעיר ונמרץ ומצפים מהמשרד לחדש ולרענן הן בפן האסטרטגי והן בפן הקריאטיבי. בחרנו בהם בכדי להוביל את השפה התקשורתית שלנו, במגוון אמצעי המדיה השונים לרבות שלל הנכסים הדיגיטליים שלנו. אני בטוח שביחד, בעבודה קשה ומאומצת, נוכל לקחת את המותג למקומות חדשים ומבטיחים במיוחד".

המותג השני שיטופל ב-True הוא של קבוצת המדיה הופ!, המתמחה בשידורי ה-preschool. הקבוצה מפעילה את הערוצים הופ!, לולי והופ! ילדות ישראלית, אליהם הצטרף בימים אלה ערוץ ילדים חדש בשם WIZ. המשרד יעניק לקבוצה ליווי רעיוני, אסטרטגי וקריאייטיבי.

אלונה אבט, מייסדת ומנכ"ל משותפת בקבוצת הופ!: "לאורך שנים, ובכל חוויות התוכן שאנו מייצרים, אנו מציעים להורים ולילדים לגדול יחד איתנו בידיים טובות. אנו שמחים שמצאנו ב- TRUE שותפים לדרך ולגישה, ובחרנו שילוו אותנו באתגרים חדשים".

מריה קניגין ברזני, סמנכ"ל פיתוח עסקי של True: "כמשרד, אנחנו מאמינים שהקוד השיווקי המנצח טמון במערכות יחסים קרובות, בין מותגים לאנשים - ולהיפך. לכן, גם את השנה הזו פתחנו עם המון דרייב לייצר מערכות חדשים חדשות, עם מותגים חדשים שבדרך ועם עובדים חדשים שצפויים להצטרף, ובד בבד להעמיק את מערכות היחסים שלנו עם המותגים הקיימים ולא פחות חשוב - בינינו לבין עצמנו".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    ענבר 23/01/2017 17:46
    הגב לתגובה זו
    צבועה. מדברת על יחסים עם אנשים. הייתי בפגישה עם המשרד (מאוד נחמדים) ומישהו אמר לה: "בואי תראי משהו מעניין" היא אמרה, ואני מצטטת: "אם אין לי רווח כספי פה זה לא מעניין אותי". אישה רעה.
  • אורן 10/02/2017 22:26
    הגב לתגובה זו
    אחרי עבודה משותפת איתה (אני לא עובד במשרד) אני יכול להגיד ש: א. ההסתכלות על כסף היא מקובלת וזה עולם העסקים. הם גם עושים פרו בונו כמו שאר המשרדים אבל אין מה לעשות, צריך להרוויח. ב. זה חיתוך שעושה לכולם שכל ומקצר תהליכים. למה ללכת סחור סחור במקום לשים דברים על השולחן כמו שהם באמת?
  • אייל 23/01/2017 17:59
    הגב לתגובה זו
    ענבר היקרה, את אולי לא יודעת אבל משרד פרסום זה עסק. ועסק זה מקום כזה שאנשים שפועל לשם רווח. לא מדובר במלכ״ר... לקוח צריך להבין שמשרד פרסום אמור להרוויח על העבודה שהוא עושה. את מכירה חברה אחרת שמוכנה לעבוד בלי להרוויח? נכון שלפעמים משרד יכול לעשות משיקולים שלו דברים שהם לא לשם הרווח הכספי המיידי אלא לשם הכרה, בניית תדמית, זכייה בפרסים, טיפוח לקוח וכו׳ אבל באופן כללי למה שמשרד יעבוד אם אין רווח כספי? אני מניח שהלקוח שבשבילו עושים את העבודה ירוויח כסף מהמהלך אם הוא יהיה מוצלח, אז למה שמשרד הפרסום לא ירוויח? זו פשוט גישה מפגרת ומיושנת של יחסי לקוח ומשרד פרסום
  • ענבר 25/01/2017 11:06
    ברור שמן הסתם יש למשרד הפרסום ערך כספי לו היה משתמש במוצר שלנו. הגסות והשפה שרק כסף מעניין אותה, ולא מעניין אותה לשמוע או להכיר טכנולוגיות ואנשים, זו הצביעות בעיניי.
  • 5.
    גרנות לנצחון 23/01/2017 16:15
    הגב לתגובה זו
    אסף גרנות האיש וה״וודג׳״ הוא המנכל האמיתי תנו לו להוביל הוא לא רק פנים יש גם שיער
  • 4.
    אודליה 22/01/2017 14:10
    הגב לתגובה זו
    משרד של אנשים מוכשרים ובהחלט שותפים לדרך, מניסיון. שאפו והמון בהצלחה !
  • 3.
    הבלונדה 22/01/2017 12:52
    הגב לתגובה זו
    רובי תותח. איש פרסום עם הנשמה הכי אמיתית בתעשייה. מגיע לכם רק טוב!
  • 2.
    איה 22/01/2017 12:41
    הגב לתגובה זו
    חברים תמשיכו לעשות עבודה מעולה! מגיע לכם
  • 1.
    חמודים! 22/01/2017 12:21
    הגב לתגובה זו
    ברזני וקיש הם מלכים! לא נחשים כמו שאר רמת החייל
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.