הוא? לא מכירים אותו: "הלקוח" בקמפיין Chinabuy - הוא הפרסומאי שמאחורי הקמפיין
אתר Chinabuy שמאפשר קניות מסין של מוצרי ריהוט, גאדג'טים, ביגוד, סמארטפונים ועוד יצא בסדרת פרסומות "טסטימוניאלס - עדויות", בה לקוחות החברה מעידים על חווית השירות ומגוון המוצרים הרב כשמעליהם מתנוסס הכיתוב: "המציג הנו לקוח Chinabuy". קמפיין שגרתי לכל הדעות, אך מסתבר שהחברה לא ממש התאמצה באיתור הלקוחות לקמפיין, ובמקום זאת כ"לקוח מרוצה" מופיע בפרסומת יגאל אמור - הפרסומאי שלה ומי שעומד מאחורי הקמפיין.
אמור מספר בסרט: "היי אני יגאל, לבית שלי אני מכניס רק רהיטים איכותיים ומעוצבים. ראיתי בצ'יינה ביי כסאות הורסים לפינת אוכל, אז קניתי". קשה שלא לתהות למה בחרה החברה דווקא באמור, באקט שעשוי לערער על האמינות שלה, שזה מטבע הדברים הערך המוביל בכל מה שקשור לחששות סביב רכישות אונליין, על אחת כמה וכמה אם זה מגיע מסין.
עם זאת, אמור הוא בכל זאת אחד מלקוחות החברה, שאכן הזמין דרכה ריהוט לבית. ועדיין, למראית עין, מה גם שלא מצוין בפרסומת איזשהו גילוי נאות, מדובר במקרה קלאסי של "סוף מעשה במחשבה תחילה" שגם גורם ללא מעט פרסומאים לגחך מהצד.
מאתר chinabuy נמסר: "יגאל הוא גם לקוח של chinabuy, הוא קנה כיסאות באתר לביתו וגם הגשמנו לו חלום ישן להופיע בטלוויזיה".
- 5.שלמה 05/02/2017 11:44הגב לתגובה זוניסיתי מספר פעמים להזמין וגם קיבלתי זיכוי. מזמינים ולא מקבלים את ההזמנות מה שעולה בזול.... בסוף עולה ביוקר!
- שים לב 06/02/2017 10:27הגב לתגובה זוhttps://www.facebook.com/pg/Chinabuy.il/about/?ref=page_internal
- 4.נפגעי שירות צ'יינהבי 30/01/2017 22:02הגב לתגובה זוהאתר עובד בשיטת מצליח קודם גובה את הכסף ואז לא מספק כלום מייאש את הלקוחות ושומר רווח נקי על שום דבר מוזמנים לחפש בפייסבוק עמוד בשם נפגעי שירות צ'יינה ביי https://www.facebook.com/Chinabuy.il
- 3.אחד מהברנז'ה 20/06/2016 16:29הגב לתגובה זושימו לב לסרטון הפרסום מהגל הפרסום של שנה שעברה. https://youtu.be/nr2psv7BYqw הלקוח לכאורה הוא ניל שופר, המנכ"ל של חברת הפרסום Uplead שנתנה / נותנת שירות לצ'יינה ביי.בזירות הדיגיטליות. בטח גם לו היה חלום להופיע ביוטיוב... לא מתאים. לא מכובד. יש שורה כזו בבריף: האמת שמאחורי הפרסום. יובל אטד , מותר לך להתנצל - סביר שיסלחו לך...
- 2.גיא 20/06/2016 14:35הגב לתגובה זואני מתנצל שאני חייב לנפץ מיתוס אבל צ׳יינה ביי זה בלוף אחד גדול. אני יודע שיובל אטד הוא בחור נחמד וכולם אוהבים לפרגן לו אבל צריך לומר את האמת - השיטה שבה החברה מציגה מחירים היא השיטה הכי מניפולטיבית, מסריחה ולא שקופה שיש. ובעולם האינטרנט זה לא יכול לעבוד לעד. רק השבוע ראיתי ניוזלטר שלהם שבו מצויין מחיר של מכשיר סלולרי - 1350 ש״ח ורק באותיות קטנטנות, אפילו לא כוכבית כתוב שבתוספת מע״מ ומיסים וכל החרא הזה מגיעים ל-1850 ש״ח! תוספת של בערך 40%!!! זה בולשיט. באונליין (ובכלל) אנשים דורשים שקיפות! צ׳יינה ביי זוכה למלא יח״צ אבל לדעתי מאחורי כל היח״צ הזה יש בעיקר אוויר חם. הטראפיק לאתר הזה נמוך משמעותית מהרעש שהוא עושה, בעיקר בזכות החיבור לערוץ 10.
- 1.מופתע 20/06/2016 14:12הגב לתגובה זומהה..??? ירדתם מהפסים מה זה הקשקוש הזה.
- דנה 20/06/2016 17:47הגב לתגובה זוממה אתה מופתע? אייס מפרסמים דברים הרבה יותר הזויים... האם כשחברה מפרסמת פרסומת טסטמוניאלס עם לקוח ובפועל מדובר בפרסומאי של החברה זה לא ראוי לכתבה? אני חושבת שזו בושה וחרפה. ממש תרמית
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
