הוא? לא מכירים אותו: "הלקוח" בקמפיין Chinabuy - הוא הפרסומאי שמאחורי הקמפיין
אתר Chinabuy שמאפשר קניות מסין של מוצרי ריהוט, גאדג'טים, ביגוד, סמארטפונים ועוד יצא בסדרת פרסומות "טסטימוניאלס - עדויות", בה לקוחות החברה מעידים על חווית השירות ומגוון המוצרים הרב כשמעליהם מתנוסס הכיתוב: "המציג הנו לקוח Chinabuy". קמפיין שגרתי לכל הדעות, אך מסתבר שהחברה לא ממש התאמצה באיתור הלקוחות לקמפיין, ובמקום זאת כ"לקוח מרוצה" מופיע בפרסומת יגאל אמור - הפרסומאי שלה ומי שעומד מאחורי הקמפיין.
אמור מספר בסרט: "היי אני יגאל, לבית שלי אני מכניס רק רהיטים איכותיים ומעוצבים. ראיתי בצ'יינה ביי כסאות הורסים לפינת אוכל, אז קניתי". קשה שלא לתהות למה בחרה החברה דווקא באמור, באקט שעשוי לערער על האמינות שלה, שזה מטבע הדברים הערך המוביל בכל מה שקשור לחששות סביב רכישות אונליין, על אחת כמה וכמה אם זה מגיע מסין.
עם זאת, אמור הוא בכל זאת אחד מלקוחות החברה, שאכן הזמין דרכה ריהוט לבית. ועדיין, למראית עין, מה גם שלא מצוין בפרסומת איזשהו גילוי נאות, מדובר במקרה קלאסי של "סוף מעשה במחשבה תחילה" שגם גורם ללא מעט פרסומאים לגחך מהצד.
מאתר chinabuy נמסר: "יגאל הוא גם לקוח של chinabuy, הוא קנה כיסאות באתר לביתו וגם הגשמנו לו חלום ישן להופיע בטלוויזיה".
- 5.שלמה 05/02/2017 11:44הגב לתגובה זוניסיתי מספר פעמים להזמין וגם קיבלתי זיכוי. מזמינים ולא מקבלים את ההזמנות מה שעולה בזול.... בסוף עולה ביוקר!
 - שים לב 06/02/2017 10:27הגב לתגובה זוhttps://www.facebook.com/pg/Chinabuy.il/about/?ref=page_internal
 - 4.נפגעי שירות צ'יינהבי 30/01/2017 22:02הגב לתגובה זוהאתר עובד בשיטת מצליח קודם גובה את הכסף ואז לא מספק כלום מייאש את הלקוחות ושומר רווח נקי על שום דבר מוזמנים לחפש בפייסבוק עמוד בשם נפגעי שירות צ'יינה ביי https://www.facebook.com/Chinabuy.il
 - 3.אחד מהברנז'ה 20/06/2016 16:29הגב לתגובה זושימו לב לסרטון הפרסום מהגל הפרסום של שנה שעברה. https://youtu.be/nr2psv7BYqw הלקוח לכאורה הוא ניל שופר, המנכ"ל של חברת הפרסום Uplead שנתנה / נותנת שירות לצ'יינה ביי.בזירות הדיגיטליות. בטח גם לו היה חלום להופיע ביוטיוב... לא מתאים. לא מכובד. יש שורה כזו בבריף: האמת שמאחורי הפרסום. יובל אטד , מותר לך להתנצל - סביר שיסלחו לך...
 - 2.גיא 20/06/2016 14:35הגב לתגובה זואני מתנצל שאני חייב לנפץ מיתוס אבל צ׳יינה ביי זה בלוף אחד גדול. אני יודע שיובל אטד הוא בחור נחמד וכולם אוהבים לפרגן לו אבל צריך לומר את האמת - השיטה שבה החברה מציגה מחירים היא השיטה הכי מניפולטיבית, מסריחה ולא שקופה שיש. ובעולם האינטרנט זה לא יכול לעבוד לעד. רק השבוע ראיתי ניוזלטר שלהם שבו מצויין מחיר של מכשיר סלולרי - 1350 ש״ח ורק באותיות קטנטנות, אפילו לא כוכבית כתוב שבתוספת מע״מ ומיסים וכל החרא הזה מגיעים ל-1850 ש״ח! תוספת של בערך 40%!!! זה בולשיט. באונליין (ובכלל) אנשים דורשים שקיפות! צ׳יינה ביי זוכה למלא יח״צ אבל לדעתי מאחורי כל היח״צ הזה יש בעיקר אוויר חם. הטראפיק לאתר הזה נמוך משמעותית מהרעש שהוא עושה, בעיקר בזכות החיבור לערוץ 10.
 - 1.מופתע 20/06/2016 14:12הגב לתגובה זומהה..??? ירדתם מהפסים מה זה הקשקוש הזה.
 - דנה 20/06/2016 17:47הגב לתגובה זוממה אתה מופתע? אייס מפרסמים דברים הרבה יותר הזויים... האם כשחברה מפרסמת פרסומת טסטמוניאלס עם לקוח ובפועל מדובר בפרסומאי של החברה זה לא ראוי לכתבה? אני חושבת שזו בושה וחרפה. ממש תרמית
 
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
 השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד. 
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
 - המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
 - המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
 
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
 שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד. 
