פסטיבל קאן
צילום: יח"צ cannes lions

לילה מאכזב - בוקר אופטימי: אדלר ומקאן לא זכו אמש בפרס, אבל אוספים פיינליסטים חדשים במדיה

למרבה האכזבה הנציגים הישראליים שהחזיקו בפיינליסטים - אדלר חומסקי ומקאן תל אביב - נותרו עם המחמאות וללא שום פרס. אבל, יום רודף יום בקאן וכבר הבוקר המשרדים התבשרו על פיינליסטים חדשים בקטגוריית המדיה
משה בנימין | (5)

אמש (יום ב') נערך הערב הראשון של הענקת הפרסים בפסטיבל קאן ליונס לפרסום. הקטגוריות שבהן הוענקו הפרסים הן הראשונות שרשימות הגמר שלהן פורסמו בבוקר ה-19 ביוני, יום א': דיירקט, GLASS, פרינט, פרומו ורדיו. למרבה האכזבה הנציגים הישראליים שהחזיקו בפיינליסטים - אדלר חומסקי ומקאן תל אביב - נותרו עם המחמאות וללא שום פרס.

עם זאת, מה שטוב בקאן (בנוסף לחופים, המסיבות וההרצאות המעניינות) זה הדינמיות של האירוע שנפרש בחכמה על פני שבוע ימים. התאכזבת אתמול? תתעודד, הבוקר יש כבר רשימות שורטליסט חדשות ב-4 קטגוריות נוספות, והנה הרוח האופטימית כבר מניעה אותך קדימה. וכך בדיוק במקרה של אדלר ומקאן המאוכזבים שפתחו את היום עם פיינליסטים חדשים עליהם הם חתומים. 

רשימות השורטליסט שפורסמו הבוקר הן בקטגוריות: MEDIA, מובייל, סייבר ואפקטיביות מבוססת קריאייטיב. קטגוריית המדיה היא ללא ספק הפייבוריט הישראלי בשנים האחרונות וגם הפעם, אדלר חומסקי ומקאן מתברגים לרשימת הגמר, יחד עם חברת המדיה של אדלר חומסקי מדיה-קום שחתומה על מהלך משלה עבור פרוקטר אנד גמבל.

מקאן תל אביב רושם 2 פיינליסטים בקטגוריית המדיה עבור אותו המהלך שעלה לגמר קטגוריית הפרומו - זה שהופק עבור IKEA במסגרת התכנית האח הגדול. גם באדלר חומסקי רצים קדימה עם אותו המהלך ורושמים פיינליסט נוסף עבור המהלך לבית השנטי - "קריאה אחרונה" לילדים האבודים. ההפתעה מגיעה מכיוון חברת מדיה-קום שרושמת פיינליסט עבור המהלך למותג Head & Shoulders של פרוקטר אנד גמבל. 

באדלר חומסקי עדיין מחזיקים את האצבעות ויקוו למהפך חיובי בטקס הענקת הפרסים בקטגוריית ה-PR שייערך הערב. משרד הפרסום מתמודד בגמר זה עם מהלך בית השנטי. 

 

קאן בתמונות:

סמנכ"ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי טל ריבן, ליד הקיר שעליו קמפיין המשרד לבית השנטי

אנשי מקאן מסביב לעולם: מיכל רומי, הדר גור-אריה וניר רפואה (1)

אנשי מקאן (2)

החוף של יוטיוב (1)

החוף של יוטיוב (2)

החוף של יוטיוב (3)

החוף של יוטיוב (4)

שמייייח

החוף של פייסבוק

הגאלה באירוע הפתיחה

ערב הפתיחה של הפסטיבל

ה-Young Lions יודעים איך לחגוג

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    למה עצוב? זה דווקא משמח שקמפיינים של גוסט לא זוכים (ל"ת)
    וחבורתו 21/06/2016 16:31
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    רפי 21/06/2016 16:19
    הגב לתגובה זו
    מאז ימי קשר בראל המשרד הזה לא הביא משהו ליגה. סתם קבוצה של סוחרים ממולחים עם סטודיו
  • 3.
    הייתי שם 21/06/2016 15:20
    הגב לתגובה זו
    בלילה, מלקקים ללקוחות ולבוס יום ולילה ולא רואים את המשפחה, האם שלושה ימים בקאן שווים את זה? כמה עולה לממן כזו נסיעה לבד? קריאייטיב די לניצול! רק פרילנס!
  • 2.
    פחחח משעשע (ל"ת)
    פחחחח 21/06/2016 13:45
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מה עם איזו תמונה מהחוף של יוטיוב? (ל"ת)
    דנה 21/06/2016 13:05
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״